Citat:
Ursprungligen postat av
Noxyl
De sa att de skulle försöka få Sandra att spendera amuletter om hon blir vald. Känns ju korkat att berätta att de visste i ett sånt läge.
Jaha du menar så.. Det hade jag missat faktiskt, så de vill sätta 2 knivar i henne inte bara en. Först ta tova som är ett större hot än Assi sen övertala henne att slösa på amuletter så att hon blir av med amuletter oavsett.. Vilka jävla grisar.. Och vissa menar att patriarkatet inte existerar längre., Sådär var killarna på Robinson också.
Jo men det känns som att det var det de gjorde redan på dagens avsnitt.
"planen var ju att NSS skulle komma till finalveckan och det har vi ju gjort nu" Då är det det som är "ursäkten". Men ja ... det blir ju dubbelt hur man än vrider och vänder på det, det kommer vara svårt att bortförklara "sveket" hursomhelst, men jag tror att de kommer nämna för henne att de visste att hon iallafall skulle komma till finalveckan och därför höll de sitt löfte på sätt och viss .. Eller så bryr de sig inte om att förklara nått för henne längre, hon är förbrukad och kastad helt enkelt.
Sen sa iförsig Sandra att:
"Ett alternativ är att de tog Tora för att de vet att jag är stark nog att slå ut henne". Då kan de såklart bara låta henne tro det så kan idioten tillochmed ta det som en komplimang. De behöver inte ens manipulera henne för hon manipulerar sig själv.