2023-03-07, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
Bara för du kör i 160 så betyder inte det att han smällt i 160 i ett träd 🌲, han kan fått sladd efter vansinnes körningen , lyckats bromsa in lite och sen smällt in i trädet i kanske 100-120.

Mannen det är en Volvo . Jag är förvånad att trädet ens står kvar. Det är en tank .

Du skrev i föregående inlägg att du inte stod han nära , men endå så är du tvärsäker att han aldrig gjort så, ”inte som du känner honom” .

Sluta försvara han . Berätta istället vad som var ”fel” på bilen som du påstår . Du har ingen jävla aning . Det enda du är ute efter är att försvara en sån loser som nyss lyckats ha ihjäl sin vän och skadat 2 andra svårt .

Och finns det nån sanning med rattfyllan och de ringa narkotikabrott som polien nämnde ? Eller det är också skitsnack , för låt mig gissa , så hade aldrig oliv*r gjort
Den som är störst loser här inne är du. En riktig idiot rent ut sagt. Innerst inne hoppas jag att o*iver går helt fri för då är det inte mycket med er..Du har aldrig förstått att det kan hända olyckor
Citera
2023-03-07, 22:01
Medlem
Citat:
Bara för du kör i 160 så betyder inte det att han smällt i 160 i ett träd 🌲, han kan fått sladd efter vansinnes körningen , lyckats bromsa in lite och sen smällt in i trädet i kanske 100-120.

Mannen det är en Volvo . Jag är förvånad att trädet ens står kvar. Det är en tank .

Du skrev i föregående inlägg att du inte stod han nära , men endå så är du tvärsäker att han aldrig gjort så, ”inte som du känner honom” .

Sluta försvara han . Berätta istället vad som var ”fel” på bilen som du påstår . Du har ingen jävla aning . Det enda du är ute efter är att försvara en sån loser som nyss lyckats ha ihjäl sin vän och skadat 2 andra svårt .

Och finns det nån sanning med rattfyllan och de ringa narkotikabrott som polien nämnde ? Eller det är också skitsnack , för låt mig gissa , så hade aldrig oliv*r gjort

Hahahaha du är för rolig kompis, jag känner honom såpass väl så jag vet vem han är men umgås inte med honom. Nej någon ängel kanske han inte är men köra i 160 med 6 passagerare i bilen (vilket han egentligen inte ville), nej det är inget han skulle göra, någonsin.

Och ja, han blåsten negativt på plats det är sanningen som många inte tål verkar det som

Visst påstår jag möjligtvis att det kan vara fel på bilen, men det kan vara andra faktorer som t.ex. isfläck, någon drar i ratten, alltså allting kommer fram till slut.. Är det någon som var full i bilen ja då får vi veta det i polisrapport. Håll utkik i media så kommer det säkert fram ”mannen”.
Citera
2023-03-07, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna111
Den som är störst loser här inne är du. En riktig idiot rent ut sagt. Innerst inne hoppas jag att o*liver går helt fri för då är det inte mycket med er..Du har aldrig förstått att det kan hända olyckor

Ännu en närstående ?! Vi får väl se helt enkelt . När sanningen kommer fram så ser vi härinne på tråden och diskuterar vidare helt enkelt
Citera
2023-03-07, 22:03
Medlem
Citat:
Och detta vet du OCKSÅ !!?? Wow du har svar på allt du .

Hahahah men det kan väl vilken jävla funktionsduglig person med en fungerande hjärna listat ut själv eller? Inte så jävla upplysande svar.. Många tycker att han dödat honom, jo klart man får skuldkänslor då… Desto mer man hör desto mer tror man
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampan9199
Hahahaha du är för rolig kompis, jag känner honom såpass väl så jag vet vem han är men umgås inte med honom. Nej någon ängel kanske han inte är men köra i 160 med 6 passagerare i bilen (vilket han egentligen inte ville), nej det är inget han skulle göra, någonsin.

Och ja, han blåsten negativt på plats det är sanningen som många inte tål verkar det som

Visst påstår jag möjligtvis att det kan vara fel på bilen, men det kan vara andra faktorer som t.ex. isfläck, någon drar i ratten, alltså allting kommer fram till slut.. Är det någon som var full i bilen ja då får vi veta det i polisrapport. Håll utkik i media så kommer det säkert fram ”mannen”.

Känslan är dock att du kommer sluta svara i denna tråden så fort sanningen kommer fram ”mannen” .

Ajdå han ville inte ? Nån som höll en pistol mot hans huvud ? En kniv kanske ? Bara för du blöder negativt på plats så betyder det inte ett skit . Narkotika syns i blodet mannen , inte i en alkomätare
Citera
Medlem
Citat:
Ännu en närstående ?! Vi får väl se helt enkelt . När sanningen kommer fram så ser vi härinne på tråden och diskuterar vidare helt enkelt
Knappast en anhörig. Har aldrig träffat killen men är otroligt synd om honom efter alla dessa hat för dessa ungdomar har väl en fri vilja. Ingen tvingade dom att sätta sig I bilen eller dom va lika tröga
Citera
2023-03-07, 22:04
Medlem
Citat:

Det ser jag framemot, kom ihåg mitt namn. ”Lampan” - står för upplysning, som alltid sker för eller senare
Citera
2023-03-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna111
Knappast en anhörig. Har aldrig träffat killen men är otroligt synd om honom efter alla dessa hat för dessa ungdomar har väl en fri vilja. Ingen tvingade dom att sätta sig I bilen eller dom va lika tröga

En närstående till mig frontalkrockade med en lastbil som kommit över på fel sida vägen och avled . Ingen tvingade han att sätta sig i bilen heller när han var påväg till jobbet

Förstår inte vad du vill ha sagt med det ?
Citera
2023-03-07, 22:06
Medlem
Citat:
Känslan är dock att du kommer sluta svara i denna tråden så fort sanningen kommer fram ”mannen” .

Ajdå han ville inte ? Nån som höll en pistol mot hans huvud ? En kniv kanske ? Bara för du blöder negativt på plats så betyder det inte ett skit . Narkotika syns i blodet mannen , inte i en alkomätare

Kommer komma hit så fort jag ser sanningen komma ut!

Lite komiskt faktiskt att du skriver ”mannen” eftersom du började ) Men vi lär väl nog skriva mer i denna tråden innan sanningen kommer ut ”Mannen”
Citera
2023-03-07, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampan9199
Det ser jag framemot, kom ihåg mitt namn. ”Lampan” - står för upplysning, som alltid sker för eller senare

Lite synd dock att du inte vill dela med dig av vad du vet . Vill du nu försvara föraren så berätta vad han sagt .

Bromsarna ?

Styrningen?

Nån som drog ratten ?
Citera
2023-03-07, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Fortsätt du torka skit och spyor som nattvakande USK och det bör du kunna sköta med avsågat finger.
Det där med teknik förstår du dig ändå inte på.

Det är fan inget fel på att vara undersköterska . Nu får du faktiskt lägga av att kasta skit om diverse yrken. Jag är själv uska inom demens och det är inget lätt yrke & uskor drar oftast det tyngsta lasset . Testa en månad och håll tyst sen
Citera
2023-03-07, 22:12
Medlem
Citat:
Lite synd dock att du inte vill dela med dig av vad du vet . Vill du nu försvara föraren så berätta vad han sagt .

Bromsarna ?

Styrningen?

Nån som drog ratten ?

Va? Föraren har inte sagt något sånt till mig, han har inget minne av händelsen. Jag delar med mig av allt förutom bild på honom, detta är bara vad jag tror. Njaa, det känns konstigt att det skulle bero på broms eller styrning osv, bilen är ju trots allt volvo. Dock är den gammal så ja, man vet aldrig.

Skulle nog säga att det mest trovärdiga alternativet just nu är en isfläck på vägen i en ganska ”svängig kurva”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in