2023-03-09, 13:25
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Tror pappan var runt 45.
Då får jag äta min hatt
Något nytt varje dag är bra.
Citera
2023-03-09, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Gott så, men vad indikerar att han skulle ha varit online?
Jag är “bekant” med honom, vi följer varandra så jag kan se hans aktivetsstatus
Fyfan va hemskt allt det här är
Citera
2023-03-09, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Den gossen ser ut som ett HenDjur av det allra mest förvirrade slaget. Det formligen lyser psykisk ohälsa kring hela hans uppenbarelse. Trist när sådana inte får vård innan de blir psykotiska.
Man kan nog gissa på schizofreni.
Citera
2023-03-09, 13:33
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klitosaurusrex

Du lär ju bli bombaderad med frågor nu, men du som bekant. Uppfattade du honom som "off" eller liknande?

Något avvikande rent ut sagt?
Citera
2023-03-09, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manskraft
Enligt den här listan så blev GM antagen till gymnasiet (Yrkesintroduktion mot Restaurang- och livsmedelsprogram) 2019: https://kuriren.nu/nm5159247

Han bör således ha tagit studenten förra året. Hemmasittande och arbetslös kanske är mest troligt?

4-årigt program? IM-program är för personer som inte är behöriga till gymnasiet.
Citera
2023-03-09, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Man kan nog gissa på schizofreni.

Nja, det är mer troligt med autism eller någon sorts personlighetsstörning.
Citera
2023-03-09, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Jag håller med. 90% är för mycket, men runt 75% är nog sant. Det bor ju nästan bara utslagna i dessa områden och dessa är lätta att konvertera.
Dock finns det några trevliga villor på örnässidan där det faktiskt bor riktiga människor.

Men som helhet borde givetvis Hertsön rivas och Örnäset genomgå ett kraftigt investeringsprogram så att standarden blir högre så att inte vem som helst kan bo där.

Stora delar av Hertsön är ju som vilket villaområde som helst, precis om villadelarna och bostadsrättsdelarna av Örnäset. I hyreshusen är det såklart stökigare. Svartöstan är väl knappt stökigt alls, förr om åren bodde det en del utplacerade alkisar där men nu är det mer och mer folk med gott om pengar som hittat dit, ett attraktivt område pga närheten till havet. Svartöbrinken är ju rena lyxområdet.
Citera
2023-03-09, 13:36
Medlem
Citat:

Bröderna verkar lite olika varandra, både till utseende men kanske också i andra avseenden?
Man får ju känslan av att August har en ganska klassisk ”ung man som gillar bira och slida-aura” medans Levi känns mer… alternativ?
Citera
2023-03-09, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Du lär ju bli bombaderad med frågor nu, men du som bekant. Uppfattade du honom som "off" eller liknande?

Något avvikande rent ut sagt?
Jag känner inte honom, vi gick på samma grundskola, då hade han lite alternativ stil, men han verkade inte utstött och hade vänner. Jag har inte upplevde inte honom som off. Nu är vi vänner på instagram.
Citera
2023-03-09, 13:45
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Jag känner inte honom, vi gick på samma grundskola, då hade han lite alternativ stil, men han verkade inte utstött och hade vänner. Jag har inte upplevde inte honom som off. Nu är vi vänner på instagram.

Uppfattat, tack för att du tog dig tid och svara.
Mvh.
Citera
2023-03-09, 13:45
Medlem
okok1s avatar
Sju på morgonen känns som en rätt udda tid att begå mord på?
Citera
2023-03-09, 13:46
Medlem
Sonen kanske var arg på pappan för att pappa ställde krav på honom och ville "straffa" honom. Fyfan vad hemskt, hoppas pappan har många i omgivningen som kan hjälpa honom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in