2023-03-03, 20:00
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturen2021
Tror han är bra. Dock så känner han sig manad att spela ett spel och är på helspänn. Lyckas man vara alla till lags så kan man komma långt. Du får ju se sammanhanget av vad för människor han omger sig med och kanske har han haft en jobbig uppväxt och är orolig för att hamna utanför i en farmenmiljö med just i farmen all sorts dysfunktion. Men klart man får tycka. Sen kansk

Vi får väl bara konstatera att vi tycker väldigt olika. Hoppas Sebbe åker ut snabbt
2023-03-03, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Vi får väl bara konstatera att vi tycker väldigt olika. Hoppas Sebbe åker ut snabbt

Ja lugnt håller med om vad man ser på TV men allt är typ vinklat och så.
2023-03-03, 20:44
Medlem
TV4 har som vana att ha fyllekajor som programledare. I år Wincent som dricker tills magen spricker och huden blir illröd. För något år sedan var det en rödmosig programledare i Robinson som körde rattfull med golfbil och tryckte upp en kvinnlig anställd mot väggen på firmafesten.
2023-03-03, 21:08
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
TV4 har som vana att ha fyllekajor som programledare. I år Wincent som dricker tills magen spricker och huden blir illröd. För något år sedan var det en rödmosig programledare i Robinson som körde rattfull med golfbil och tryckte upp en kvinnlig anställd mot väggen på firmafesten.
Exakt. Den där stora magen som Wincent har får man definitivt av för mycket sponken. Dessutom kommer han farande med vin, öl och sprit varje gång. Kan väl knappast vara produktionen som bestämt vad han ska ta med sig?
2023-03-03, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Kallar du en elitidrottare lat. HA HAAAAAAAAAAAAA
Han säger ju själv att han vill göra så lite som möjligt.
2023-03-03, 21:29
Avslutad
Citat:
Sebbe är ju den värsta lismande fetknoppen. Orkar inte lyssna på hans inställsamma äckliga feminina röst. Nej ut med fanskapet
Lismande? Känner inte folk igen vanlig trevlighet längre? Alla som har verkar vettigast på Farmen har gillat Sebbe, från Karin till Nebba. Det är knappast en slump.
2023-03-03, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Exakt. Den där stora magen som Wincent har får man definitivt av för mycket sponken. Dessutom kommer han farande med vin, öl och sprit varje gång. Kan väl knappast vara produktionen som bestämt vad han ska ta med sig?

Nej herregud! Tror du verkligen vad du skriver?
2023-03-03, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen

Du verkar mer än lovligt blåst om du tror att Wincent bestämmer vad som ska drickas i farmen. Ditt tuggande om Wincent är både pinsamt och maniskt.
Senast redigerad av Ezras 2023-03-03 kl. 22:41.
2023-03-03, 23:03
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Lismande? Känner inte folk igen vanlig trevlighet längre? Alla som har verkar vettigast på Farmen har gillat Sebbe, från Karin till Nebba. Det är knappast en slump.

Du behöver inte kalla mig ”folk” för det är vad jag tycker att han är lismande. Vad alla andra tycker får stå för dem.
Att Karin och Nebba gillar Sebbe ser jag inte som representativt
2023-03-03, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShpongleDMT
Info om resten av säsongen
Undra vad det är för konflikter som rörs upp?
2023-03-04, 02:28
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Nej det hoppas jag inte. Jag gillar underhållningen 😊
Viktor är bra när han visar sin roliga sida. Hur han spelat, är ej alltid det smartaste sättet som han gjort det på. Om alla deltagare vore lika tråkiga som Asi & Tora, då vore det olidligt att titta på.

Vem som jag vill ska vinna, kan ändras efter ett avsnitt då jag har svårt ha en favorit denna säsong.
Sebbe & Viktor, dessa två personer som ej får vinna enligt mig. Skulle ej förvåna mig om Sebbe vinner.
2023-03-04, 03:03
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Viktor är bra när han visar sin roliga sida. Hur han spelat, är ej alltid det smartaste sättet som han gjort det på. Om alla deltagare vore lika tråkiga som Asi & Tora, då vore det olidligt att titta på.

Vem som jag vill ska vinna, kan ändras efter ett avsnitt då jag har svårt ha en favorit denna säsong.
Sebbe & Viktor, dessa två personer som ej får vinna enligt mig. Skulle ej förvåna mig om Sebbe vinner.
Svårt att hitta en favorit i det sällskapet. Har dock en och det får bli Christoffer. Jag hoppas han vinner och speciellt i en kamp mot Viktor. Den jag har svårast för är Nebab eller vad han nu heter. Obehaglig typ.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-03-04 kl. 03:11.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in