2023-03-12, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ShpongleDMT
Sa den största gnällkärringen på Flashback. Orka.
Det är bara fakta. Sandra Ö hade aldrig offrat Sandra G för Sebbes eller Nebils skull. Vilket är helt ok, men då ska hon inte gnälla över att Sebbe o Nebil är varandra närmare än henne.
Senast redigerad av Zurfarn08 2023-03-12 kl. 20:03.
2023-03-12, 20:03
Medlem
G.Silverbanes avatar
Fan vad Nebba pratar genom näsan...
Senast redigerad av G.Silverbane 2023-03-12 kl. 20:09.
2023-03-12, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Kroppspråksguide till autistiska incel tjejer i tråden

Kan man aldrig få lite avlastning av er andra i gruppen så jag slipper ta hand om folkskiten jämt!
(menar moppepojke 1 har inte print screen anlaget när det gäller Anna så det blev aldrig mer än 1 serie Gregor du kan väl göra ett gesällprov nästa gång)
En vis och klok Kubun sa en gång till mig att en bild säger mer än tusen ord så jag känner att jag har gjort min plikt när det gäller Annas kåthet till Viktor med 2 000 "ord".
Jag startade med denna bild: https://imgur.com/a/UrIsTHJ så att de inte skulle bli skrämda från att klicka på mina bildlänkar. Sen kom bilden som inte ens de mest autistiska tjejen i tråden kan misstolka https://imgur.com/a/AbPCPqa .
Härmed känner jag att mitt uppdrag är gjort när det gäller Anna (om inte nått mer intressant dyker upp i det ämnet) och jag har fokuserat på mycket viktigare saker. Saker som har varit huvuddelen av säsongen: Röven Aka "The ASS Of All Asses". Denna pest som har drabbat årets säsong! den har varit på alla bildrutor och i allas ansikten! Denna rööööv har tillochmed jagat mig i mina drömmar.. Tror du att jag har tid att tänka på Annas leende i denna kaos?
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-12 kl. 20:28.
2023-03-12, 20:15
Medlem
Nån som vet vem som vinner i år?
2023-03-12, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Nån som vet vem som vinner i år?
Sandras röv har vunnit mest uppmärksamhet i år, och är därmed årets största vinnare.
2023-03-12, 20:19
Medlem
picapicans avatar
Varför får de inte berätta för anhöriga att de är på inspelning av Farmen?
2023-03-12, 20:34
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag vill vara djävulens urkassa advokat och hävda att Näbba & Säbba inte
kunde veta att Tora sku välja Sandra

Straight män kammar inte sitt skägg
2023-03-12, 20:35
Medlem
Postalservices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Den spelare som suttit och sagt öppet ”Jag är den falskaste i Farmen” gnäller på att andra är falska. Orka.

Tjena zurf! Nu var vi här igen

Behöver uttrycka min personliga åsikt, spelar hellre med en varg som Viktor än en ulv i fårakläder.

Tror att det kan vara så att Artins tårar på torpet klämdes fram till följd av att han verkligen kände sig lurad. Baserat på Viktors uttalande till Nebil om "tidiga morgnar med Artin" tror jag att Nebil påverkat väldigt mycket bakom kameran. Är nog svårare att bli spelad av Nebil och Sebbe då de spelar så trofast, tror faktiskt de anser sig vara ärliga personer och kan inte kännas vid att de är falska.

Därför eloge till Viktor.
Håller med dig om att det är ett spel och så vidare så inget konstigt med det, ville bara lyfta det här kring självgranskning som de två andra möjligen har lite mindre av.
2023-03-12, 20:35
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Den obehagligaste spelaren någonsin https://imgur.com/a/NOJWS5s
Sluta! det är fulklippt ur sitt sammanhang, han begrundar ju bara så att det inte fanns nån skit mellan tänderna när han spricker ut i ett gemytligt leende mot Zurfarn & CO nästa gång

Asiato ser ut som en pinuppa idag
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-12 kl. 20:39.
2023-03-12, 20:36
Medlem
Citat:
Det är bara fakta. Sandra Ö hade aldrig offrat Sandra G för Sebbes eller Nebils skull. Vilket är helt ok, men då ska hon inte gnälla över att Sebbe o Nebil är varandra närmare än henne.

Sebbe erkände själv att Sandra bara är en bricka för honom. Han sade det rent ut i synken.

Hade alla i NSS varit värda lika mycket så hade det varit mer rimligt att utsätta Sebbe för en liten risk än vad det var att utsätta Sandra för en stor risk. Om nu Sebbe är så bra på Bondepraktikan som han antyder så hade han rimligen tagit hem kampen. Men de lät hellre Sandra ta en hård fight.

Sedan sitter Sebbe till och med och säger till kameran att han hoppas att Tora vinner...

Varken Sandra Ö eller Sandra G hade betett sig så svinigt som Sebbe gör.
2023-03-12, 20:37
Medlem
Det blir väl blånegern som vinner. Tv4 och pk går hand i hand.
2023-03-12, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mango-Loco
Det blir väl blånegern som vinner. Tv4 och pk går hand i hand.
Vem som helst förutom blånegern som vinnare...hellre då viktor...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in