Citat:
Ursprungligen postat av
13stryket
Bara för du kör i 160 så betyder inte det att han smällt i 160 i ett träd 🌲, han kan fått sladd efter vansinnes körningen , lyckats bromsa in lite och sen smällt in i trädet i kanske 100-120.
Mannen det är en Volvo . Jag är förvånad att trädet ens står kvar. Det är en tank .
Du skrev i föregående inlägg att du inte stod han nära , men endå så är du tvärsäker att han aldrig gjort så, ”inte som du känner honom” .
Sluta försvara han . Berätta istället vad som var ”fel” på bilen som du påstår . Du har ingen jävla aning . Det enda du är ute efter är att försvara en sån loser som nyss lyckats ha ihjäl sin vän och skadat 2 andra svårt .
Och finns det nån sanning med rattfyllan och de ringa narkotikabrott som polien nämnde ? Eller det är också skitsnack , för låt mig gissa , så hade aldrig oliv*r gjort
Hahahaha du är för rolig kompis, jag känner honom såpass väl så jag vet vem han är men umgås inte med honom. Nej någon ängel kanske han inte är men köra i 160 med 6 passagerare i bilen (vilket han egentligen inte ville), nej det är inget han skulle göra, någonsin.
Och ja, han blåsten negativt på plats det är sanningen som många inte tål verkar det som
Visst påstår jag möjligtvis att det kan vara fel på bilen, men det kan vara andra faktorer som t.ex. isfläck, någon drar i ratten, alltså allting kommer fram till slut.. Är det någon som var full i bilen ja då får vi veta det i polisrapport. Håll utkik i media så kommer det säkert fram ”mannen”.