2023-03-07, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepant
Er det en sammenheng i at MWL bor i hus som er eid av Beauty Eiendom? Og at Beauty Products står som sponsor på fremsiden av drakta til Lørenskog om man ser på draktbilder fra noen år tilbake? Samme eier på disse to selskapene, nemlig Hann* W*stgaard. Hun er samboer med Frod* Røst* (*=e), som er styreleder i mange av hennes selskaper, og meg bekjent i omgangskrets med både MWL og SS (som nevnt i quoten over). På proff.no, ser også ut som han drev en bilbutikk på Fjellhamar i perioden fru Hagen ble borte. Kan alt dette være tilfeldig?

Jeg tenkte jeg skulle sjekke hva som ligger i enden av blindveien Br*kkeveien i Ås.
Grunnen til at jeg har undersøkt er at jeg tenkte at dersom de tok risikoen med å kjøre på denne blindveien så var det fordi de måtte; at destinasjonen faktisk måtte være i Br*kkeveien.

Eiendommen i enden av Br*kkeveien er utifra satellittbilder stor med mange bygg og her ligger det i følge et firma som heter:

G*bamboo AS (* = o)
https://www.g*bamboo.no
(Se besøksadresse: Br*kkeveien 118-120).

Styrets leder iht Proff.no er Fr*de R*ste.
Citera
2023-03-07, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
NRK skriver i sin artikkel om Furuset-skytingen at MWL ble dømt for bortføring i 1999.

Jeg finner kun en slik sak fra 1999: kidnappingen av en milliardær fra Holmenkollen på Holmen t-banestasjon:

https://www.nettavisen.no/nyheter/sjokkskadd/s/12-95-3422826675

I bortføringssaken fra 1999 skriver dommeren:

«Forbrytelsene bærer preg av «torpedo»-virksomhet på oppdrag fra andre.»
Senast redigerad av Pessoa86 2023-03-07 kl. 23:21.
Citera
2023-03-07, 23:44
Medlem
Citat:
Jeg tenkte jeg skulle sjekke hva som ligger i enden av blindveien Br*kkeveien i Ås.
Grunnen til at jeg har undersøkt er at jeg tenkte at dersom de tok risikoen med å kjøre på denne blindveien så var det fordi de måtte; at destinasjonen faktisk måtte være i Br*kkeveien.

Eiendommen i enden av Br*kkeveien er utifra satellittbilder stor med mange bygg og her ligger det i følge et firma som heter:

G*bamboo AS (* = o)

Wow!! Om ikke den koblingen er interessant så skjønner jeg ingenting. Der ligger det et nedlagt sagbruk. Om man kjører rett frem helt inn. Absolutt ingen der når jeg var der. Bebyggelse 150-50 meter før.
Citera
2023-03-07, 23:54
Medlem
Citat:

G*bamboo AS (* = o)

Om dette stemmer så stinker hele omgangskretsen rundt MWL. Om Irene og Gros historie ble avfeid så kan altså ikke dette være en tilfeldighet lengre. Politiet kontaktet ikke engang det andre vitne (Gro). Står det hvem som eier tomten/bruket i 2018?
Citera
2023-03-08, 00:20
Medlem
https://www.estatenyheter.no/aktuelt/setter-skjonnhetspenger-i-eiendom/109517

Står her at Fr*de R*ste har en BMW forretning rett ved Strømmen storsenter.
Citera
2023-03-08, 00:37
Medlem
Er det mulighet for at AE og GM (og eventuelt fluktbilen) kan ha blitt transportert deler av strekningen fra Lørenskogområdet og til Ås-området inne i en trailer el.l. som på samme tid hadde et normalt oppdrag og en uskyldig grunn til å kjøre den strekningen (i tilfelle politiavhør)?

Hvor kan den røde BMW-en ha blitt hentet i forkant av at den ble observert i Ås, dersom det ble foretatt et eller flere bilbytter underveis?

Hadde noen i den nevnte kretsen en bilforretning et sted mellom Lørenskog og Ås eller i Ås-området?
Senast redigerad av z-z-z 2023-03-08 kl. 00:48.
Citera
2023-03-08, 00:53
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Om dette stemmer så stinker hele omgangskretsen rundt MWL. Om Irene og Gros historie ble avfeid så kan altså ikke dette være en tilfeldighet lengre. Politiet kontaktet ikke engang det andre vitne (Gro). Står det hvem som eier tomten/bruket i 2018?

Det er samboeren (?) til R*ste som er rettighetshaver. H@nne M0ni*ue Westg@@rd

Den 23.06.2022 er vederlag for tomta registrert med kr. 13.000.000.

Ser ikke hvem som eide tomta i 2018.
Citera
2023-03-08, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen

Får vite her nå at dette mest sannsynlig er et sagbruk som var eid av Løvenskiold tidligere. Ligger like ved jernbanen i enden av veien.
Citera
2023-03-08, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen

Huseieren til det huset der MWL bor?
Citera
2023-03-08, 01:02
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Huseieren til det huset der MWL bor?

Ja, samme person.
Citera
2023-03-08, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Er det mulighet for at AE og GM (og eventuelt fluktbilen) kan ha blitt transportert deler av strekningen fra Lørenskogområdet og til Ås-området inne i en trailer el.l. som på samme tid hadde et normalt oppdrag og en uskyldig grunn til å kjøre den strekningen (i tilfelle politiavhør)?

Hvor kan den røde BMW-en ha blitt hentet i forkant av at den ble observert i Ås, dersom det ble foretatt et eller flere bilbytter underveis?

Hadde noen i den nevnte kretsen en bilforretning et sted mellom Lørenskog og Ås eller i Ås-området?

Eller at begge Bmw' ene kom fra Bmw foretningen til FR som ligger ved Strømmen storsenter. Hentet i den sølvgrå Bmw' en og at den røde ventet et eller annet sted på strekningen underveis til Ås .
Citera
2023-03-08, 01:07
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Får vite her nå at dette mest sannsynlig er et sagbruk som var eid av Løvenskiold tidligere. Ligger like ved jernbanen i enden av veien.

Eneste navngitte eier som kan leses av historisk grunnbok, før denne damen, er en ved navn K@@re L0rentzen fra langt langt tilbake i tid. 50-80 tallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in