Citat:
Ursprungligen postat av
Frede1610
Helt galet. Så tröttsam flashback-retorik. Är MGM invandrare? Där har vi absolut hela historian bakom och svaret på varför någonting har hänt. Klappat och klart, och sen 600 sidor dravel om det.
Är MGM etniskt svensk? Okej men då är det ju självklart att fanskapet är homosexuell eller en ”hendyrkande könsförvirrad autistisk idiot med vänstervridna kulturföräldrar”.
En sak ska ni ha Flashback och det är att ni är snabba med information. Tråkigt bara att ett inlägg med värdefull information bombarderas med 6000 inlägg innehållande desinformation med skev människosyn och högervriden propaganda.
Här kan vi uppenbarligen, utifrån MGMs sociala medier, konstatera att han lider av väldigt mycket psykisk ohälsa. Kanske även autistisk då det absolut ger såna vibbar och autism och våldsbrott ibland går hand i hand, men det lämnar jag osagt. Vad fan sexualitet har med det här att göra förstår jag inte alls. Och att pappan är biblioteksassistent och har ”låga testosteronhalter” förstår jag ännu mindre. Stackaren har precis förlorat hela sin familj. Visa lite empati.
Kurage till dig! Och en till som sammanfattade aktuella tråden (dvs allt annat än själva händelsen).
Så mycket viktigt och nämnvärd information som kastas undan för lallare inte har något vettigare för sig.
Man saknar den seriösa tonen och lösandet av händelsen. Men ack så är det bara tjat om toapapper, sexuell läggning, pappans ålder och yrkesroll.
Man börjar nästan misstänka att dessa lallare själva har vek syn och konstiga fantasier som de lever fritt med här…
Herregud! Skärpning nu på er.