2023-03-09, 15:18
Medlem
Incendios avatar
Jamsa inte med, Sekelius är en han. Och det är väldigt synd om den stackars människan.
Med det sagt så är han och andra vulgära/perversa/sjukainfluensor som riktar sig till barn anledningen till att min dotter inte får youtuba fritt. Hon är för övrigt inte impad av Sekelius. Han kan ju inte sjunga och är inte alls en tjej eller ens ordentligt försöker att vara det. Redan när dottern var typ fem år avslöjade hon argt en man i kvinnomundering- "han är inte alls en prinsessa!"
Citera
2023-03-09, 15:31
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Du tycker att pedofili och analsex är tecken på utveckling!? Centerpartist förstår jag.

Nja inte center men hellre det en blåbrun som det heter.
Citera
2023-03-09, 16:10
Medlem
Geomeisters avatar
Mår Sverige bra 2023?
Citera
2023-03-09, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Normaliseras?

Att en del blir homosexuella och att ingen tycker det är konstigt, eller ens bryr sig är väl ”bra”. Där var vi för ganska länge sedan, innan det började göras ett spektakel av det. Ingen i denna del av världen brydde sig ett skit. Kanske att det behövs en aning mer idag då vi importerat en massa MENA-folk, och det paradoxala är att det verkar var samma klientel som applåderade importen som säger sig vara engagerade i bokstavs-folket.

När man haft fred och välstånd länge så verkar det finnas en tendens till självdestruktion.

Men ”normalt” är ju fel ord, då vi är en sexuellt reproducerande art….Det är liksom det som hela biologin handlar om. Överlevnad och reproduktion. Jag skulle nog tro att det är mer en glitch i programmeringen. Ibland blir det lite fel helt enkelt. Men det är ingenting att göra någon grej av. Detta hade vi som sagt kommit förbi typ någongång på 80-talet, upplevde jag.

Edit: Ja inte fan behöver och bör barn lära sig speciellt ingående om sex i skolan. Det är ett ämne som lämpar sig bäst som ”learning by doing”. Vissa saker går inte att lära ut teoretiskt. Hur vi reproducerar lär de nog få reda på ändå utanför klassrummet…
Eftersom vi reproducerar oss med sex är det ju viktigt att barn lär sig hur det fungerar och hur man kan undvika en graviditet. Learning by doing blir ju inte så bra om unga tjejer lär sig genom att bli gravida på högstadiet. Eller genom att smittas av klamydia eller herpes. Det är också viktigt att alla lära sig om respekt för varandras kroppar. Och att menstruation är normalt och inget att skämmas över. Jag förstår inte hur du kan få alla de här normala sakerna till ett spektakel. Sådant skambeläggande skapar bara problem för barn och ungdomar.
Citera
2023-03-09, 16:29
Medlem
Gardenhose88s avatar
Svenskar klagar inte på sånt dem gillar ju när transor pratar om sådant. HAHA
Citera
2023-03-09, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardenhose88
Svenskar klagar inte på sånt dem gillar ju när transor pratar om sådant. HAHA

Mmm och alla från muslimska länder gillar småpojkar men allra helst vill de ha småflickor.

Kollar man vad du skrivit i andra trådar så verkar du vara efterbliven.
Citera
2023-03-09, 18:03
Medlem
Gardenhose88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekask
Mmm och alla från muslimska länder gillar småpojkar men allra helst vill de ha småflickor.

Kollar man vad du skrivit i andra trådar så verkar du vara efterbliven.

Exakt HAHA. Jag är varken en muslim eller babbe
Citera
2023-03-09, 19:04
Medlem
PK-befriads avatar
Sekelius, Fekelius, Fekalius.
Citera
2023-03-09, 19:33
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekask
Vad fan snackar du om?

Blir inte kvinnor upphetsade av visuella intryck???

Tove Tone eller vad han heter är precis lika upphetsande för mig som en vedklabbe!

Jag gissar du är bög, inget fel med det men bögar brukar ha en vana av att projicera sina egna upplevelser på heterosexuella. De tror alla hetero är smygbögar.

Så är det inte!

Men snälla människa, du kan väl ändå inte ha missat att kvinnors trigger är emotionellt, men ser en man en skabbig brud med fin röv så kör man på.

Jag är bi och har inga problem med det. Jag tänder på kvinnor och trans med ett kvinnligt kroppsspråk, håriga män är helt omöjligt. Men så har jag också extremt hög sexlust där kinks är riktiga triggers. Att gangbanga en brud är inga konstigheter, trevlig aktivitet när man inte får ont i magen av ett se polaren knulla när man tar en återhämtningspaus.
Citera
2023-03-09, 19:35
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fndsak
Äkta bögfantasi, 10/10.

Sist jag kollade så är dessa "bögfobier" ett klart tecken att man är osäker på sin egna sexuella läggning. Jag har experimenterat tillräckligt för att känna mig jävligt bekväm med att vara bisexuell. Kvinnor och trans som är "passable" är härligt som fan, en "riktig" man är däremot ingenting som tänder mig alls. Har givetvis testat i ett stort GB men det var ingenting för mig.

Så nej, det är gott om personer som inte är bögar som tänder på feminina transpersoner.
Citera
2023-03-09, 19:42
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerityHeathbar
[i]"

Efter att ha läst artikeln kommer du införa en sund cancelkultur hemma och bojkotta melodifestivalen nu på lördag? samt förbjuda dina barn att följa Tone på Youtube och Instagram?

Nej, då jag anser att ingen cancelkultur är sund och att yttrandefriheten är helig.
Citera
2023-03-09, 19:46
Medlem
Är det inte jävligt privilegierat att lajva kvinna och gaslighta alla att det är på riktigt?

Hoppas feminister synar detta vansinne. Så länge dysfori behandlas som annat än vanföreställning så leds unga in i graven, kvinnliga medicinsk forskning får stå tillbaka och trygga rum invaderas av (vissa) pervon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in