2023-03-09, 21:10
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
För att sammanfatta motivbilden (som är det enda som diskuteras i denna tråd), så har den 19-årige grabben alltså knivmördat sin mor och äldre bror eftersom han är:

1) Transvestit (utseendet)

2) Autist (språket)

3) Laestadian (namnet)

4) Vansinnig av våldsamma dataspel (Steam)

5) Kronisk onanist (toarullen)

6) Son till en på tok för gammal man (64 år) som fått mycket låga nivåer av testosteron då han tjänstgjort i 20 år som assistent på ett folkbibliotek i Luleå (LinkedIn)

Är detta rätt uppfattat?

Haha, så jävla bra inlägg.
Precis så! En tråd i riktigt flashback-anda.
Citera
2023-03-09, 21:11
Medlem
santos_devilles avatar
Incel mupp?
Citera
2023-03-09, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kackelspektackel
Pappan har ytterligare en son (33 år) med en tidigare kvinna. Tänker på honom och pappan i denna fruktansvärda händelse. En väldigt lugn och anonym familj skulle jag säga.

hur vet du att han har ytterligare en son?
Citera
2023-03-09, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Eller så är folk bara intresserade över vad som hänt och hur folk kan vara så sjuka I huvudet. Bättre att folk är medvetna om vad som hänt, än att man försöker dölja det. Beror på hur man framställer det.

Men jag kan hålla med dig i att ibland så går det till överdrift. Speciellt på Netflix... Jag som är intresserad av brottsfall tycker att det är för mkt showande i det... Det är helt onödigt. Typiskt amerikanskt egentligen.

Jag menar ju det. Det är bara vidrigt hur pass sadomasochistiskt dödsfixerade och misärdyrkande det moderna väst blivit. Alla dessa lallare som konsumerar dessa flashiga serier och filmer som skapar en nästan mytologisk kändiskult kring fanskap som Dahmer eller Columbine-ungarna föder ju samma eld de låtsas förfasas över. Som flugor till skit. Denna civilisation är genomrutten.
Citera
2023-03-09, 21:14
Medlem
Citat:
För att sammanfatta motivbilden (som är det enda som diskuteras i denna tråd), så har den 19-årige grabben alltså knivmördat sin mor och äldre bror eftersom han är:

2) Autist (språket)

3) Laestadian (namnet)

6) Son till en på tok för gammal man (64 år) som fått mycket låga nivåer av testosteron då han tjänstgjort i 20 år som assistent på ett folkbibliotek i Luleå (LinkedIn)

Är detta rätt uppfattat?

Ja, du är fan ta mig mitt i prick 😀

7) Galen pga av musiksmak och upplagda videos på Youtube. (Kommer antagligen att användas av msm)
Citera
2023-03-09, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Jag menar ju det. Det är bara vidrigt hur pass sadomasochistiskt dödsfixerade och misärdyrkande det moderna väst blivit. Alla dessa lallare som konsumerar dessa flashiga serier och filmer som skapar en nästan mytologisk kändiskult kring fanskap som Dahmer eller Columbine-ungarna föder ju samma eld de låtsas förfasas över. Som flugor till skit. Denna civilisation är genomrutten.

Väl formulerat och helt korrekt!
Citera
2023-03-09, 21:20
Medlem
Citat:

2) Autist (språket)

3) Laestadian (namnet)

Är detta rätt uppfattat?

Kan vara? Kan också vara så att den yngre brodern flydde ut för att undgå en MGM i 30 årsåldern som vissa skriver att det förekommer uppgifter om. Vem som sedan är gärningsmannen återstår att se.
Senast redigerad av Mypointis 2023-03-09 kl. 21:24.
Citera
2023-03-09, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Candyman666
Ja, du är fan ta mig mitt i prick 😀

7) Galen pga av musiksmak och upplagda videos på Youtube. (Kommer antagligen att användas av msm)

8)

Tokjävel/trans/gay hugger sin storebror i halsen när storebror sover.

Samma skit med sin mamma.

Detta as borde hängas.
Citera
2023-03-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trannycorpse
Är det här Levi?
https://www.youtube.com/watch?v=0uNZ-vbXmYQ

Verkar vara han och hans konto som har kommenterat den videon i alla fall.

Går man sedan in på det kontot och kollar videorna dör så är det dels massa klichéartade "jag hatar allt"-musikvideos, och dels ett hemmagjort klip som är inspelat i Svartöstaden i Luleå där han bor.

Dessutom matchar det hans look.
För alla smygrunkande tranny-fetishister som hoppats på den vinklingen i MGM så måste jag tyvärr göra er besvikna. Ingen typisk femboy alls. Han har sönderblekt gulaktigt hår (antagligen misslyckat att få det vitt) oftast stickande fram under en långt nerdragen svart mössa. Alltid solglasögon som täcker mesta ansiktet oavsett om det är skymning. Och har i alla fall nu i vinter setts gå omkring i en extra lång svart rock som går ner till fotknölarna. Detta från mer än en oberoende källa i grannkvarteren.
Alltså mer en klassisk loner, eller posterboy för kategorin "bomb waiting to go off" än en bräcklig femboy som många tranny-fetischister i tråden har lagt fram i förhoppning om ett runkobjekt.
Senast redigerad av joffepoffe 2023-03-09 kl. 21:29.
Citera
2023-03-09, 21:22
Medlem
rubin22s avatar
Citat:

2) Autist (språket)

3) Laestadian (namnet)

Är detta rätt uppfattat?
43 år är väl inte gammalt för att bli pappa för andra gången?
Citera
2023-03-09, 21:27
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mypointis
Kan vara? Kan också vara så att den yngre brodern flydde ut för att undgå en MGM i 30 årsåldern som vissa skriver att det förekommer uppgifter om. Vem som sedan är gärningsmannen återstår att se.
Nog borde det ha framkommit vid detta laget om han är offer?
Så det låter otroligt osannolikt!
Citera
2023-03-09, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
43 år är väl inte gammalt för att bli pappa för andra gången?

Rätt så risigt gammalt. Otroligt få är 43 år när dom får barn.

Typ 5 på hundra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in