2023-03-07, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
Kände ej till det. Hans instagram var privat . Men osmakligt att köra ihjäl sin polare och göra 2 andra polare till grönsaker och sen sörja dom på sociala medier

Ja om så är fallet är det ju sjukt osmakligt …. Lite av ett hån skulle jag säga om jag vore anhörig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampan9199
Klart jag är nyfiken men jag känner personen i fråga, jag vet att han inte kört i 160, jag vet hur jävla piss han mår för att topp sökninge när man söker oliv*r är ”oliv*er brau*r hässleholm”

Hoppas innerligt att sanningen kommer fram till alla så dem kan inse hur jävla fel dem har och fega jävlar som sprider desinformation och falska rykten

och NEJ, jag är inte någon som står nära honom

Låter folk vara nyfikna sålänge dem inte önskar död och plågande baserat på påhittade historier

Får man fråga utan du kissar på dig HUR du vet att han inte kört i 160? Var du med i bilen ? Eller du går endast på 🫒 ord ?

Har 🫒 sagt att bilen började gasa som satan och samtidigt slutade bromsarna och ratten att fungera ?

Du får gärna utveckla lite
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noselake
Hur vet vi att det är han? Så fall finns en bild på honom som profilbild . Stod det T igår på hans profil?

Kan nån som känner Oliver säga om det är han på bilden med rosa mössa ?

Ja, det gjorde det
Citera
2023-03-07, 21:44
Medlem
Citat:
Klart jag är nyfiken men jag känner personen i fråga, jag vet att han inte kört i 160, jag vet hur jävla piss han mår för att topp sökninge när man söker oliv*r är ”oliv*er brau*r hässleholm”

Hoppas innerligt att sanningen kommer fram till alla så dem kan inse hur jävla fel dem har och fega jävlar som sprider desinformation och falska rykten

och NEJ, jag är inte någon som står nära honom

Låter folk vara nyfikna sålänge dem inte önskar död och plågande baserat på påhittade historier

Tack för förtydligande och instämmer med det att vi inte ska önska andra ur daga.
Citera
2023-03-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nufaktiskt
Tack för förtydligande och instämmer med det att vi inte ska önska andra ur daga.

Vilken inlägg i tråden önskar någon han död ?
Citera
2023-03-07, 21:48
Medlem
Citat:

Ingen aning, var föregående talare som påstod det. Instämde bara att vi inte ska önska folk ur daga så att säga 🤷‍♂️
Citera
2023-03-07, 21:49
Medlem
Citat:
Får man fråga utan du kissar på dig HUR du vet att han inte kört i 160? Var du med i bilen ? Eller du går endast på 🫒 ord ?

Har 🫒 sagt att bilen började gasa som satan och samtidigt slutade bromsarna och ratten att fungera ?

Du får gärna utveckla lite

Jag ska utveckla lite för dig:

Först och främst ställer jag en motfråga, hur vet DU att han körde i 160km/h?

Jag kan svara på frågan varför jag vet, för att om han hade kört i 160 hade INGEN levt. Lägg dig i en baklucka så kör jag i 160 in i ett träd så får vi se hur du klarar dig (Han i bakluckan hade klarat sig bäst (tror jag))

Sedan vet jag med all säkerhet att detta är inget som han skulle göra, för han tänker på sitt liv.. Han hade aldrig gjort det så som jag känner honom
Citera
2023-03-07, 21:52
Medlem
Citat:
Dom anhöriga till den döda önskar att se han död. Bara det är hemskt för han satte sig liksom i bilen helt själv. Inte fan tvingade någon han
Citera
2023-03-07, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nufaktiskt
True, inte omöjligt.

Är inte honom, men kan nog säga att han har inte ork till att sitta på flashback o läsa massa skit om sig själv när han redan mår skit
Citera
2023-03-07, 21:56
Medlem
Citat:
Jag ska utveckla lite för dig:

Först och främst ställer jag en motfråga, hur vet DU att han körde i 160km/h?

Jag kan svara på frågan varför jag vet, för att om han hade kört i 160 hade INGEN levt. Lägg dig i en baklucka så kör jag i 160 in i ett träd så får vi se hur du klarar dig (Han i bakluckan hade klarat sig bäst (tror jag))

Sedan vet jag med all säkerhet att detta är inget som han skulle göra, för han tänker på sitt liv.. Han hade aldrig gjort det så som jag känner honom

Bara för du kör i 160 så betyder inte det att han smällt i 160 i ett träd 🌲, han kan fått sladd efter vansinnes körningen , lyckats bromsa in lite och sen smällt in i trädet i kanske 100-120.

Mannen det är en Volvo . Jag är förvånad att trädet ens står kvar. Det är en tank .

Du skrev i föregående inlägg att du inte stod han nära , men endå så är du tvärsäker att han aldrig gjort så, ”inte som du känner honom” .

Sluta försvara han . Berätta istället vad som var ”fel” på bilen som du påstår . Du har ingen jävla aning . Det enda du är ute efter är att försvara en sån loser som nyss lyckats ha ihjäl sin vän och skadat 2 andra svårt .

Och finns det nån sanning med rattfyllan och de ringa narkotikabrott som polien nämnde ? Eller det är också skitsnack , för låt mig gissa , så hade aldrig oliv*r gjort
Citera
2023-03-07, 21:57
Medlem
Citat:
Tyvärr är det några stycken :/
Citera
2023-03-07, 21:57
Medlem
Citat:
Är inte honom, men kan nog säga att han har inte ork till att sitta på flashback o läsa massa skit om sig själv när han redan mår skit

Och detta vet du OCKSÅ !!?? Wow du har svar på allt du .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in