2023-03-09, 21:19
Medlem
fluffypuffys avatar
300.000 följare på youtube
Vad är det för sjuk värld vi lever i?
Citera
2023-03-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det är alltså jag som heterosexuell man som är äcklig, och inte en person som offentligt pratar om hur man sköljer rent sin anal och sina tarmar med en duschslang.

Ok.

Det är väl rätt logiskt att någon med otvättad anal är äckligare än någon med tvättad anal?
Citera
2023-03-09, 21:22
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Nja inte center men hellre det en blåbrun som det heter.

Ja du är rosabrun.
Citera
2023-03-09, 22:33
Medlem
Soperents avatar
Det är väl närmast norm idag att köra upp duschslangen i anus och att hela huset smittas av e-coli och annat härligt. Tur att man inte har barn.
Citera
2023-03-09, 22:50
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
300.000 följare på youtube
Vad är det för sjuk värld vi lever i?

Varav en stor del är barn och då mycket små barn.

https://www.youtube.com/watch?v=FSxTDJh2TTQ 3,54 till 4.22 säger en hel del om dessa vloggare. Mellan de sekundarna får man bla se en negress som har någon form av höft/twerkdans inför barnen.
Men Sundsvalls tidning beskrev freakshowen såhär
"Drygt tusen barn och ungdomar var på plats under Tubecon för att möta sina idoler. Redan tidigt under morgonen var kön full av fans som ville in till Nordichallen där eventet ägde rum. Några av landets största Youtube-stjärnor var på plats för att träffa sina fans, som minst sagt var exalterade."
https://www.st.nu/2016-09-17/tubecon-lockade-hundratals-youtube-fans-vi-ska-sta-enade-tillsammans
Citera
2023-03-09, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerityHeathbar
"Influencern, programledaren och artisten Tone Sekelius deltar på lördag för andra året i rad i Melodifestivalens final. Samtidigt som transkvinnan profilerar sig som en barnidol poddar denne om analsexförberedelser, tillfälliga sexuella förbindelser och om hur äckliga och ”privilegierade” heterosexuella män är".

Mer från artikeln.

"Senare i samma avsnitt berättar Tone om hur man kan förbereda sig inför analsex genom att skruva av munstycket på duschslangen och trycka denna mot rektum – sedan gå på toaletten och – sedan upprepa duschslangsprocessen ytterligare en gång.

– Sen så basically kör du upp vatten i din analöppning och sköljer ur den. Så du sköljer liksom inte ut dina tarmar inifrån och ut utan bara där någonting ska föras upp så att det är rent.

– För mig så är det vatten – toalett – vatten. Jag är klar på fem minuter… Jag personally likes a clean asshole on my self and on the one i am interacting with."

https://nyadagbladet.se/kultur/transsexuell-barnidol-poddar-om-analskoljningar-och-oralsex/

Hur ser du som förälder på att att din barns favoritartist ger tips om analsköljningar samt berättar om hur hon utför oralsex ?

Är Tone att betrakta som en sund förebild för dina barn? (Hennes fans är ju ofta dagisbarn)

Efter att ha läst artikeln kommer du införa en sund cancelkultur hemma och bojkotta melodifestivalen nu på lördag? samt förbjuda dina barn att följa Tone på Youtube och Instagram?

Eller tycker du tvärtom? Att TS är en mossig gammal gubbe som bör inse att det är 2023?

(Mod får gärna flytta tråden om den är lagt i fel forum men jag gjorde så gott jag kunde)

Men detfinns väl inga barn som lyssnar på den podden? Ja, Tone är med i barnprogrammet Mello, men detta är ju i ett helt annat sammanhang som inte alls är riktat till barn?

Total moralpanik i artikeln. Och jag kan intyga att jag som straight vit man har ganska smutsiga händer.
Citera
2023-03-09, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamSmith
Nejdå. Det är främst analsex som kännetecknar bögar, och melodifestivalen så klart.

Jag ser inte vitsen med att knulla en kvinna i röven när hon har en skön fitta. Jävligt ofräscht, även om man går igenom den Sekelius bisarra sköljning av pruppen.

Bra, då vet vi. Har du någon lista på andra saker som du inte gillar? Tänker mest så att vi kan fördjupa oss.
Citera
2023-03-09, 23:08
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Men detfinns väl inga barn som lyssnar på den podden? Ja, Tone är med i barnprogrammet Mello, men detta är ju i ett helt annat sammanhang som inte alls är riktat till barn?

Total moralpanik i artikeln. Och jag kan intyga att jag som straight vit man har ganska smutsiga händer.

Jag har i flera inlägg redovisat för att hon inte bara är en "mellostjärna" utan en BARNIDOL.

Jag kopierar mig från några inlägg i tråden en sista gång

https://www.youtube.com/watch?v=ZR2iv76-VyA

Varav en stor del är barn och då mycket små barn.

https://www.youtube.com/watch?v=FSxTDJh2TTQ 3,54 till 4.22 säger en hel del om dessa vloggare. Mellan de sekundarna får man bla se en negress som har någon form av höft/twerkdans inför barnen.

Vilket det är frågan om denna gången.
Om du spolar fram till 19.30 i denna video https://www.youtube.com/watch?v=X-sLQnlh2NM så ser du när Amir och Tone (då Thomas) träffar sina följare.
(Barn runt nio år)

(FB) Barnidolen Tone Sekelius ger tips om ”analsköljningar” och diskuterar oralsex.
(FB) Barnidolen Tone Sekelius ger tips om ”analsköljningar” och diskuterar oralsex.
Citera
2023-03-10, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpringCampaign
Wow. Alla killar bryr sig om dina råd.

Ja. Hoppas det är en person som gillar att alla vet att Tone sköljer sin anal så att den personen slipper få bajs på kuken.

Hon har sålt in sig som en riktig drömtjej hos de normala killarna och tjejerna absolut. Hon får grina lite till och komma med fler pekpinnar mellan analsköljningarna.
De borde åtminstone göra det. Det finns nämligen inga kvinnor i det här landet (utöver ett försvinnande fåtal pantade, frigida och frireligiösa kvinnotanter) som vill bilda relationer med de inskränkta män som hatar på både kvinnor och minoritetsgrupper.

För att förtydliga här så menar jag inte att vanliga män måste vara tillsammans med transtjejer om de inte vill men ni kan gott gärna tona ner det gapiga föraktet mot transfolket och HBTQ i största allmänhet för er nedlåtande attityd lär inte ge något positivt gensvar precis.

Du märker ju själv hur ert eget hat nu börjat slå tillbaka mot er via transfolket själva och så vill ni väl inte ha det kanske?
Citera
2023-03-10, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Skillnaden är att vi hade åkt fast för HMF om vi gjort det på samma sätt som Tone. Men det gör inte han eftersom det är det goda hatet. Vi är heller inga barnidoler som intervjuas i barntidningar och är med i statlig TV på bästa sändningstid.
En skillnad därtill är att transpersoner tillhör en utsatt minoritet vilket straighta män inte gör. Inte på långa vägar.

Citat:
Det är en alldeles utmärkt jämförelse. Kvinna liksom man är något man föds som och inget man kan bestämma sig senare i livet för att man är. Sedan kan han tro att han är kvinna hur mycket han vill men det är inte bevis på något annat än att han är psykiskt sjuk. Och man gör inte psykiskt sjuka någon tjänst genom att spela med i deras vanföreställningar.
Nej, det är en usel jämförelse eftersom monarker har ett mycket specifikt ämbete som är tillgängligt för några få utvalda.

Kvinnlighet däremot ses hos ca hälften av jordens befolkning och en del av den befolkningen består av kvinnor som inte föddes med ett kvinnligt könsorgan. Men som jag redan påpekat för dig så sitter biologisk kvinnlighet i mer än bara fiffin. Kvinnlighet omfattar även personlighet, värderingar, känslor. Det är ett bredare spektrum helt enkelt.
Citera
2023-03-10, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaysouw1
De borde åtminstone göra det. Det finns nämligen inga kvinnor i det här landet (utöver ett försvinnande fåtal pantade, frigida och frireligiösa kvinnotanter) som vill bilda relationer med de inskränkta män som hatar på både kvinnor och minoritetsgrupper.

För att förtydliga här så menar jag inte att vanliga män måste vara tillsammans med transtjejer om de inte vill men ni kan gott gärna tona ner det gapiga föraktet mot transfolket och HBTQ i största allmänhet för er nedlåtande attityd lär inte ge något positivt gensvar precis.

Du märker ju själv hur ert eget hat nu börjat slå tillbaka mot er via transfolket själva och så vill ni väl inte ha det kanske?

Om du kan vara ihop med en transa så kan du vara ihop med en paranoid schizofren också? De är båda grova mentala störningar som skapar livslångt lidande för alla inblandade.
Citera
2023-03-10, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg

Om du kan vara ihop med en transa så kan du vara ihop med en paranoid schizofren också? De är båda grova mentala störningar som skapar livslångt lidande för alla inblandade.
Suck.. Blir så innerligt trött på tramssvar likt detta. Vem fasen har pratat om att man måste dejta en transa? Räcker gott och väl att visa tillbörlig respekt, du vet, sånt som man oftast gör i vardagen mot medmänniskor.

Nej, det klassas inte längre som en psykisk sjukdom att veta att man är i fel kropp. Om så vore fallet så hade inte alla dessa övergångsoperationer fått utföras men nu gör dom det så det är bara för er gnällspikar härinne att vänja sig vid en ny framtid.

Sluta vara så korkad nu för du gör mig bara matt. I både hjärna och själ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in