2023-03-12, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
De flesta tror att dumpen jagar pedofiler fast faktum är att 90 % av alla gånger de har hängt ut någon så har det varit frågan om män i olika åldrar som raggat på fjortisar.

Det är inte accepterat av samhället och ses som väldigt omoraliskt. Hade vi bara backat 25 år tillbaka så hade det inte varit någon big deal.

Hur kan du veta vad andra tänkte för 25 år sen?

Toppen att så många länder stärker upp runt de unga, mer gäddor i fängelse.
Var det 1600 nya dommar i Frankrike år 2021 ?

Du är rädd.
Citera
2023-03-12, 11:38
Medlem
Citat:
Det som jag tycker är jätteroligt är att Sara går ut och varnar i media att ingen ska bli våldsam. För att hon vet att det kommer folk bli,hon bryr sig egentligen inte snarare tvärt om hon gillar det nog.Fast hon är livrädd för att dumpen ska få problem så därför säger hon så här i media.

Du har inte så många i din närhet att diskutera detta med va?
Lite ensamt.

Du som så noga påpekat att twedy var en kul kille, klart han får en smäll.

Toppen att dumpen visar os en kille som twedy.

Jag är inte för lynchmob och tycker at tpolis och psykvård skulle ta hand om personer med den här problematiken. Jag syftar på både Twedy och dig 60minuter. Sök hjälp.
Citera
2023-03-12, 11:46
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus

Du är rädd.
För 30 år sedan så fanns det på min skola 13-åriga flickor som hade rena samboförhållanden med killar som hade körkort och bil. Jag minns att jag var lite avundsjuk på att flickorna slapp bli behandlade som baaaarn.

Även om det var lite svårt för mig att bedöma åldern på killarna vid den aktuella tidpunkten så drar jag idag slutsatsen att de var i 20-årsåldern. Vid den tidpunkten så sågs den typen av relationer som lite udda, men ingenting mot hur man hade sett på dem idag. Samhället har definitivt gått i en mindre tolerant riktning när det gäller ålderskillnader.
Citera
2023-03-12, 11:50
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Om det är någon som ska hängas ut, så är det nysvenskarna som misshandlade Tweedy.
Tweedy har inte ens gjort något fel, det är inte olagligt i Sverige att ragga på en 15 åring. Vafan är det som händer?

Nu måste Dumpen börja ta sitt ansvar, och säga att dom tar avstånd från våld, för det här är inte okej någonstans i ett rättssamhälle.

Är det någon som vet vilka dom i klippet är, och vart dom kommer ifrån? Tycker det ska vara direktutvisning om man misshandlar någon!

Klipp på när Tweedy får sitt ögonbryn spräckt och blodet forsar ut:
https://anonfiles.com/MdV08dd4z7/Snapchat_1482749280_mp4?fbclid=IwAR3fNXeib5RFGzClt SUowocVJ7LmAkr7qhjig5cn32-6UsLIp8M5TGtnEGo

Hur fan kan han få spräckt ögonbryn av de mormorsboxarna... De måste ju ha knogjärn?

Oavsett så tycker jag det är bra gjort att han åkte på däng, att det råkade vara invandrare som utförde misshandeln gör mig detsamma. Hellre att de tar ut sitt svenskhat mot inhemska svenska pedofiler och våldtäktsmän, än att de förnedringsrånar oskyldiga svenska ungdomar.
Sen var ju som sagt den här "tweedy" ute på någon sorts övergreppsturné. Så han förtjänade lite smörj!
Senast redigerad av PeterJihadi 2023-03-12 kl. 12:06.
Citera
2023-03-12, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Kom igen nu, svenska anabolfarsan känner förmodligen inte stans kaozgrabbar.
Dom fick en chans att spöa upp en svenne, hade det varit deras bror hade dom inte brytt sig. Man behöver inte överanalysera.

Hans dotter har säkert blivit påsatt några gånger av dessa orten grabbar som går i samma klass som henne,fast egentligen är de 25+ fast på pappret 16.

Är inte anabola pappan inblandad så är det tjejen som säkert överdrivet och fått situationen att verka värre än vad den är.
Citera
2023-03-12, 12:17
Bannlyst
Citat:

Du är rädd.

Är jag rädd? För vadå?
Citera
2023-03-12, 12:18
Bannlyst
Citat:
Du har inte så många i din närhet att diskutera detta med va?
Lite ensamt.

Du som så noga påpekat att twedy var en kul kille, klart han får en smäll.

Toppen att dumpen visar os en kille som twedy.

Jag är inte för lynchmob och tycker at tpolis och psykvård skulle ta hand om personer med den här problematiken. Jag syftar på både Twedy och dig 60minuter. Sök hjälp.

Jag snackat om dumpen en del med mina bekanta det händer.
Citera
2023-03-12, 12:19
Bannlyst
Finns det bevis på att tweedy verkligen gjort de folk säger och inte bara raggat?
Citera
2023-03-12, 12:23
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Hans dotter har säkert blivit påsatt några gånger av dessa orten grabbar som går i samma klass som henne,fast egentligen är de 25+ fast på pappret 16.

Är inte anabola pappan inblandad så är det tjejen som säkert överdrivet och fått situationen att verka värre än vad den är.
Haha ja exakt, det samma gäller nog tweedys förföljesedomar också.
Vilken otur han alltid har, världen har en stor komplott att förstöra hans liv oavsett var han är.
Citera
2023-03-12, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Om det är någon som ska hängas ut, så är det nysvenskarna som misshandlade Tweedy.
Tweedy har inte ens gjort något fel, det är inte olagligt i Sverige att ragga på en 15 åring. Vafan är det som händer?

Nu måste Dumpen börja ta sitt ansvar, och säga att dom tar avstånd från våld, för det här är inte okej någonstans i ett rättssamhälle.

Är det någon som vet vilka dom i klippet är, och vart dom kommer ifrån? Tycker det ska vara direktutvisning om man misshandlar någon!

Klipp på när Tweedy får sitt ögonbryn spräckt och blodet forsar ut:
https://anonfiles.com/MdV08dd4z7/Snapchat_1482749280_mp4?fbclid=IwAR3fNXeib5RFGzClt SUowocVJ7LmAkr7qhjig5cn32-6UsLIp8M5TGtnEGo

Precis, och i med att alla frågar efter information om ”gäddorna” så frågar jag nu om någon har information om tuffingarna som hoppade på en ensam drogpåverkad kille? Dessa killar sitter säkert just nu och skryter över vad han har gjort medan de har pappas lilla flicka jämte sig.Frågan är av vad pappa tycker om att hans ”oskyldiga ” dotter hänger med de som langar knark och tror att de är Gudfadern.
Citera
2023-03-12, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Välkommen du nyreggade. Tweedy kommer inte få en krona. Utredningen är förmodligen redan nerlagd.

Gör han allt rätt kommer han får en bra summa cash.
Citera
2023-03-12, 12:30
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Gör han allt rätt kommer han får en bra summa cash.
Hörde du honom inte? Han har brorsor i Botkyrka. Golare har inga polare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in