2023-03-05, 10:25
Medlem
grungewhores avatar
Jag såg Håkan Hemlin en gång på en liten skitfestival på samma ö som Svartsjöanstalten. Håkan satt där och fick permis för kvällen att uppträda. De lirade vad jag minns lite Nordmanlåtar utan fioler och grejor, medan plitarna stod bredvid scenen och kollade klockan.

Han såg rätt trött ut, minns jag att jag tänkte. Måste varit 20-25 år sen.
Citera
2023-03-05, 10:30
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gjgjtrjtk
Med tanke på att du kallar Håkan för Nordman så vet du ingenting.... Nordman är en grupp bestående av Håkan och Mats.....

Vet jag mycket väl men i folkmun är han känd som Nordman. Mitt inlägg var inte avsett att förolämpa HH, han verkar vara en hygglig kille som trots allt missbruk landat på fötterna.
Citera
2023-03-05, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Vet jag mycket väl men i folkmun är han känd som Nordman. Mitt inlägg var inte avsett att förolämpa HH, han verkar vara en hygglig kille som trots allt missbruk landat på fötterna.
Men skriver man som du gjorde säger man ju indirekt att Mats som en del av Nordman skulle tagit droger...
Citera
2023-03-05, 11:37
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gjgjtrjtk
Men skriver man som du gjorde säger man ju indirekt att Mats som en del av Nordman skulle tagit droger...

Men för i helvete människa...
Citera
2023-06-07, 15:02
Medlem
Jag har bjudit honom på en line när han var hemlös i Nyköping för några år sen.
Citera
2024-08-08, 11:44
Medlem
lunarluddes avatar
Håkan är en grymt trevlig prick och bra sångare, lyssnar ofta på låten "Vandraren" hans röst passar så jäkla bra till texten och känslan man får av den, då man hör att han själv har "vandrat" den vägen, så han vet hur det är.
Citera
2024-08-09, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bredulf
Jag har bjudit honom på en line när han var hemlös i Nyköping för några år sen.

Hemlös?
Det stämmer inte. Han har bott på samma adress i Nacka länge. Inte långt från mig.
Om han har varit skriven på den adressen vet jag inte men han har bott där i minst 10 år.
Citera
2024-08-09, 15:05
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Hemlös?
Det stämmer inte. Han har bott på samma adress i Nacka länge. Inte långt från mig.
Om han har varit skriven på den adressen vet jag inte men han har bott där i minst 10 år.

Mja… Jag känner Håkan…

Håkan bor sedan några år i Halmstad - med sin fru Heidi.

Kolla Ratsit…
Citera
2024-08-09, 18:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Mja… Jag känner Håkan…

Håkan bor sedan några år i Halmstad - med sin fru Heidi.

Kolla Ratsit…

Som sagt, var han är skriven vet jag inte.
Citera
2025-11-25, 09:28
Medlem
Håkan var med i senaste avsnittet av Christoffer Garplinds reseprogram på SVT Play. Han gav ett något märkligt intryck men verkar sysselsätta sig med att ordna quiz på bekants restaurang på Gran Canaria. Man såg honom också dricka öl, lite förvånad av det…
Citera
2025-11-25, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carreras
Håkan var med i senaste avsnittet av Christoffer Garplinds reseprogram på SVT Play. Han gav ett något märkligt intryck men verkar sysselsätta sig med att ordna quiz på bekants restaurang på Gran Canaria. Man såg honom också dricka öl, lite förvånad av det …

Man kan ju hoppas på att det var alkoholfri öl
Citera
2025-11-25, 18:49
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Man kan ju hoppas på att det var alkoholfri öl

Skulle inte tro det med den långa bakgrunden av missbruk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera