2023-03-08, 19:34
Medlem
Herr Bökbergs avatar
"Den som kan bondepraktikan bäst är jag"

Inget dåligt självförtroende på den gubben

Kan Asiato slut artikulera så JÄVLA fult
2023-03-08, 19:38
Medlem
NiccoJs avatar
Den här Nebba, vad är han för ursprung? Tattare? Och vad är Nebild för namn egentligen?
2023-03-08, 19:51
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Sebbe hoppar över bokstaven R, det är ju ett handikapp

Skryter inför faders-idolen om hur bra han presterat propps till att han inte lipade iaf

Nu ska Sandra raka ben och armhålor, hon tycker att hår har med hygien att göra, hon behöver avancerad vård

Näbbil sitter som en jubelidiot och stirrar in i sin helt vanliga snökula i 1 minut så att tv4 kan lägga på töntiga effekter efteråt
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-08 kl. 19:55.
2023-03-08, 19:52
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Den här Nebba, vad är han för ursprung? Tattare? Och vad är Nebild för namn egentligen?

Han är muslim tydligen, pratade om halalslakt i något avsnitt. Har för mig det var Marocko.
2023-03-08, 20:07
Avslutad
Spekulationer om morgondagens förstekämpeval: Jag tror att Nebba hade tänkt ta Assiatou innan han fick titta i spåkulan. Detta för att hon skulle välja Sandra, som hade kört ut Assi i styrka. Nu när ingen åker ut utan blir av med amuletterna så tror jag att han ändrar till Tora. Tora tar Sandra, nån av dem blir av med sina amuletter. Sandra har väl 5, Tora 2? Meningslöst att ta Assi som har minst antal amuletter.
2023-03-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
hur kan inte sebbe gått ner i vikt än?
nebil, sandra, artin, eddie har tydligt rasat i vikt

förresten varför fick inte eddie få en till chans på torpet när viktor, artin, christoffer fick det den
här veckan?

tora är ok
men sandra har en fläskig röv som en hockeykille.

Sebbe har definitivt gått ner mycket i vikt. Slå ett getöga på första avsnittet igen så kommer du märka att det är en rätt stor skillnad på honom.
2023-03-08, 20:23
Medlem
produktionen lägger ut alkohol
spåkula med effekter
vättar

nej nu är det tramsigt

omskaligt av artin att börja sjunga på tunnan och morotens sång bajs i bastun eller vad låten heter

omsmakligt också av viktor att onanera på bryggan där folk badar
2023-03-08, 20:25
Medlem
sebastian främsta vänner är nog
hans mamma pappa och mormor eller vad han sa
oskuld kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
tunisien
idag såg man en tatuerad tunis flagga på ena vaden
och en svenk på andra när han var på bryggan
2023-03-08, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Killar som spelar hockey har muskler, inte fett. Sandras rumpa består av fett. När hon ligger på mage är rumpan helt platt.
hockeyröv kallas det sån har
sandra när hon står upp
2023-03-08, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
hockeyröv kallas det sån har
sandra när hon står upp

Nej det har hon inte eftersom det är bara fett. Inte ens jamaicansk sprintröv har hon.
2023-03-08, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Hur låter grosshandlar-dialekt?
Det är väl mer av ett sätt att prata på snarare än en dialekt, men jag tror det var nån här som beskrev det som 40-tals svenska. Det var väl en bra beskrivning... tror jag (beroende var i landet man menar).

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
App app! Tora skulle det stå, Farmen-Rickard är den enda som vill ha Tova.
Ja självklart menade jag Tora och inte Tova. Även en madrass behöver uppfylla vissa krav.
2023-03-08, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Anna sa i söndagsavsnittet att bara en person får komma tillbaka, mer tydligt kan det ej bl!
Om man hängt med då förstår att Viktor ej kommer lyckas ta sig till finalen, om Viktor lyckas ta sig tillbaka till Farmen.

Jo jag vet, men man vet aldrig med tvister. De har hänt förut att man sagt en sak innan för att få igång en spänning och lite nervositet och sen trycker dom upp tvisten rätt i nyllet på dom. Men jag tror också att de bara blir en som återvänder tyvärr

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in