Citat:
Ursprungligen postat av
Galenkattkvinna
Är Ds rum topphemligt? Visas inte i reportaget verkar det som? så konstigt! Kunde inte läsa den låsta artikeln i och för sig, finns det med där? Börjar likna Elsa nu, barnrummet visas inte no matter what! Haha
Och Sandra passar på att tillrättavisa läsare direkt i kommentarerna! Alltså angående den låsta artikeln. Håller egentligen med S, konstig och snyltig fråga från denna läsare men ändå. Sandra hugger på det direkt. Hon ser även rejält sur ut på omslagsbilden till reportaget 😜
Jag tycker inte alls att hon hugger. Man måste få ha en annan åsikt/säga emot utan att det är att attackera eller ses som att man är sur och otrevlig.
Ja, det är orimligt att man ska kunna läsa all journalistik gratis på nätet och S måste få kunna säga det. (Även om hon använde andra ord. Hon skrev, för framtida referens: ”journalism kostar. tyckte det var bjussigt av dom att låta mig publicera bilderna. kram”)
Angående Didriks rum så säger Sandra i artikeln:
”Vi har inrett sakta, låtit det ta tid. Känt efter hur lägenheten har velat bli inredd. Didriks rum är fortfarande inte klart utan funkar som skräprum och sminkrum för mig just nu. Han sover ändå hos oss och fattar inte att han har ett rum.”
Så uppenbarligen inte så konstigt att man inte får se hans rum nånstans då det verkar användas mest till förvaring för tillfället.