2023-03-06, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Jag tycker vi kan sluta spekulera och smutskasta EH. Åter igen, han satt i baksätet, han satt bakom killen som dog.
Att han lägger ut videos på sin tiktok visar bara hans bilintresse.
Så vi slutar beskylla honom nu.
Jag har fått bekräftat från en väldigt säker källa att han inte körde bilen.

Hans bilintresse har väl inget att göra med 3 av hans videor där det sitter obältade ungdomar och lever runt i bilen ?? Alldeles för många dessutom.
Detta verkar inte vara en engångsföreteelse att det sitter fler passagerare än vad som är tillåtet.
Blir irriterad när man ser videos där det leks med döden. Där dom dessutom kan krocka med andra oskyldiga trafikanter. Det är inte ok någonstans.

Eftersom inte föraren skrivs här & dessutom många skriver att Emil är föraren tror jag på det tills dess att nån skriver och maskar föraren.
Namn brukar alltid komma fram av nån.

Och konstigt nog så har Emil haft en S60 som många skriver att fronten var . Sen har han byggt den fronten på sin v 70 istället.
Då var det hans bil dom krockade iaf?
Citera
2023-03-06, 18:53
Medlem
Tarras57s avatar
Sant. Men det jag menade var att jag var tveksam på kanyler. Uppdragna sprutor med koksalt.. ja
Citera
2023-03-06, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-sung
Oliver brauer är killen som dödade Totte och skadade resten. Må han brinna i helvetet och
Kan stämma en ljusgrön s80
Citera
2023-03-06, 18:56
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noselake
Dom har säkert gett dom adrenalin eller något lugnande läkemedel när dom var fastklämda . Men det borde inte slängas på marken . Det blev kanske för sressigt när det var så många skadade . Att det är krossat glas från rutor som gick sönder och likaså bildelar är inte så konstigt när dom fick klippa upp bilen för att lossa ungdomarna som satt fast

När chocken försvinner kommer smärtan. Så lugnande och något för smärta är nog troligt.
Citera
2023-03-06, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarras57
Sant. Men det jag menade var att jag var tveksam på kanyler. Uppdragna sprutor med koksalt.. ja

Man sprutar in det i infarten, påminner inte om spruta. 100 koll på vad det heter har jag inte. Infarten är det första dom sätter på ex akuten.
Citera
2023-03-06, 18:58
Medlem
Oliver brauer är skyldig en familj ett liv. Jag hoppas hans namn sprids som pesten för pesten är precis vad han är🤮🤮🤮
Citera
2023-03-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaper19
Kan stämma en ljusgrön s80
Det stämmer 100%
Citera
2023-03-06, 19:00
Medlem
Citat:
Oliver brauer är killen som dödade Totte och skadade resten. Må han brinna i helvetet och

Står som ägare på en ljusgrön S80.
Citera
2023-03-06, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse26
Man sprutar in det i infarten, påminner inte om spruta. 100 koll på vad det heter har jag inte. Infarten är det första dom sätter på ex akuten.

Heter venkateter, tack Google.
Citera
2023-03-06, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Passagerare är inte last.

Last som läggs i bagaget, dvs. längst bak i bilen, påverkar definitivt köregenskaperna.
Last som läggs på taket, dvs. högst upp i bilen, påverkar också definitivt köregenskaperna.

Men nu pratar vi passagerare. Återigen, antalet passagerare påverkar köregenskaperna, MEN inte tillräckligt mycket för att en fullsatt bil, jämfört med bara en enda förare, skall utgöra sådan skillnad att den fullsatta blir livsfarlig.

Att bilen var fullsatt är därför inget argument. Föraren körde förmodligen som en idiot, det är där felet är. Men vi vet inte än, det där får utredningen visa. Jag har dock svårt att se att personen körde efter hastighetsbegränsning och efter väglag.

Passagerar går under lastvikt, så i detta fallet så är det korrekt att benämna passagerare som lastvikt.

Kan även benämnas som PAX, men det är även det lastvikt.
Citera
2023-03-06, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiiingens
Ja eller så kan man hoppas på att det var föraren, om han nu var vållande till olyckan, som är den som avled och att resterande av sällskapet överlever..

Tragiskt hur som helst, hoppas vi inte möts av nyheten att fler avlider

Inte föraren som dog
Citera
2023-03-06, 19:04
Medlem
Citat:
Oliver brauer är skyldig en familj ett liv. Jag hoppas hans namn sprids som pesten för pesten är precis vad han är🤮🤮🤮
Har har redan det värsta straffet man kan få.

Bara 18år precis fått körkort och allt.

17åringen har inget liv längre. Tänker på anhöriga och nära,kompisar.

Olycka kan hända vem som helst. Men största felet att det var för många i en säker bil.

Och säkert grupp tryck.

Någon som vet hur det har gått med övriga personerna som åkte.med.
R.I.P totte levin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in