Citat:
Ursprungligen postat av
Werner.Sombart
Jag måste tyvärr dra av dig din nerkissade blöja och pudra din nariga stjärt. Ryssland kommer vinna. Allt annat är fantasi. Frågan vi måste ställa oss är hur vi kan utnyttja detta faktum i väst? Jag är av den åsikten att styret i västerlandet är korrupt och består av förrädare. Jag bryr mig inte mycket om slavernas land - däremot bryr jag mig mycket om våra folks överlevnad i väst. Där ligger mitt fokus.
Men det kommer inte att ändra mer än var järnridån ska gå. Man bygger en befäst mur mot dem och sen får de bo bakom den och suga av Kineserna till de mår illa och undrar hur de kunde vara så jävla dumma. Inget i väst kommer att förändras.
Förklara för mig hur du ska utnyttja kriget för det. Du har en idé om att något ska ske, men du har ingen plan, bara en förhoppning. Något ska ske. Men ingen av alla idioter som anser det, har lyckats förklara vad som ska ske och hur.
Inte du heller kommer att lyckas, hur mycket än du försöker att vara otrevlig, för du tror att det får dig att verka stå över andra, men det är bara ytterligare ett självbedrägeri. Men förklara då vad som ska ske och hur. Kan du inte det är du förstås bara ytterligare en idiot som tror att något ska ske, på något sätt som du inte vet. Messias kanske ska stiga ned och frälsa alla?