2023-03-09, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kockponcher
Är det sveriges första dubbelmord begånget av en transperson?

"Josefin" i Hjo mördade sina föräldrar för fyra år sen.
Citera
2023-03-09, 22:55
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av segment1
Än vad ni skriver här är han en MÖRDARE!
Nej, han kommer nog dömas till rättspsykiatrisk vård.
Citera
2023-03-09, 23:01
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trannycorpse
När jag söker på den misstänkta gärningsmannens namn på google kommer den här sidan upp:
https://www.pinterest.se/brmslundberg/
Klickar du på länken blir du redirectad till en Leila Williams med animeavatar och användarnamn @Hemotwink4444.

Hemo= Blod?
Twink= UngBögPojk?
4444= Ängelnummer?

BlodigUngBögpojk4444

Något nästan lika fascinerande är ju dina inlägg både här och i andra trådar.. av 20 inlägg så är ju runt 17 av dom i trådar som behandlar transor?
Nästan så man kan tro att du själv har lite udda tankar kring detta med vem du egentligen är
Citera
2023-03-09, 23:05
Medlem
Snälla kära användare av flashback, hoppa inte på farsan bara för att han jobbar på ett biblioteket. Visa lite respekt. Det är jätte tragiskt det som hänt oavsett varför pojken gjort som han gjort. Han har trots allt uppfostrat en väldigt snäll och omtänksam son, halvbrodern.
Citera
2023-03-09, 23:14
Medlem
Yuno-Gasais avatar
https://www.youtube.com/watch?v=v2LB30BGlAo&ab_channel=IveltheEvil

Varning för jumpscare
Citera
2023-03-09, 23:17
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Nej, han kommer nog dömas till rättspsykiatrisk vård.
Han är ju fortfarande en mördare.
Citera
2023-03-09, 23:19
Medlem
Citat:
@Hemotwink4444.

Citat:
@Hemotwink4444.

Twink betyder "Bög eller bisexuell man med liten kroppsbyggnad" så det bekräftar ju det iallafall
Citera
2023-03-09, 23:19
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AniKani
Snälla kära användare av flashback, hoppa inte på farsan bara för att han jobbar på ett biblioteket. Visa lite respekt. Det är jätte tragiskt det som hänt oavsett varför pojken gjort som han gjort. Han har trots allt uppfostrat en väldigt snäll och omtänksam son, halvbrodern.
Så det är mammans fel? Vad är det för fel på helbrodern då? Eftersom du inte nämner honom.
Citera
2023-03-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Så det är mammans fel? Vad är det för fel på helbrodern då? Eftersom du inte nämner honom.

Ja ursäkta att jag glömde hans mor, självklart har ju hon också varit en del av att göra honom till han den är. Helbroden kan jag inte säga något om då jag aldrig träffat honom, så pass nära är jag inte med halvbrodern att jag träffat hela hans familj.
Citera
2023-03-09, 23:25
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Dunno... pappan kanske var på övervåningen och inte hann reagera och springa ner innan killen stack ut? Eller så hann han det, fast L*vi inte gick på han utan flydde? Eller så ryckte pappan ett större tillhygge och jagade ut han?
Vad betyder Dunno?
Jag fattar väl att han kom undan av en orsak.
Inte menat något annat.
Han borde dock ha hunnit reagera, då första skriken hördes vid kl.7.00 på morgon.
Och polis ambulans kom först ca 8.40.

Hur vore det om du kunde komma med idéer på vad som hänt utan personliga påhopp!
Citera
2023-03-09, 23:25
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusmumriks
Om ni kollar hans skärmdumpar så har han lagt upp en bild på en man som blir knivhuggen i halsen, han ger titeln ”Train”

I en annan har han fotat en hög med kroppar och skriver ”Maybe I need help… nah I’m normal”

Rödflagg?

Nah, det är ett spel. Sådär höll jag också på i ungdomen.
Citera
2023-03-09, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Vad betyder Dunno?
Jag fattar väl att han kom undan av en orsak.
Inte menat något annat.
Han borde dock ha hunnit reagera, då första skriken hördes vid kl.7.00 på morgon.
Och polis ambulans kom först ca 8.40.

Hur vore det om du kunde komma med idéer på vad som hänt utan personliga påhopp!

Om du läser in ett påhopp i förra inlägget så är du överkänslig och dum i huvudet
(ser du? ...DÄR var ett påhopp. Förra inlägget var inget sådant om du inte missat något i läsförståelse)
Att polisen inte var på plats förrän 8.40 är rent faktafel. De var där omgående enligt ögonvittnen/grannar. Första officiella rapporten kom runt 8.30 dock...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in