2023-03-10, 00:01
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Anna är nog lite tänd på den grekiska guden. Det syns lång väg.
Hur kommer det sig att inga kvinner tycks kunna se detta?

Den frågan ska jag ta upp med "Fråga Lund" kommande säsonger
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-10 kl. 00:17.
2023-03-10, 00:03
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Nej nej min bild är självklart äkta
Det beror på om Paolo hade flörtat med Sandra så som Anna flörtar med Viktor..
Sen tycker jag inte vi har visat några gränser baserad på kön.. Han hade nog snarare varit underbar material att jobba med..
På tal om Paolo, du borde se hans brakedance på twitter om du har missat den. Gubben försöker visa att han fortfarande "har det"
https://twitter.com/paolorobertocom/status/1611593452289925121

Jösses! Det blev skämskudde på det twitterinlägget 🫣
2023-03-10, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Bara jag som tyckte att Viktors pinne såg ut att vara mycket större än vad som blev uppmätt? Såg ut som att Kristoffer skulle vinna den tävlingen. Såg nästan lite uppgjort ut. Aja, skönt att Viktor vann, någon som kan skapa lite bra tv iallafall.
Den mätningen var så falsk att det sjunger om det. Tyvärr blev resultatet riggat. Att Anna så uppenbart täcker över linjen på pinnen så den inte ska synas i bild när hon mäter är nästan lite komiskt. Hela säsongen blir värdelös på grund av ett så uppenbart bedrägeri från produktionen. Annas trovärdighet som programledare åkte ner i toaletten.
2023-03-10, 07:21
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Den mätningen var så falsk att det sjunger om det. Tyvärr blev resultatet riggat. Att Anna så uppenbart täcker över linjen på pinnen så den inte ska synas i bild när hon mäter är nästan lite komiskt. Hela säsongen blir värdelös på grund av ett så uppenbart bedrägeri från produktionen. Annas trovärdighet som programledare åkte ner i toaletten.
Nämndes det inför tävlingen något om den röda linjen på pinnen har något med tävlingen att göra? Jag uppfattade det som att de skulle såga en pinne som är lika hög som pinnen som stod en bit bort.
Om så var fallet var det en mycket jämn tävling. Christoffers pinne var lite kortare och Victors lite längre än målpinnen.
2023-03-10, 08:32
Medlem
Haha fyfan att åka ut på de sätt christopher gjorde... korkade Viktor bärs som vanligt fram till seger. 😂 jag hade vägrat gå med på det där, de hade fått burit bort mig.
2023-03-10, 09:10
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Nämndes det inför tävlingen något om den röda linjen på pinnen har något med tävlingen att göra? Jag uppfattade det som att de skulle såga en pinne som är lika hög som pinnen som stod en bit bort.
Om så var fallet var det en mycket jämn tävling. Christoffers pinne var lite kortare och Victors lite längre än målpinnen.

Jag hörde inget om det röda strecket. Men jag antog när jag såg det att det var därifrån dom skulle mäta på nått sätt.

Tyckte med mitt gudomliga ögonmått att christoffer var den som var närmast. Men man får väl lite på Annas mätning, antar att Christoffer hade sagt till om det var nått fusk inblandat
2023-03-10, 09:53
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Har varit borta härifrån några dagar så jag har inte läst alla kommentarer (och skriver kanske nåt som nån redan har skrivit), men nu har produktionen slagit sista spiken i kistan. Kommer inte att se detta nästa säsong. Svenska Farmen är så uselt producerad att skämskudden behövs konstant.

Nu har norska Farmen börjat och det är iaf sevärt. Dessvärre förstör TV4 denna med att inte sända Torpet! Vad fan? Och det går inte att streama från norsk TV heller, för det går inte att skaffa ett konto där och betala för ett abonnemang om man inte både har ett norskt telefonnummer och ett norskt betalkort (VISA etc. går inte att betala med).

Jag får ta mig fan hjärnblödning!
2023-03-10, 10:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Har varit borta härifrån några dagar så jag har inte läst alla kommentarer (och skriver kanske nåt som nån redan har skrivit), men nu har produktionen slagit sista spiken i kistan. Kommer inte att se detta nästa säsong. Svenska Farmen är så uselt producerad att skämskudden behövs konstant.

Nu har norska Farmen börjat och det är iaf sevärt. Dessvärre förstör TV4 denna med att inte sända Torpet! Vad fan? Och det går inte att streama från norsk TV heller, för det går inte att skaffa ett konto där och betala för ett abonnemang om man inte både har ett norskt telefonnummer och ett norskt betalkort (VISA etc. går inte att betala med).

Jag får ta mig fan hjärnblödning!
Skaffa VPN så kan du ställa in den på Norge och kolla på deras streaming.
2023-03-10, 10:12
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Skaffa VPN så kan du ställa in den på Norge och kolla på deras streaming.

Det hjälper inte om man inte kan skaffa ett konto och betala för. Farmen Norge sändes i höstas och ligger inte fritt längre utan det krävs ett abonnemang,
2023-03-10, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxido
Jag hörde inget om det röda strecket. Men jag antog när jag såg det att det var därifrån dom skulle mäta på nått sätt.

Tyckte med mitt gudomliga ögonmått att christoffer var den som var närmast. Men man får väl lite på Annas mätning, antar att Christoffer hade sagt till om det var nått fusk inblandat
En sak kan du lita på, och det är att tävlingar finputsas för att skapa spänning och dramatik. Det kanske skiljde 15cm när tävlingen avgjordes, men för att det skall bli bra tv gör man en ny tagning av duellen, där har man har två jämnlånga pinnar och plötsligt är det bara 15 mm skillnad. Sen kanske Anna inte har koll på vilken pinne som är vilken.
2023-03-10, 11:19
Medlem
XtraXs avatar
Ska bli mycket intressant att se hur de andra reagerar på Viktors återkomst…
2023-03-10, 11:36
Medlem
.-.-.s avatar
Viktor gratulerade Christoffer flera gånger när han såg längden på sin pinne också, konstigt att dom flesta i världen tyckte han va närmare men den enda som betyder något, Anna tyckte att Viktors va närmare.

Christoffer borde ha krävt en till mätning. Och att han själv skulle få se resultatet.
Snålt att Christoffer inte fick nån fördel heller förutom att välja gren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in