2023-03-07, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benji86
Så är det i väst, allt styrs av storebror USA, dem har lyckats att begå de största folkmorden som någonsin skådat i modern tid, samtidigt som man propagerar mot Ryssland och Kina att dessa skulle vara "the bad guys". Kina sätter upp omskolningsläger där man lär upp extremister medans USA har dödat cirka 1 miljon Irakier och 300'000 människor i Afghanistan utan att någon ens väcker ögonbrynen. Minns när USA bombade skiten ur Baghdad, en stad med 7 miljoner civila invånare och man praisade USA's "shock and awe" taktik där man fullständigt ödelagde hela staden från grunden "America Fuck Ya". Ibland så tappar jag förtroendet för mänskligheten.

Yupp.
Men enligt hycklarna så spelar dessa 1,3 miljoner människor ingen roll. Man blir arg.

Kritisera Putin och company visst, men åtminstone sluta hyckla om det och sluta låtsas att bara ryssen som varit bad.
Hade det inte varit ryssen som var deras fiende så hade dom inte brytt sig om ukrainare, vilket också gör mig arg då jag skiter i vem som invaderar dom jag vill bara att det ska vara fred och alla invasioner och blockad från fred är fel.

Väst borde ha stoppat detta kriget istället för att hejja på och provocera. Ni alla är delaktiga i ett massmord, skäms.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2023-03-07 kl. 23:19.
Citera
2023-03-07, 23:17
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Jag gör inget, våra ledare gör. Och jag anser som de och med deras makt händer saker. Är du bara dum i huvudet?

Du är på nivån ska vi slåss med pinnar?

Jag håller mig på en högre nivå då jag vet att effekten av vad vår säkerhetspolitik mot dessa skitländer är enorm.

En död irakier, afghan skiter jag i så länge dess styre är en fucked up islam-diktatur. Förstår du?

Nej, men du har så starka åsikter. Gör nåt? Du är ju beredd på att låta andra döda civila i "skitländer"? Varför inte du det? Gubben, du kan inte skriva som en vuxen människa och du är på "nån nivå". Sluta bara.
Citera
2023-03-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Seymour Hersh har skrivit om det.
Seymour hersch har skrivit att han tror att de gjorde det, inte bara tror utan han är helt övertygad om det.

Han har inte presenterat ett enda bevis såklart
Spekulation kallas det, man lägger fram en teori om hur nånting kan ha gått till så testar man hur folk reagerar på dessa påståenden

Det är en helt rimlig teori att usa och Norge gjorde det men jag har lite svårt för det att personer som aldrig tidigare hört talas om Seymour hersch plötsligt lyfter fram hans spekulation som "bevis"

Sanningen lär komma fram så småningom ❤
Citera
2023-03-07, 23:22
Medlem
Goulburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Dyra getter.. Ingick även ett eller flera 10 åriga barn som de kunde knulla efter tvångsgifemål? Eller det är bara för afghanska män?
Nej det var bara pengar. Biden får nöja sig med den fru han har.
Citera
2023-03-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vi kommer aldrig få reda på vem det var. Så enkelt är det.

Ja, med svaga hen-män som dig som inte kräver att någon ställs till svars för deras brott så kommer vi inte få reda på det.

I det här fallet vet dock att det var USA och Norge.
Citera
2023-03-07, 23:26
Medlem
Typisk false flag av ryssen.

Det är också en teori likt alla era andra konspirationer.
Citera
2023-03-07, 23:27
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Beror helt på om man signat upp sig på minimumvolym och i så fall hur mycket. Kanske var Tyskland berett att betala för sig? Det är väl ändå få som anklagar Tyskland för dådet.
Ryssland kunde väl också isf ha betalat för sig, avtal verkar ju i båda riktningarna. Men tämligen säker på att inget av länderna skulle betala den andre bara för nöjet att inte skicka/ta emot gas. Vet dock inte vad du syftar på med minimumvolym. Men Ryssland levererar ju iaf fortfarande gas till de som vill ha.
Citera
2023-03-07, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej de var helt avstängda. Ryssland stängde av gasen i början av september, NS2 var aldrig påkopplad. Det är ett faktum, inte öppet för diskussion. Det förekom ingen leverans av gas.

Ja kanske. Minns inte det var så mycket som hände då. Men perfekt alibi att plocka skiten då isåfall.
Citera
2023-03-07, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Nej, men du har så starka åsikter. Gör nåt? Du är ju beredd på att låta andra döda civila i "skitländer"? Varför inte du det? Gubben, du kan inte skriva som en vuxen människa och du är på "nån nivå". Sluta bara.

Oj då! Bra försök till härskarteknik. Tyvärr är ditt vokabulär bara sunkig och allmänt usel. Din svenska är inte "so" bra va? Knolla din mamma ungefär?

Jag säger inte att JAG ska döda civila men jag anser att när VÄST, det vill säga när vi gör det i skitländer så är det okej för mig. Med skitländer menar jag, som jag skrev tidigare: diktaturer, (islamska eller inte) och kleptokratier.

Från vilket av dessa länder kom du ifrån?
Citera
2023-03-07, 23:29
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vi kommer aldrig få reda på vem det var. Så enkelt är det.

Det var Krister Petterson som sprängde skiten.

Antingen det eller Skandiamannen.
Citera
2023-03-07, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulburn
Nej det var bara pengar. Biden får nöja sig med den fru han har.

Ja, vissa seder är inte välkoma i en civiliserad värld, som tur är, såsom pedofili.
Citera
2023-03-07, 23:32
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Det här är vad jag hatar mest med gemene svensk. Ni är ryggradslösa och moraliskt tappade. Moral är inte att välja sida - det är att stå fast vid vad man tror på oavsett situation eller inblandade.
Fair enough. Tror även att man lätt glömmer bort att svenskarna är ett gammalt krigarfolk. Ja, faktiskt! Vi är ganska lömska av oss och kan vända kappan efter vinden. Det handlar mycket om att välja sida. Så är det ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in