Citat:
Ursprungligen postat av
zobra
Nä jag kommer faktiskt bara ursäkta mig och säga att jag måste ha missade Hungary och sen ordet probe. Ibland gör man misstag. Inget att hänga läpp över.
Du har ju dock någon sorts emotionell problem där du inte verkar kunna hantera att diskussioner på ett forum ibland tar lite tid. Den här kommentaren är så långt ifrån nivån vad jag faktiskt tog upp i min första kommentar att man skulle tro att jag mördat din mamma eller nåt.
Så jag hoppar nog över att att diskutera med dig.
Ja, varför diskutera med någon som är dig överlägsen, din förbannade sopa? Du hade fel, du förvanskade mitt ursprungliga inlägg och du erkände detta men tycker ändå att du har någon som helst moralisk överhand - skärp dig! Jag rätt, du fel! Gött mos!