2023-03-09, 21:30
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Verkar vara han och hans konto som har kommenterat den videon i alla fall.

Går man sedan in på det kontot och kollar videorna dör så är det dels massa klichéartade "jag hatar allt"-musikvideos, och dels ett hemmagjort klip som är inspelat i Svartöstaden i Luleå där han bor.

Dessutom matchar det hans look.
För alla smygrunkande tranny-fetishister som hoppats på den vinklingen i MGM så måste jag tyvärr göra er besvikna. Ingen typisk femboy alls. Han har sönderblekt gulaktigt hår (antagligen misslyckat att få det vitt) oftast stickande fram under en långt nerdragen svart mössa. Alltid solglasögon som täcker mesta ansiktet oavsett om det är skymning. Och har i alla fall nu i vinter setts gå omkring i en extra lång svart rock som går ner till fotknölarna. Detta från mer än en oberoende källa i grannkvarteren.
Alltså mer en klassisk loner, eller posterboy för kategorin "bomb waiting to go off" än en bräcklig femboy som många tranny-fetischister i tråden har lagt fram i förhoppning om ett runkobjekt.
Djävulsdyrkare?
Citera
2023-03-09, 21:31
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGullberg
Det är ju en helt del olika uppgifter som florerar ring åldern på denne "A*gust" så det är väl inte lätt att förstå ?!
Vissa påstår att han är GM, andra påstår att han är BO.
Vad är det frågan om ?
En 19 åring är gripen.
Så sluta med tjafset nu.
Citera
2023-03-09, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Nog borde det ha framkommit vid detta laget om han är offer?
Så det låter otroligt osannolikt!

Just ny verkar det inte så men varifrån kommer uppgiften om att MGM är i 30-årsåldern?
Senast redigerad av Mypointis 2023-03-09 kl. 21:51.
Citera
2023-03-09, 21:36
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pope1932
Nej, den Aug*st som nämns har varit 21 år hela tiden. Är en halvbror med annat namn som är 11-13 år äldre. MGM är en yngre bror som är 19 år.
Kan inte förstå hur vissa har svårt att leta info själva?
Är ju bara att söka på adressen så finner man BO och GM.
Och där står åldern!
Ratsit, mrkoll, eniro, hitta m.fl.
Hur svårt kan det vara?
Citera
2023-03-09, 21:37
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryManback
Ännu en yngling med labilt och mörkt psyke som mördar familjemedlemmar.

Har lirat datorspel med våldsamma inslag sen jag var pojk och jag har inte klippt någon.

Majoriteten av gamers håller våldet i spelvärlden och inser skillnaden mot verkligheten.
Det är samma med videovåldet och den hårda rocken.

Nej, man mördar inte för att man sett en brutal film eller lyssnat på Marilyn Manson.
Refererar till USA och hysterin kring detta.

Jag lyssnar på extrem musik och kollar på våldsamma filmer. Men jag har aldrig brukat våld mot någon. Samt den absoluta majoriteten av dom som gillar samma saker.

Detta är en person som hade mördat oavsett i mitt tycke, han kanske fick inspiration och idéer av Postal hur han skulle göra och gottade sig i det. Men att det skulle vara orsaken ser jag som osannolikt.
Jag tror att du har helt rätt.
Citera
2023-03-09, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Du missade konverterad islamist.

Hör att du kör med det hela tiden.. är det kaous eller har du nån Insight?

Att knivmörda sin bror och sin mor krävs extremt hat när man är en supersmal lillebror.

Kan f.ö ej se att denna soyboy kan knivmörda ens någonting.
Citera
2023-03-09, 21:39
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trannycorpse
https://steamcommunity.com/id/l*vibl03
*=e
Användarnamnet i webbadressen är misstänkt gärningsmans förnamn och initialerna på hans två efternamn. Misstänkt gärningsman är född 03. "Burepajkn" som kommenterar på hans steam har samma profilbild som en av ivel_the_evils följare på instagram.

När jag söker på den misstänkta gärningsmannens namn på google kommer den här sidan upp:
https://www.pinterest.se/brmslundberg/
Klickar du på länken blir du redirectad till en Leila Williams med animeavatar och användarnamn @Hemotwink4444.

Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Det är väl ingen som påstått att Postal 2 drev honom till detta, däremot är det ingen slump att just han haft en fixering vid det spelet, givet omständigheterna. Det är alltid anmärkningsvärt när personer som begår den här typen av brott samtidigt har en fixering vid våldsspel, det är en del av personanalysen. Det handlar om en fascination för våld och mord, och ett sådant spel som Postal 2 ger spelaren just en sådan upplevelse och är man då rätt störd då får man nog också ett särskilt nöje med sådana spel.

Citat:
Ursprungligen postat av Gore
Samma här, du vet inte alls vad du svamlar om. Det ät fullt möjligt att spela Postal utan några våldsyttranden alls! Eftersom du inte vet det så har då som vanligt inte koll alls....

Är det där GM?
Varför då allt prat om Postal i tråden... den där har spelat 4 timmar Postal och 1072 timmar CS.
Och 301 timmar Crush Crush??

Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Enkelt.. fyra personer bor i huset. En har enligt media "undkommit dådet"
Yngsta sonen- MGM
äldsta son - BO
Mamman - BO
Pappan - Undkom dådet

Jag tänkte så.
Men polisen skriver "flera personer" fanns i huset än de inblandade GM + 2 BO.
Polisen borde sagt en person till fanns i huset. Fanns fler??

" En har enligt media "undkommit dådet"" har jag inte sett

Vem är den döde BO?
21-åring eller 30-års åldern??
Citera
2023-03-09, 21:41
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mypointis
Just ny verkar det inte så men var kommer uppgiften om att MGM är i 30-årsåldern?
Var väl i någon tidning eller nätnyheter?
En enda uppgift på detta och alla tror på den, inte på att expressen, aftonbladet, lokaltidningen i Luleå, skriver rätt ålder alltså 19 år.
Kan vi finna lite rim och reson o tråden?
Citera
2023-03-09, 21:44
Medlem
Trannycorpses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Är det där GM?
Varför då allt prat om Postal i tråden... den där har spelat 4 timmar Postal och 1072 timmar CS.
Och 301 timmar Crush Crush??
Han har också 300 timmar i bögspelet Blush Blush.
https://steamcommunity.com/id/levibl03/recommended/777130/
Citera
2023-03-09, 21:51
Medlem
rabbithearts avatar
Måste ju röra sig om en psykos eller något. Så tragiskt för kvarlevande och närstående.
Citera
2023-03-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frede1610
Jag är helt med dig, babyhime. Folk har ingen skam i kroppen.

Och helvete vad folk är homofoba i den här tråden. Lägg ner. Det är knappast därför den här unga killen har mördat sin bror och mamma. Det känns också otroligt förminskande mot alla offer i den här tragiska händelsen. Det är uppenbart att det är psykisk ohälsa inblandat - oberoende av hans sexuella läggning.
Citera
2023-03-09, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Jag tror att du har helt rätt.

Jag tror dig. Har inte heller klippt nån än...
Tror mer på diagnos med okontrollerat humör. Ångest t.om Psykos.
I vilket fall tragiskt för alla även mgm. Man ska inte behöva må så kass att man dödar eller begår suicid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in