2023-03-07, 22:36
Medlem
Måste faktiskt gå mot strömmen och säga att tycker Adrian är rätt rolig på något sätt. Jag vet inte vad jag tror om han och Celine däremot, Adrian är utan tvekan komplicerad och då behöver man en viss mognad för att kunna hantera det då det inte kommer att bli enkelt. Men jag är inte så förtjust in några av paren så för mig är de helt okej som personer.

Att prata om giftemål är nog fan i mig det löljligaste man kan göra, speciellt så tidigt i en relation. Giftemål betyder i stort sett ingenting för mig. Däremot att flytta ihop och det absolut största är att skaffa barn tillsammans.

Andreas och Nicci har jag svårt för och kan inte sätta fingret på varför. Kanske det är kommentaren från Nicci att hon inte skulle titta på Andreas om de vore ute. Kanske är det något med det som får mig att tro att det kommer att bli så när de är ute att hon går tillbaka till det tyckandet. Eller kanske bara det är beteende innan i villan som får mig tveksam över henne.

Frida och Emil tror jag inte på.

Wilma är ju märklig och alla män har red flags varningar tydligen. Frida blev väldigt tveksam över Emil när hon pratade ihop sig med Wilma om en ingenting kommentar gällande ”klubbande”. Sedan får Frida för sig en massa underliga saker under en kväll. Wilma fortsätter sedan att nästan snudd bli rädd för sin egen partner bara för att han vill prata om deras relation. Wilma verkar inte speciellt intresserad av Jonas heller för den delen och det är väl egentligen bara en nödens lag relation för att vara kvar i tävlingen.

I slutändan tror jag nog inte på någon av de här relationerna så mitt tips är att rösta på de människor man gillar istället.
2023-03-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vad får du allt ifrån? Du ljuger ju värre än Adrian. Han har aldrig satt på Madde, och knappt någon annan heller.

Han låg med henne utanför huset men madde valde att avsluta efter några veckor lyssna på podden spekulera mera
2023-03-07, 23:08
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Han låg med henne utanför huset men madde valde att avsluta efter några veckor lyssna på podden spekulera mera
Exakt vem var det som berättade om det? Låter som BS för mig.
2023-03-07, 23:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Adrian mådde inte bra det sa han själv med och sen att tv vinklar det och verkligen har riktat in sig på honom är beklagligt. Tänk också på att 40-45 min avsnitt absolut inte visar allt.

Hahahahahaha vi är många som sett en röd tråd i hur han är, både i Love Island och i BB
2023-03-07, 23:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej du sanningen bara om Andreas och fick en bild på hans ex en total kopia av Nicci dessutom......

Det är bara det att du konsekvent skriver illa om Nicci, men inte de andra. Det verkar så underligt.
2023-03-08, 00:01
Avslutad
Citat:
Adrian är så oseriös att det är äckligt! Han är bara där för att vinna pengarna, inget annat.

1. Vill skaffa barn "helst igår" enligt egen utsago, men åtminstone inom 3-4 år. Då väljer han en tjej på 21 som inte vill ha barn på lääänge än.

2. Blir obekväm och blir plötsligt "sjuk" när de ska talas om hur de ser på bröllop.

3. Har inte lagt på minnet något av det Celine berättat om sig själv.

4. Försöker fuska sig till vinst i varje liten skittävling. Blir dessutom irriterad om någon ifrågasätter honom för det.

5. Dessutom har vi redan sett i BB att han är väldigt egoistisk och tänker bara på sig själv (även om han försöker ha en image om annat). T.ex. smet han alltid ifrån allt arbete som skulle skötas enligt scheman. Han ville inte ens tvätta sina egna kläder.

Vi vet alla här (utom DJPutte) att det här inte kommer hålla hemma i Sverige. Adrian begick sitt livs största misstag genom att inte gänga Madde. Hon är precis det han säger att han söker; mogen redo och villig att skaffa barn nu, vacker, står på egna ben, ansvarskännande, empatisk, seriös, trogen, gillar hundar och dessutom hade hon gjort allt för Adrian. Men tur för Madde att det blev som det blev. Hon hade i Adrian haft en extra jättebebis att sköta och serva. Hon är för snäll för sitt eget bästa och det hade Adrian utnyttjat till max.

Hans syster eller vem det är som sköter hans konto på insta är lika sneaky. Bara sitter och bortförklarar honom hela tiden och hetsar folk att ta honom till final. De är så kåta på hans nyfunna fans (fans som helt missat honom i BB). Jag tror deras mål är att han ska bli Bachelor och glida på hans kändisskap.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2023-03-08 kl. 00:04.
2023-03-08, 00:02
Avslutad
Citat:
Kan ju säga det var Adrian som synade korten på Andreas och sedan fick det vara nog, Han kladdade lite väl på Celine och var närgången då fick det vara nog..
Men dyl ser ni ju inte i eran parallell värld liksom....

Nej jag har intrycket av attt Andreas lessnar på Adrian under bla Carbanara tävligen. De är inte bromance längre
2023-03-08, 00:04
Avslutad
Citat:
Kan ju säga det var Adrian som synade korten på Andreas och sedan fick det vara nog, Han kladdade lite väl på Celine och var närgången då fick det vara nog..
Men dyl ser ni ju inte i eran parallell värld liksom....

Du kommer med konstiga trådsanningar , hur vet du att Adrian tyckte Andreas kladdade på Celine
2023-03-08, 00:06
Avslutad
Citat:
Det var en kombo av solen och lite vätska då kommer reaktionen som han fick, Har haft den själv det är en klubba i skallen och sedan är det dricka som gäller

En trådsanning igen. Du kan inte veta att det var så. Du får börja skriva att ”jag tror” innan du hävdar saker för det blir jättefel annars. Jag gillar dig Dj Putte men det är lite mycket trådsanningar på dig
2023-03-08, 00:39
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hans syster eller vem det är som sköter hans konto på insta är lika sneaky. Bara sitter och bortförklarar honom hela tiden och hetsar folk att ta honom till final. De är så kåta på hans nyfunna fans (fans som helt missat honom i BB). Jag tror deras mål är att han ska bli Bachelor och glida på hans kändisskap.
Ja, hon verkar ju vara nån slags manager (aka personlig assistent) åt honom. Jag kan också tycka att det är lite märkligt att ha en stor blaffig tatuering på sin systers namn på bröstet. Men det kanske bara är jag?
Senast redigerad av Flor-Ida 2023-03-08 kl. 01:35.
2023-03-08, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys

Hade varit fint med Sveriges första "Bachelor - gay edition". Det är sannerligen på tiden!
2023-03-08, 07:30
Medlem
Citat:
Ja, hon verkar ju vara nån slags manager (aka personlig assistent) åt honom. Jag kan också tycka att det är lite märkligt att ha en stor blaffig tatuering på sin systers namn på bröstet. Men det kanske bara är jag?

Vi har åtminstone fått slippa hans nuna stirrandes rätt in i en kamera med hälsningar till sin systerdotter (?) vareviga dag..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in