2023-03-07, 11:30
Medlem
mordrotelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Bröderna har begärts häktade. Någon som har häktningsprotokollet

Finns två stycken bröder som stämmer överens åldersmässigt på de anhållna och de står skrivna på Tumba torg 111.
Christian Shabo samt Alen Shabo.
Finns en tredje bror med samma efternamn på den adress dock med annan ålder.
Citera
2023-03-07, 11:33
Medlem
Citat:
Bröderna har begärts häktade. Någon som har häktningsprotokollet
Allt det här e stor bajsaren drelow fel. Med sin talanglösa musik. Kan tänka mig han stinker gris efter 5 secunders löpning hahaha.
Citera
2023-03-07, 11:45
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mordroteln
Finns två stycken bröder som stämmer överens åldersmässigt på de anhållna och de står skrivna på Tumba torg 111.
Christian Shabo samt Alen Shabo.
Finns en tredje bror med samma efternamn på den adress dock med annan ålder.
Alla 3 bröder förekommer på lexbase.

Om nu händelsen med ingripandet på den adressen gäller denna händelse lutar det åt dom ja.
Citera
2023-03-07, 11:46
Medlem
Mercedes avatar
Så bor ni i närheten av Tumba torg 111 så håll er på avstånd kommande tid, lär nog smälla där snart i så fall.
Citera
2023-03-07, 12:04
Medlem
Bild på araberna?
Citera
2023-03-07, 12:17
Medlem
Så en fet kurd sitter och trycker någonstans i Turkiet samtidigt som han skickar barnsoldater att skjuta arbetande pappor som råkar vara fader till en kriminella personer medan svenska polisen skryter om hur många brott de klarar upp genom att bötfälla pensionärer för att ha trasiga bilampor

Börjar likna ett valfri bajsland i Sydamerika.
Citera
2023-03-07, 12:44
Avslutad
I häktningsprotokollet står det att häktade bröderna är Christi*n Sh*bo och *len Sh*bo.

*=A

Folkbokföringsadress: Tumba torg 111
Citera
2023-03-07, 12:48
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1po
I häktningsprotokollet står det att häktade bröderna är Christi*n Sh*bo och *len Sh*bo.

*=A

Folkbokföringsadress: Tumba torg 111
Undrar om övriga familjemedlemmar nu dragit till annat land. Risken för hämndrepressalier från grekens gäng är väl överhängande
Citera
2023-03-07, 12:52
Medlem
sd och allt möjligt högerdrägg anmäler allt och alla för minsta lilla och då är det dem som sprider osämja mellan grupper så därför uppmanar jag er som är anhöriga till den här dödade farbrorn att göra en anmälan mot programmet efterlyst och polisen. De ska hållas ansvariga för att de fick honom mördad, punkt.
Citera
2023-03-07, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Bild på araberna?
Syrianer.
Citera
2023-03-07, 13:16
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
sd och allt möjligt högerdrägg anmäler allt och alla för minsta lilla och då är det dem som sprider osämja mellan grupper så därför uppmanar jag er som är anhöriga till den här dödade farbrorn att göra en anmälan mot programmet efterlyst och polisen. De ska hållas ansvariga för att de fick honom mördad, punkt.
Så du tycker att man inte ska få efterlysa en kriminell skytt? Vad är skyttens ansvar för sina anhörigas väl och ve? Sitter han och grinar nu för den konsekvens som blev?

Anmäla programmet och polisen, herregud jag tar mig för pannan, väx upp för fan Det är sossevänsterns fel att det blivit så här. Inga krav bara en massa daltande. Hoppas högersidan hinner åtgärda detta förfall av Svea Rike på 4 år
Citera
2023-03-07, 13:36
Medlem
mordrotelns avatar
Citat:
Syrianer.
Assyrier
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto