2023-03-08, 15:50
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Vad gör dig så säker på det? Bara för att exonph tycker det?
Adrian och Celine har måååånga fans.

Inte första gången hon har manipulerat röstningar.
2023-03-08, 15:56
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Ungefär så ja.....
Så fort Frida limmade sig med Emil blev hon poppis, Det var ju såååååå synd om Lilla Frida då hon inte hittade någon....
Sedan sista omröstningen låt Frida över 70% av rösterna redan var det relativt jämt mellan A&N samt A&C då Wilma & Jonas knappt fick några röster
2023-03-08, 16:22
Medlem
Asså fy fan vad jag skrattade, jag grät, speciellt under Adrians berättelse som skulle vara en blåsning. Emil köpte de rakt av, haha. Jag röstade förresten på Emil och Frida att vinna hela skiten, jag tänker främst på Frida som har varit med om en jävla utveckling därinne, från att vara glad, till att vara ledsen, till att tvivla och haft tankar till att åka hem, till nu när hon är underbart lycklig. Så där är mina vinnare om jag hade fått bestämma. Men vilka som vinner egentligen har jag redan skrivit flera gånger (Andreas och Nicci), Jag är kär i kärleken och skiter egentligen vilka som vinner, är glad om alla har känslor för varandra även när dom kommer hem och att de håller där efter några månader. Men jag går på utveckling både med partner och som person, och då är Frida den självklara vinnaren. Löjligt att dom sätter Andreas och Nicci mot Jonas och Wilma sist, de blir ingen spänning överhuvudtaget. Men lycka till Jonas och Wilma på utsidan, utforska varandra och lär känna varandra på riktigt, ni har en fördel att ni bor nära varandra, gör Göteborg stolt, jag tror på er!. Och imorgon kommer jag gråta, jag vet inte varför jag gör de, men jag gråter alltid när man får ringa hem eller får brev hemifrån såna saker och de är jävligt manligt har jag insett
2023-03-08, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
I BB kom han på åttonde plats

Exakt. Blev tydligt hur han var som person när man fick se han 24/7!
2023-03-08, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad surrar du om??
Dem som kommer vinna är Frida & Emil men visst kör på du med den tron!

Vilken dröm
2023-03-08, 17:46
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor

Det är sant, både medvetet och omedvetet xD
2023-03-08, 18:12
Medlem
Adrian och Andreas utnämns till säsongens sötaste par av ingen mindre än Gustav himself! My man!! ✌️
2023-03-08, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Grattis säger vi till Adrian som alltså lyckats manipulera tillräckligt många för att kamma hem vinsten. Skönt och se att det finns folk här i tråden som minns hur han var i BB där man får följa personen 24/7.

Exakt, han har äntligen blivit folkkär om man kollar kommentarerna på IG
2023-03-08, 19:30
Medlem
lunarluddes avatar
Såg dagens avsnitt nu, skämskudden på när Andreas blev sur på Adrian när han fick en uppgift av produktionen att "pranka" dom. Hur fan kan han bli sur på det haha? Förskole nivå, tror bägaren rann över när han inte satt säkert idag. Tror Andreas är en väldigt speciell människa i verkliga livet. Själv tycker jag Adrian och Celine är dom enda vettiga, och Emil, som jag tyvärr tror kommer bli sårad av Frida.

Hade varit så jävla kul att se Andreas och niccis miner om dom ej vinner
2023-03-08, 19:40
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hans syster eller vem det är som sköter hans konto på insta är lika sneaky. Bara sitter och bortförklarar honom hela tiden och hetsar folk att ta honom till final. De är så kåta på hans nyfunna fans (fans som helt missat honom i BB). Jag tror deras mål är att han ska bli Bachelor och glida på hans kändisskap.

Haha vem är inte där för fame? Jag antog alla är det?
2023-03-08, 21:44
Medlem
Okej nu är sista röstningen öppen!! Vilka TROR ni vinner, inte hoppas utan tror! Jag tror tyvärr Frida & Emil.. 🤔
2023-03-08, 21:48
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlisenLisen
Okej nu är sista röstningen öppen!! Vilka TROR ni vinner, inte hoppas utan tror! Jag tror tyvärr Frida & Emil.. 🤔
Gått igenom lite och det finns gamla deltagare i Love Island som backar Adrian & Celine bla Lisa Sidén samt flera av deltagarna i BB då han var med, Såg att Tanja var en av dem som backar upp dem bla så det kan bli jobbigt mot slutet för Frida & Nicci ro hem vinsten men men osvuret är bäst!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in