Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Jag kan dra tre slutsatser av dina svador.
1. Du tar åt dig. Annars skulle du inte bli så upprörd. Du har antragligen samma attribut själv. Du har redan erkänt att du har fler örhängen än ett i varenda öra, och indirekt erkänt att du rakar underlivet.
2. Du lever i någon trashig bubbla, där alla dina väninnor ser ut så. Därför tror du att det är normalt. Du ser inte den majoritet som inte har dessa attribut, för att du inte umgås med dem - de finns inte i din värld. Vilken normal kvinna i 40-årsåldern har t.ex. intresse för eller ens TID att hålla på och raka sitt eget underliv..? Då har man ju arbete, kompetensutveckling, hem- och hushållsarbete, barn, är engagerad i barnens skolgång o.s.v.. För att ta bara en av alla tokigheterna på/med Lotta.
3. Det är inte sant att du arbetar i psyk- och/eller kriminalvården, som du har påstått eller i alla fall antytt. För då hade du SETT att en majoritet av patienterna och de intagna har dessa attribut. Det går liksom inte att missa det. Undantagen är en del ekonomiska brottslingar på högre nivå: tänk pensionsbedrägerier och skalbolagsaffärer. Korrupta mäklare och advokater.
Och de manliga brottslingarnas groupies ser samtliga ut som Lotta...
Tyvärr ang punkt 1 och 2.
Två identiskt lika inkompetenta på bedömning sitter snackar skit om mördade offer och har noll koll på psykopati.
Vad det sen gäller forumet så handlar det om debatt och ni är starkt ifrågasatta av många fler än mig.
Punkt 3.
Jag rör mig bland alla sorters personer via yrke, ser vitt skilda yrkeskategorier och åldrar.
Jag ser läkare och poliser med tatueringar, blonderat hår - dock inte långa naglar.
Inte små nätta pumps heller för den delen...
Psykologer. Sköterskor av alla de slag med justerade tuttar.
Trash?
Du måtte leva under en sten med SG som granne under nästa mosshög, för ni är så borta med vinden ang det ni tar upp att det är som om PRO har årsmöte.
Jag ser patienter i alla åldrar ända innanför både trosor och kalsonger. Rakade muttor mer frekvent än de oansade buskar ni torde äga såsom ni yvas över detta som två gamla getter.
Lika många rakade av manligt kön.
Dock inte äldre. Med äldre är >65.
För allt ni gaggar om är mer vanligt än ovanligt idag.
Citat:
Det är inte sant att du arbetar i psyk- och/eller kriminalvården, som du har påstått eller i alla fall antytt.
Ren lögn. Du kommer inte hitta ett inlägg men du har däremot svept runt psykiatri.
Jag har jobbat på flertal vitt skilda ställen och jag har utbildat mig i olika omgångar.
Vad jag nog sagt, är att jag arbetat tidigare många år inom akutsjukvård inkl ambulans.
Resten har du inget med att göra.