2023-03-05, 16:05
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poddofil
Fan vad nyfiken jag är på Gräddis stalker. Verkar ju vara en sjuk person det med. Förstår inte hur PN kan ha telefonen kvar.

Edit: Fuckade upp och postade för tidigt

Han som ska käka upp hennes barn,ja. Och så lägger hon upp hejvilt om hur hon inte kan låsa ytterdörren efter polisens inbrytning. Önskar hon rentav oväntat besök??
Citera
2023-03-05, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletsAterkomst
Du vet att allt du har skrivit i den här tråden hår att går tillbaka och läsa va? Det är lätt att säga rätt saker när man ska försvara sig, men som sagt alla som har hängt med i tråden och läst dina inlägg vet precis du önskar Pia. Du verkar själv lida av psykiska sjukdomar då du verkar ha två personligheter. En som hatar och önska stora "konsekvenser" och en som helt plötsligt blir PK och säger det rätta.
Kan du inte vara säga vad du själv lider av?

Varför tycker du att Pia ska få leva ett liv utan konsekvenser för sina handlingar? Gäller det bara henne eller ska alla sjuka bara få härja bäst de vill utan att insatser griper in? Var går gränsen, får hon också begå brott utan konsekvenser?

Jag hoppas du själv mår bättre en vacker dag.
Citera
2023-03-05, 16:48
Medlem
Blaze.s avatar
Stackars kvinna, verkar ju ha en del trauman bakom sig. Stackars barn, helt rätt att anmäla hon behöver hjälp.
Citera
2023-03-05, 17:16
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze.
Stackars kvinna, verkar ju ha en del trauman bakom sig. Stackars barn, helt rätt att anmäla hon behöver hjälp.

Ja,men tyvärr vägrar hon konsekvent att ta emot den hjälp som erbjuds.

Är bara ännu en hobbypsykiater här,men jag tycker att hon är självdestruktiv ( utifrån det jag sett som hon lägger upp )
Det är inte samhället som tagit barnen ifrån henne,det är Pia själv som - genom sina konstiga ageranden förlorat vårdnad om dem.Till,förhoppningsvis, en vettig pappa.
Och,lägger man pussel om hennes uppväxt/bakgrund när hon pratar, tycks hon inte varit ett maskrosbarn under uppväxt. Däremot haft ”stark vilja” tidigt i livet och hamnat i otaliga konflikter i relationer till såväl familj,vänner som i parrelationer. Så traumat ligger väl i hennes eget psyke kanske?
Det var inte öka lätt för 50 år sen (hon är 48?) att få hjälp med diagnoser som idag.
MDB eller bara ” Myror i brallan” kunde det heta då.

Hoppypsykiatern skrivit. Men utifrån det,var jag själv barn på 70-talet,med ”utåtagerande X och jobbiga Y” i SIA-skolan.
Citera
2023-03-05, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAvDemVettiga
Du vet att det har börjat pratas om dig i hennes i kommentarsfält på hennes videos av? och alla är överens att du är psyko och obehaglig.
Fast det har du såklart koll på, du vet allt om henne.
Säkert du som ringer henne hela tiden din obehagliga jävel.

Vad roligt, då kanske mina åsikter når ut

Jag vet faktiskt inte så mycket om henne, jag började följa detta ganska nyligen.

Nej det är inte jag som ringer henne. Är det du som ringer henne?
Citera
2023-03-05, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Pia är ganska språkligt begåvad, skulle hon kalla sig ”dem vettiga”? Kanske.
Ja det är du som känner henne bäst efter all stalkande så du borde veta.
Citera
2023-03-05, 19:28
Bannlyst
Citat:

Jag vet faktiskt inte så mycket om henne, jag började följa detta ganska nyligen.

Nej det är inte jag som ringer henne. Är det du som ringer henne?
Och det är såklart det absolut viktigaste i ditt liv och hela ditt syfte med att existera.
Citera
2023-03-05, 19:46
Medlem
SuicidalButHappys avatar
Citat:
Och vad tror du att du ska uppnå med dina åsikter?
Även jag har sett att det har skrivits om dig i bland annat hennes senaste video som togs bort. Även där var de flesta överens att du verkar lida av nått själv.
Men vad är egentligen problemet med dig? Påminner hon dig om en flickvän som har svikit dig? Känner du henne privat? Eller är du bara anmält galen?
Det är inte friskt det du håller på med, jag hoppas du inser det och söker hjälp.
Citera
2023-03-05, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Är du Gräddrumpans stalker?
Dörren är ju uppenbart öppen.
Har du tur får du fika med dopp.
Har du otur,så kommer Polisen och tar
dig.? Dörren är ju,som sagt öppen..

Du verkar inte må så bra?

Nä, jag är bara en lidande granne. Skulle aldrig falla mig in att gå in i hennes sunkiga lägenhet.
Citera
2023-03-05, 19:52
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poddofil
Fan vad nyfiken jag är på Gräddis stalker. Verkar ju vara en sjuk person det med. Förstår inte hur PN kan ha telefonen kvar.

Edit: Fuckade upp och postade för tidigt
Vad är det för stalker? Jag följer inte henne så missar rätt mycket.

När, var och hur? Är det någon som stalkar henne online eller som gör kontaktförsök?
Citera
2023-03-05, 20:28
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Vad är det för stalker? Jag följer inte henne så missar rätt mycket.

När, var och hur? Är det någon som stalkar henne online eller som gör kontaktförsök?

Sök och du ska finna. TT, YT. Om du missat.

Kvinnan har även en fast tfn,som en annan galning ringer till och uttalar att han ska käka hennes barn. Hon har förlorat dem.
Hon är oftast full,drar ut kontakten då. ”Äter rå köttfärs ,super vin och ska ta pendel till stan för att hitta ett ragg.
Hon är 48, klär sig som en ”flicka”, men ser ut som den härjade Tant hon är.
Citera
2023-03-05, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuicidalButHappy
Och vad tror du att du ska uppnå med dina åsikter?
Även jag har sett att det har skrivits om dig i bland annat hennes senaste video som togs bort. Även där var de flesta överens att du verkar lida av nått själv.
Men vad är egentligen problemet med dig? Påminner hon dig om en flickvän som har svikit dig? Känner du henne privat? Eller är du bara anmält galen?
Det är inte friskt det du håller på med, jag hoppas du inser det och söker hjälp.

De enda som blir provocerade av vad jag skriver är de som antingen medvetet väljer att misstolka mig eller de som inte klarar av att se fler dimensioner av detta. Man kan förstå att Pia är sjuk, men samtidigt tycka att det är förjävligt att hon tillåts trakassera grannar och exman och allt vad det är. Förstår man inte att någon kan hålla båda de sakerna i huvudet samtidigt så är man en väldigt simpel människa.

Nu avslutar jag den här diskussionen här. Ha det fint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in