Citat:
Ursprungligen postat av
Benji86
Så är det i väst, allt styrs av storebror USA, dem har lyckats att begå de största folkmorden som någonsin skådat i modern tid, samtidigt som man propagerar mot Ryssland och Kina att dessa skulle vara "the bad guys". Kina sätter upp omskolningsläger där man lär upp extremister medans USA har dödat cirka 1 miljon Irakier och 300'000 människor i Afghanistan utan att någon ens väcker ögonbrynen. Minns när USA bombade skiten ur Baghdad, en stad med 7 miljoner civila invånare och man praisade USA's "shock and awe" taktik där man fullständigt ödelagde hela staden från grunden "America Fuck Ya". Ibland så tappar jag förtroendet för mänskligheten.
Yupp.
Men enligt hycklarna så spelar dessa 1,3 miljoner människor ingen roll. Man blir arg.
Kritisera Putin och company visst, men åtminstone sluta hyckla om det och sluta låtsas att bara ryssen som varit bad.
Hade det inte varit ryssen som var deras fiende så hade dom inte brytt sig om ukrainare, vilket också gör mig arg då jag skiter i vem som invaderar dom jag vill bara att det ska vara fred och alla invasioner och blockad från fred är fel.
Väst borde ha stoppat detta kriget istället för att hejja på och provocera. Ni alla är delaktiga i ett massmord, skäms.