2023-03-11, 10:26
Moderator
Lapapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Bilden föreställer ju den våldtagna mannen, inte kvinnan som våldtog. Fastnat i gamla tankegångar?
Nix. Eftersom jag var osäker gjorde jag naturligtvis lite research innan. Du kan prova att göra det själv nästa gång https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-64919747.amp
Citera
2023-03-11, 10:38
Moderator
Lapapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
=
Precis min poäng. Vem penetrera vem och hur mycket? Blödde någon?
Kan man bli våldtagen utan penetration? Jag tror att ett finger i fittan eller röven räknas som rape!
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Hade kvinnan sitt finger i mannens röv?
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Förmodligen ej förmodar fistning med hand eller fot eller vad tror du
Det står helt explicit i Expressen att:
Citat:
Lord erkände under rättegången att hon hade ”haft sex” med mannen utan dennes samtycke vilket inkluderade ”penetration av vaginan med hans penis”.
Citera
2023-03-11, 10:52
Medlem
Citat:
Bilden föreställer ju den våldtagna mannen, inte kvinnan som våldtog. Fastnat i gamla tankegångar?
Nej det är kvinnan, hittade fler bilder på henne.
Tror hon ville göra sig gravid.
Fy fan.
Citera
2023-03-11, 11:20
Medlem
Var tvungen att googla namnet då jag trodde att expressen hade bild på offret
Citera
2023-03-11, 11:27
Medlem
Jag googlade på Tanya Lord och undrade varför det bara dök upp bilder på det manliga offret. Men så klickade jag på en artikel och fick veta att "mannen" på bilden ÄR Tanya Lord. Varförväljer en heterosexuell kvinna att se ut så där?
Citera
2023-03-11, 11:28
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw
Jag googlade på Tanya Lord och undrade varför det bara dök upp bilder på det manliga offret. Men så klickade jag på en artikel och fick veta att "mannen" på bilden ÄR Tanya Lord. Varförväljer en heterosexuell kvinna att se ut så där?

Jag tror inte att hon är heterosexuell. Misstänker starkt att hon är flata och han bög. Gissningsvis ville hon, som Fittsvag säger, antagligen impregnera sig själv.

Att som bög mot sin vilja bli påsatt av en kvinna måste vara som för en heterosexuell man att bli våldtagen av en annan man. Tänk dig själv att du vaknar upp en natt av att en stor jävla sjöman pumpar dig i arslet. 🧐
Senast redigerad av Farfarsfar 2023-03-11 kl. 11:31.
Citera
2023-03-11, 11:43
Medlem
Citat:

”Tanya Lord (pictured) previously admitted the offence”

”Tanya Lord (bilden) erkände tidigare brottet”

Vad är det i meningen du inte förstår ??
Citera
2023-03-11, 12:11
Medlem
Intressant vore ju, med tanke på Nordirland, om den ena parten var protestant och
den andra katolik. Skulle bli extra skambelagt i så fall.
Citera
2023-03-11, 12:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw

Hon var lesbisk, dessutom tror jag det finns ett stort mörkertal av våldtagna män, skammen blir för stor för att våga anmäla.
The court heard the victim knew Lord was a lesbian and there was therefore "a proper assumption and understandable assumption that there would be no sexual activity and none was forthcoming as regards consent in his part".
Senast redigerad av pe11e 2023-03-11 kl. 12:42. Anledning: Rättning
Citera
2023-03-11, 13:33
Avslutad
.
Citera
2023-03-11, 13:35
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gopnikk
Var offret också homo?

Ingen aning, men misstänker det. Finns väl ingen normal karl som skulle umgås med en sån förskräcklig flatsmälla. Dessutom brukar de hata heteros men tolerera bögar.

De sov väl i samma säng också, så jag förutsätter att båda är homofiler.
Citera
2023-03-11, 13:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Ingen aning, men misstänker det. Finns väl ingen normal karl som skulle umgås med en sån förskräcklig flatsmälla. Dessutom brukar de hata heteros men tolerera bögar.
Jag läste slarvigt, såg inte att du bara misstänkte det men du har en poäng. En fikus skulle absolut kunna få PTSD av ett heterosamlag, speciellt om han t.ex. trodde att partnern var en man (vilket man lätt kan tro även om man dricker alkoholfritt) och så blev det fitta istället för fisring till kvällsnöje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in