2023-03-05, 05:23
  #805
Avstängd
Nej det gör de inte
Citera
2023-03-05, 05:59
  #806
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
Nä jag kommer faktiskt bara ursäkta mig och säga att jag måste ha missade Hungary och sen ordet probe. Ibland gör man misstag. Inget att hänga läpp över.

Du erkänner - detta är bra! Då inser du själv att man helst torde läsa igenom texten innan man går till angrepp, eller hur! Allt finns nu dokumenterat så du har ingenting för att försöka ändra ting... Du hade fel och jag rätt - gott så, jag förlåter dig nästan...
Citera
2023-03-05, 06:03
  #807
Medlem
526s avatar
NS var en viktig del av europas infrastuktur för energiförsörjning.
Det ska utredas och de skydliga ska staffas.
Citera
2023-03-05, 06:10
  #808
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
Nä jag kommer faktiskt bara ursäkta mig och säga att jag måste ha missade Hungary och sen ordet probe. Ibland gör man misstag. Inget att hänga läpp över.

Du har ju dock någon sorts emotionell problem där du inte verkar kunna hantera att diskussioner på ett forum ibland tar lite tid. Den här kommentaren är så långt ifrån nivån vad jag faktiskt tog upp i min första kommentar att man skulle tro att jag mördat din mamma eller nåt.



Så jag hoppar nog över att att diskutera med dig.


Ja, varför diskutera med någon som är dig överlägsen, din förbannade sopa? Du hade fel, du förvanskade mitt ursprungliga inlägg och du erkände detta men tycker ändå att du har någon som helst moralisk överhand - skärp dig! Jag rätt, du fel! Gött mos!
__________________
Senast redigerad av AutDisceAutDiscede 2023-03-05 kl. 06:14.
Citera
2023-03-05, 08:06
  #809
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Vad är din källa? Länk till uttalandet från "Ryssland"?

Men gör dig inte dummare än vad du är, vill du ha en källa på ett det finns ryssar i Ukraina också? Googla.
Citera
2023-03-05, 08:14
  #810
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Men gör dig inte dummare än vad du är, vill du ha en källa på ett det finns ryssar i Ukraina också? Googla.

Som vanligt levererar du inget överhuvudtaget mer än tomt trams. Än mindre en seriös och objektiv källa.

Ska sluta fråga dig efter källor och resonemang bakom dina påståenden . Ger exakt noll för någon i tråden.
Citera
2023-03-05, 08:18
  #811
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
NS var en viktig del av europas infrastuktur för energiförsörjning.
Det ska utredas och de skydliga ska staffas.

Att de skyldiga straffas kommer aldrig att ske oavsett vem som ligger bakom. Sverige Danmark och Tyskland har helt enkelt inte resurserna/möjligheten att straffa vare sug USA eller Ryssland
Citera
2023-03-05, 08:20
  #812
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Som vanligt levererar du inget överhuvudtaget mer än tomt trams. Än mindre en seriös och objektiv källa.

Ska sluta fråga dig efter källor och resonemang bakom dina påståenden . Ger exakt noll för någon i tråden.

https://www.reuters.com/business/energy/single-line-nord-stream-2-can-still-export-gas-analysts-say-2022-09-28/

Citat:
Alexei Grivach of the Moscow-based National Energy Security Fund said there was still working pressure in the pipeline, which still needs to be examined.

"If everything is right, it is capable of working provided there is a permit from regulators," he said.

Nu gjorde jag din hemläxa igen. NS2 står 50% ostoppad av stora stygga Bajden.
Citera
2023-03-05, 08:22
  #813
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Att de skyldiga straffas kommer aldrig att ske oavsett vem som ligger bakom. Sverige Danmark och Tyskland har helt enkelt inte resurserna/möjligheten att straffa vare sug USA eller Ryssland

Vad menar du?
Har du inte läst Hersch artikel?
Sverige gav ok till norrmännen och amerikanerna att spränga. Så Sverige är medskyldiga.
Citera
2023-03-05, 08:22
  #814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
NS var en viktig del av europas infrastuktur för energiförsörjning.
Det ska utredas och de skydliga ska staffas.



Ja – Putin stängde av gasen för att utpressa Västeuropa till att kapitulera till den ryska imperialismen – straffa honom – och det är vad vi gör.
Citera
2023-03-05, 08:28
  #815
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balomousmd
Så det var ok att spränga den? Bara för att det var dina favoriter i USA? Idiot

Den skulle aldrig ha tillåtits byggas från första början, så JA, det var helt rätt och riktigt att spränga den! Jag applåderar det!

Dessa jävla Putin-kuksugande landsförrädare som drev igenom tillstånden ska torteras till döds.
Citera
2023-03-05, 08:32
  #816
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
NS var en viktig del av europas infrastuktur för energiförsörjning.
Det ska utredas och de skydliga ska staffas.

Bwaaahahahah! Nej det var den inte, ditt smutsiga jävla rysstroll. Eftersom Europa inte ska köpa en enda molekyl gas av Ryssland var den helt betydelselös, och att spränga den var helt nödvändigt för att idioter som du inte ska få för dig något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in