2023-03-09, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Udda utseende. En framtida könsbytare?

Fick tramssexuell-vibbar.

Om jag har rätt pappa till GM så är denne anställd sedan 22 år sedan som biblioteks-ASSISTENT. Gode gud. KAN det ha funnits mindre testosteron i den "mannen"? Gillar tydligen att pyssla med cyklar också.

Vilken förebild för sonen, som ser ut som vilken spröd ung södertjtej som helst. Pappan borde ju ha varit helt rätt far, i denna könslöshet. Men icke. Slutade i PK-kaos.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Nu går du händelserna i förväg. Vi vet ännu inte vad som inträffat och vid sidan av att man är oskyldig fram tills laga kraft vunnen dom så kan det finnas omständigheter som förändrar rubriceringen.
Det kan ju vara en olycka också.
Ja precis,. "tänka sig han ramlade på niven Sutton gånger" haha
Citera
Medlem
Gores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Jag håller med. 90% är för mycket, men runt 75% är nog sant. Det bor ju nästan bara utslagna i dessa områden och dessa är lätta att konvertera.
Dock finns det några trevliga villor på örnässidan där det faktiskt bor riktiga människor.

Men som helhet borde givetvis Hertsön rivas och Örnäset genomgå ett kraftigt investeringsprogram så att standarden blir högre så att inte vem som helst kan bo där.

Vilket jävla trams, är det din uppfattning om att ha kul?
Sitta och svamla om maffiabossar och utslagna bostadsområden.
Du har ju absolut inte koll på någonting i luleåområdet det fattar man direkt om man så bara bor 10 mil ifrån stället.
Har många jag känner i alla dessa områden, så jag förstod direkt att du bara hittar på för att det ska låta som om du har koll.

Så ni som läser, skit i vad det här trollet skriver då det bara är fantasier.
Citera
2023-03-09, 15:25
Medlem
Min högst personliga gissning är att detta är ett hatbrott sprunget ur någon slags vit makt-tänkande.
Citera
2023-03-09, 15:29
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusmumriks
Om ni kollar hans skärmdumpar så har han lagt upp en bild på en man som blir knivhuggen i halsen, han ger titeln ”Train”

I en annan har han fotat en hög med kroppar och skriver ”Maybe I need help… nah I’m normal”

Rödflagg?

Nej. Han syftar på att det är på ett tåg. Finns en till bild där det står "train station".
Citera
2023-03-09, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Min högst personliga gissning är att detta är ett hatbrott sprunget ur någon slags vit makt-tänkande.

Tror jag inte, enligt hans skärmdumpar på Steam verkar han bara gå runt och mörda folk i Postal 2. Tror han har drömt om att få göra detta i verkligheten länge.
Citera
2023-03-09, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fawkez
Alltid lika fascinerande att se hur Luleå bara barkar mer och mer.
L*vi är alltså den hittills misstänkta MGM?
Finns han på några andra sociala medier/forum?
Mamman och storebror är mest troligast avlidna?
Har vänner som jobbar inom psyk, ska checka sen om dom fått in fadern.

Grabben heter alltså Levi?

Jag får kraftiga "religiös sekt"-vibbar av det namnet. Tänk på pingstpastor-profeten Lewi Pethrus. Och Levi var ju namnet på en av Jakobs tolv söner i Gamla testamentet.

Och så tänker jag på T*om*s Ol*v Melchers*on som växte upp hos Jehovas Vittnen (eller något sådant) och fick följa med mamma och pappa ut och predika redan som barn. Sen blev han satanist, och sen brände han ner en av Sveriges värdefullaste medeltidskyrkor, och sen mördade han femåriga lilla Sabina i Arvika på årsdagen av Anna Lindhs död.

Knäpp? Religiöst vanvettig? Det är bara förnamnet.

Och den här Levi i Luleå har kanske också vuxit upp i en ultra-religiös miljö, och sen blev han satanist. Och nu är han misstänkt för dubbelmord.

Ja herre jesses alltså.
Citera
2023-03-09, 15:34
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusmumriks
Tror jag inte, enligt hans skärmdumpar på Steam verkar han bara gå runt och mörda folk i Postal 2. Tror han har drömt om att få göra detta i verkligheten länge.

Det tror inte ja. Det har säkert brustit för honom och det blev impulsivt. Eller att det är någon sjukdom som är orsaken.

Att han skulle vara en sociopat som ville mörda tror jag inte på. Då hade han nog försökt göra det så att han inte hade åkt fast. Dvs planerat. Detta framstår inte som planerat.
Citera
2023-03-09, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Det han skriver är ju helt sant, i synnerhet om Hertsön. Det bor ju nästan bara negrer, araber, zigenare och socialfall där.
Plus en och annan svensk som är angelägna om att upprätthålla bilden av att det är ett välmående områden för att man lyckats köpa sig ett boende ett par hundra meter från misären.
Då måste man låtsas att det inte är stadens rövhål för att i bästa fall kunna sälja ut sig och flytta till Skurholmen eller något annat område som är trevligt.
Ingen bor på Hertsön för att man vill, utan för att man måste och det är vad man haft råd med.
Det ligger avsides också och alla vill helst flytta därifrån.

Örnäset ligger i alla fall närmare stan och har nån typ av vettigt utbud i alla fall.

Det är möjligt att det är så i dina umgängeskretsar på Hertsön. Majoriteten är vanliga svenssons.
Citera
2023-03-09, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Om jag har rätt pappa till GM så är denne anställd sedan 22 år sedan som biblioteks-ASSISTENT. Gode gud. KAN det ha funnits mindre testosteron i den "mannen"? Gillar tydligen att pyssla med cyklar också.

Vilken förebild för sonen, som ser ut som vilken spröd ung södertjtej som helst. Pappan borde ju ha varit helt rätt far, i denna könslöshet. Men icke. Slutade i PK-kaos.
Wow vad elakt skrivet om ett brottsoffer som precis förlorat hela sin familj.

Du vet att män kan gilla böcker också va 🙄
Citera
2023-03-09, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Nej. Han syftar på att det är på ett tåg. Finns en till bild där det står "train station".

Så kan det vara, men andra bilder är mer oroväckande som t.ex. denna: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1702439173

Eller den här: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1482756097

Majoriteten av alla bilder ser ju ut såhär, kan ju inte vara normalt?
Citera
2023-03-09, 15:38
Medlem
Nu är jag inte en sådan som tror att våldsamma datorspel gör pojkar mordiska, men det är ändå lite "komiskt" att han nyligen spelat ett spel vars ändå syfte är att mörda så många oskyldiga människor som möjligt. Första skärmbilden är från januari 2020, senaste är från januari i år.

https://imgur.com/a/gR3YIyU
https://store.steampowered.com/app/341940/Hatred/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in