2023-03-12, 08:54
Medlem
MrPikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Att tjejen som han hade raggat på var 15 spelar ingen roll. Tjejen hade kunnat vara 20, de hade också kunna rört sig om att han hade förolämpat deras kultur så hade de gjort precis samma sak. nu hittade de en anledning till att slå någon, anledningen spelar ingen roll så länge de får göra det de gillar.

Nästa gång är det någon som tutar på de när de gör fel i trafiken så går de fram och slår sönder bilen och misshandlar personen. då är det helt okej med anser du.
Citera
2023-03-12, 08:54
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Var det en invandrartjej han var på ( Tweedy ) ? För dom i klippet pratar ju orten svenska. Han låter också orten för den delen.
Nej det var en svensk farsa som var förbannad i facebookgruppen.

Jävlar vad blodet sprutar, fick babben in en träff på en ögonbrypiercing?
Citera
2023-03-12, 09:01
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Om det är någon som ska hängas ut, så är det nysvenskarna som misshandlade Tweedy.
Tweedy har inte ens gjort något fel, det är inte olagligt i Sverige att ragga på en 15 åring. Vafan är det som händer?

Nu måste Dumpen börja ta sitt ansvar, och säga att dom tar avstånd från våld, för det här är inte okej någonstans i ett rättssamhälle.

Är det någon som vet vilka dom i klippet är, och vart dom kommer ifrån? Tycker det ska vara direktutvisning om man misshandlar någon!

Klipp på när Tweedy får sitt ögonbryn spräckt och blodet forsar ut:
https://anonfiles.com/MdV08dd4z7/Snapchat_1482749280_mp4?fbclid=IwAR3fNXeib5RFGzClt SUowocVJ7LmAkr7qhjig5cn32-6UsLIp8M5TGtnEGo

Killen som säger Ludvika låter ju i alla fall som han pratar på dalmål.

Det där var faktiskt rätt obehagligt att se.
Citera
2023-03-12, 09:03
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
För att den där anabola pappan mer eller mindre sa det öppet att han skulle leta efter honom. Med all sannolikhet trots sina muskler så tog han med sig mer än en polare.
Kom igen nu, svenska anabolfarsan känner förmodligen inte stans kaozgrabbar.
Dom fick en chans att spöa upp en svenne, hade det varit deras bror hade dom inte brytt sig. Man behöver inte överanalysera.
Citera
2023-03-12, 09:28
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Men du förstår väl ändå att majoriteten endast ger uttryck för frustration och inte på allvar menar att dom som stöter på fjortisar ska bli misshandlade? Även om en hel dumplingar säkert skulle vilja se dom som stöter på 14 åringar döda på riktigt.
Varför tror du att de är frustrerade?

Själv tror jag att personer som hatar pedofiler och folk som vill ha sex med ungdomar är fega. De behöver någon att hata, och pedofiler är det som är mest riskfritt. Om de hade hatat invandrare eller till och med bögar så hade jag haft mer respekt för dem.
Citera
2023-03-12, 09:32
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Vem i tråden menar du har uttryckt önskan att gäddorna ska mördas för att sedan fördöma misshandeln pga etnicitet?

Inte i tråden kanske. Men allmänt. Och när de ytterst få gånger man läser om nån pedofil som får stryk, ja då helt plötsligt fel.

Och gud nåde om det är invandrare som misshandlar. Då är dom primitiva apor som ska ut ur Sverige. Och pedofilen är det synd om.
Citera
2023-03-12, 09:35
Medlem
StigEngstroms avatar
Det var ett himla tjat om hur förskräckligt det är att tweedy fått spö.
Det är knappast första gången som han fått däng eller utdelat spö heller för den delen.
Det kom ju fram en kvinna som undrade vad han höll på med när han förföljde tjejen som han hotade att slå om hon inte lämnade honom i fred.
Jag hade inte direkt varit förvånad om jag åkte på däng om jag åkte runt och betedde mig som han gör. Som man bäddar...
Citera
2023-03-12, 10:25
Medlem
Citat:
Det som jag tycker är jätteroligt är att Sara går ut och varnar i media att ingen ska bli våldsam. För att hon vet att det kommer folk bli,hon bryr sig egentligen inte snarare tvärt om hon gillar det nog.Fast hon är livrädd för att dumpen ska få problem så därför säger hon så här i media.
Rätt mycket damage control över det ja... Nu har dumpen dessurom blivit 100% vinstdrivande. Dumt om inkomsterna försvinner!
Citera
2023-03-12, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Det var ett himla tjat om hur förskräckligt det är att tweedy fått spö.
Det är knappast första gången som han fått däng eller utdelat spö heller för den delen.
Det kom ju fram en kvinna som undrade vad han höll på med när han förföljde tjejen som han hotade att slå om hon inte lämnade honom i fred.
Jag hade inte direkt varit förvånad om jag åkte på däng om jag åkte runt och betedde mig som han gör. Som man bäddar...
Det är sant. Och att de som spöade på honom försökte tala invandrarsvenska var både tragiskt och komiskt (tragiskt fattar ni varför, komiskt för det lät så fel). Tweedy har inte "försökt ragga på EN 15-åring" läs i Ludvika-gruppen, det var en serie av incidenter över 14 dagar, att han inte åkte på tidigare är konstigare.
Citera
2023-03-12, 11:04
Medlem
Citat:
Om det är någon som ska hängas ut, så är det nysvenskarna som misshandlade Tweedy.
Tweedy har inte ens gjort något fel, det är inte olagligt i Sverige att ragga på en 15 åring. Vafan är det som händer?

Nu måste Dumpen börja ta sitt ansvar, och säga att dom tar avstånd från våld, för det här är inte okej någonstans i ett rättssamhälle.

Är det någon som vet vilka dom i klippet är, och vart dom kommer ifrån? Tycker det ska vara direktutvisning om man misshandlar någon!

https://anonfiles.com/MdV08dd4z7/Snapchat_1482749280_mp4?fbclid=IwAR3fNXeib5RFGzClt SUowocVJ7LmAkr7qhjig5cn32-6UsLIp8M5TGtnEGo

Han följde efter flickan med bilen trots att hon sa nej, han följer en massa småflickor på Insta. Flickan är fortfarande minderårig, men även om hon vore över 18 (vuxen) så hade det inte varit ok
Citera
2023-03-12, 11:06
Medlem
Citat:

Läs inlägget före mitt, så får du se att det inte bara är en 15-årig flicka han förföljde, utan det ska tydligen vara en serie av incidenter (sanningshalten kan jag dock ej bekräfta för att vara ärlig)
Citera
2023-03-12, 11:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Det är sant. Och att de som spöade på honom försökte tala invandrarsvenska var både tragiskt och komiskt (tragiskt fattar ni varför, komiskt för det lät så fel). Tweedy har inte "försökt ragga på EN 15-åring" läs i Ludvika-gruppen, det var en serie av incidenter över 14 dagar, att han inte åkte på tidigare är konstigare.

Jag var tvungen att se om mongoklippet, och jag stannade det flera ggr. Och minst en utav dom har mellanösternursprung. Jag förutsätter att du själv är invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in