Citat:
Ursprungligen postat av
Benji86
Så är det i väst, allt styrs av storebror USA, dem har lyckats att begå de största folkmorden som någonsin skådat i modern tid, samtidigt som man propagerar mot Ryssland och Kina att dessa skulle vara "the bad guys". Kina sätter upp omskolningsläger där man lär upp extremister medans USA har dödat cirka 1 miljon Irakier och 300'000 människor i Afghanistan utan att någon ens väcker ögonbrynen. Minns när USA bombade skiten ur Baghdad, en stad med 7 miljoner civila invånare och man praisade USA's "shock and awe" taktik där man fullständigt ödelagde hela staden från grunden "America Fuck Ya". Ibland så tappar jag förtroendet för mänskligheten.
Vänta, Kina och Ryssland ÄR the bad guys. Min poäng är att alla dem här människorna som får oss att mörda varandra, för att göra oss ännu fattigare och sig själva ännu mäktigare är alla onda och ingen är på vår sida. Ser jag öst som ett nödvändigt ont? Nej. Jag ser gärna öst falla, men premissen är att väst faller tillsammans.
Utöver det som folk sitter här inne och hejar på om hur två folk som är det närmsta man kan komma varandra, ska slakta varandra till siste man. Och det här kallar ni att "försvara sitt land" medan ni väpnar upp den svagare sidan trots att de i stort sett inte ens kan vinna.
Människor här inne är beredda att offra den sista sista Ukrainaren. Men skulle ni skicka era egna barn eller åka själva? Nej nej, svenskar gör inte sånt. Det är fikadags. Jag ser fram emot tills NATO drar in oss i en konflikt. Kommer tack och lov inte bo kvar här då, men om jag gör det så kommer jag ta mina månader/år i fängelset och fullkomligt njuta.