2023-03-04, 05:32
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Viktor är bra när han visar sin roliga sida. Hur han spelat, är ej alltid det smartaste sättet som han gjort det på. Om alla deltagare vore lika tråkiga som Asi & Tora, då vore det olidligt att titta på.

Vem som jag vill ska vinna, kan ändras efter ett avsnitt då jag har svårt ha en favorit denna säsong.
Sebbe & Viktor, dessa två personer som ej får vinna enligt mig. Skulle ej förvåna mig om Sebbe vinner.
Ja verkligen olidligt om alla vore som sömnpiller såsom Tora och Assi.
Fint att höra att det är fler än jag som inte vill att Sebbe skall vinna. Blev ju nästan utskälld här precis för att jag ogillar Sebbe så mycket då tydligen han bara är trevlig hmmm, den lismande fetknoppen
2023-03-04, 06:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Du behöver inte kalla mig ”folk” för det är vad jag tycker att han är lismande. Vad alla andra tycker får stå för dem.
Att Karin och Nebba gillar Sebbe ser jag inte som representativt
Den som är lismande är Viktor. Han kallar ju själv sig den falskaste på Farmen.
2023-03-04, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Tycker att det var litet synd att Wincent var tvungen att gå ner och dränka kattungen i sjön nu när de stängde ner Torpet. Men det klart, vad skulle han göra? Det där med att sommarkatter klarar sig själva om man släpper ut dem i skogen är ju tydligen en myt...

🤡 För att du ska slippa ha mardrömmar, katten fick följa med en deltagare hem.
2023-03-04, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Tycker att det var litet synd att Wincent var tvungen att gå ner och dränka kattungen i sjön nu när de stängde ner Torpet. Men det klart, vad skulle han göra? Det där med att sommarkatter klarar sig själva om man släpper ut dem i skogen är ju tydligen en myt...
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Gjorde han verkligen det? Har tyckt ibland att Wincent ser väldigt nöjd ut när grisarna slaktas. Gladare än vanligt . Sen ser ju alla också var den hamnar efteråt, nersköljd med brännvin. Fy fan!
Torpkattens öde var mycket värre än vad GregersWerles barnsliga fantasi säger.
Kattens öde var nämligen att den hamnade hemma hos Sandra Öder efteråt. Vilket är ett värre öde(r) (som vissa töntar här hade skrivit) än att bli dränkt i sjön och uppäten av Wincent.
Och nu kan CS128 äntligen sluta fundera på vem som matat katten, denna fråga som har plågat henne i evigheter.

"Vad hände med Torpet-missen?"
"En stor del av att följa Farmen och Torpet är att följa de svarta små gårdskatternas vardag i den fina naturen. Publiken älskar de små krabaterna och att få se dem interagera med deltagarna på dagarna och kvällarna.

En av missarna hängde på Torpet ensam. Men vad hände då efter inspelningen? Jo, nämligen någonting lite oväntat.

Efter inspelningen så hamnade den lilla, svarta faran hemma hos en av deltagarna – nämligen Sandra Öder. Detta berättade hon under en av sina frågestunder."

https://nyheter24.se/noje/tv/1128077-farmen-2023-torpet-katten-flyttade-in-pa-ovantat-stalle-efter-inspelningen
Senast redigerad av SuraKuken 2023-03-04 kl. 11:21.
2023-03-04, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
🤡 För att du ska slippa ha mardrömmar, katten fick följa med en deltagare hem.
Ja, jo, det brukar heta så...
2023-03-04, 12:08
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken

"Vad hände med Torpet-missen?"
"En stor del av att följa Farmen och Torpet är att följa de svarta små gårdskatternas vardag i den fina naturen. Publiken älskar de små krabaterna och att få se dem interagera med deltagarna på dagarna och kvällarna.

En av missarna hängde på Torpet ensam. Men vad hände då efter inspelningen? Jo, nämligen någonting lite oväntat.

Efter inspelningen så hamnade den lilla, svarta faran hemma hos en av deltagarna – nämligen Sandra Öder. Detta berättade hon under en av sina frågestunder."
Sommarpubliken behöver onekligen skjutas av den med vilka fattiga medelålders liv som får ut något av följa katternas interaktion med humanoider, dom är i vägen framför fötterna (katterna?) på deltagarna
det är det enda jag ser, äcklad av kärringspråket medierna anmanar, "missen" & "små krabaterna", förbjud kvinner att vara i närheten av små kattkräk, bäbisar & vättar men nu kan vi åtm skämta om att Sandra är på väg att bli en crazy cat lady

Skaffa flera rejäla mysiga gårdshundar till Farmen istället som dessutom kan röja kattohyran ur vägen, för det här katthatet i vårt samhälle måste få ett slut!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-04 kl. 12:30.
2023-03-04, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Sandras karate luftspark mot tuppen är det ingen på flashback som gnäller om sedan Assi introducerat för publiken hur man får göra, Sandra rev även i åt tuppen med tillfällig! basröst så att flera icke-gymkillar i TV publiken blev våta

Sandra är inte särskilt sofistikerad när det kommer till humor, hon säger att hon vill göra tuppgryta av tuppen, istället för coq au ven, såna enkla saker kan jag lära henne

Jag minns inget om någon nyckel runt halsen, jag minns att hon likt Mimmi Pigg tillverkat en löjlig tröja till Figaro och att den börja krumbukta sig som om det varit en fliströja på en människa, hon var inte okänslig utan hon inkännande klädde av katten naken igen, vilket var fel, då det hade varit kul att se den slokörat förnedrad längre

Så tyvärr menar Sandra för väl och har för god hand med katter för deras eget bästa
Hon har plågat den stakars katten fler gånger än den gången med tröjan.
Här har vi monstret när hon plågar katten med Sebbes nyckel till skattkistan https://imgur.com/dlH6ydo
Och detta är bara vad vi har sett, vad bullfittan gör med katten hemma är nog värre än vad nån kan föreställa sig.
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-04 kl. 13:58.
2023-03-04, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ja verkligen olidligt om alla vore som sömnpiller såsom Tora och Assi.
Fint att höra att det är fler än jag som inte vill att Sebbe skall vinna. Blev ju nästan utskälld här precis för att jag ogillar Sebbe så mycket då tydligen han bara är trevlig hmmm, den lismande fetknoppen

Också sjukt trött på Sebbe alltså, han är så bekräftelsesökande att man mår illa!
Dessutom kommer han med sina töntiga lagnamn VENS, FENS, NSS, KUK och gud vad de heter, går han i tredjeklass eller?
Nä han får verkligen inte vinna! Men det gör han säkert...
2023-03-04, 17:37
Medlem
varför berättade christoffer och artin för nebbe att
de vill ta ut viktor som
är vän med nebbe?

kan inte assiato bara åka hem
hon är meningslös i programmet
och ingen värdig vinnare

vad jobbar christoffer med förutom
att vara skådespelare? står registred på 2 företag också
Senast redigerad av Nils9 2023-03-04 kl. 17:50.
2023-03-04, 19:22
Medlem
Bara sett de tre första avsnitten av årets säsong, den där tjejen Tova verkar ju helt efterbliven?😳
Hon är i princip symbolen för hur underlägsna kvinnor är jämfört med män, en 7 årig kille hade klarat sig bättre.🙈
2023-03-04, 22:20
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Hon har plågat den stakars katten fler gånger än den gången med tröjan.
Här har vi monstret när hon plågar katten med Sebbes nyckel till skattkistan https://imgur.com/dlH6ydo
Och detta är bara vad vi har sett, vad bullfittan gör med katten hemma är nog värre än vad nån kan föreställa sig.
Nu hajar jag, har missat ett Torpet avsnitt som ingick i TV-paketet

Enligt min bedömning som fd djurkännare vid Furuviks aphus så ser vi på bilden nedan en spinnande katt som spinner sig 180 grader av välbehag https://imgbox.com/KCniApzu (och svansen hänger ner på rätt ställe! förövrigt vem kan avstå balle..bulle!! om det bjuds) Anna Wahlgren rekommenderade att du håller din baby i samma grepp

Kattjäveln lekte ju snarare med halsoket den fick dras med, den var tyvärr inte besvärad, och det var produktionens veterinär som kom på iden att som programutfyllnad låta Sandra gömma nyckel för Sebbe, som säkerligen hela tiden visste om att det var Sandra då en katt inte kan få en nyckel runt halsen av sig själv, allt är fejk & gay https://imgbox.com/fJnAHZ27

Vättarna har tonsatts av smurfhits dom glömde sjösätta fågelholken
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-04 kl. 23:00.
2023-03-05, 03:07
Medlem
BeppoYapps avatar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in