2023-03-04, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Haha hon flashar ett bröst i senaste videon på youtube

Tid: 58.53
Citera
2023-03-04, 09:25
Medlem
NoMoreTears77s avatar
https://youtu.be/3mApwUIl8fk
Nu har hon släppt alla spärrar. Överträffar sig själv I vidrigheter och hat. Hotar både soc och grannar och önskar våldtäkter åt dem alla. Jag skulle säga att hon är farlig för omgivningen och troligtvis kan ta sig till med vad som helst. Hon önskar tex att hennes hus och brf ska jämnas med marken. Håll barnen borta från detta vidriga as. Det finns inte 1 normal känsla i henne.
Citera
2023-03-04, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sannajan
Tid: 58.53
Hon visar även upp sitt skithål på darkside.se
Citera
2023-03-04, 09:28
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Hon visar även upp sitt skithål på darkside.se

Haha fyfan,.länka bilden!
Citera
2023-03-04, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoMoreTears77
https://youtu.be/3mApwUIl8fk
Nu har hon släppt alla spärrar. Överträffar sig själv I vidrigheter och hat. Hotar både soc och grannar och önskar våldtäkter åt dem alla. Jag skulle säga att hon är farlig för omgivningen och troligtvis kan ta sig till med vad som helst. Hon önskar tex att hennes hus och brf ska jämnas med marken. Håll barnen borta från detta vidriga as. Det finns inte 1 normal känsla i henne.

Efter den där videon borde ju en vräkning vara ganska lätt att få igenom. Samtidigt hade jag nog varit rädd om jag vore granne med henne, känns som att hon kan ta till vad som helst.
Citera
2023-03-04, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollisen2001
Har sedan ett tag följt tiktokaren/sociala medierprofilen gräddrumpan som lär heta P*a Ny**erg egentligen. Det är en kvinna som har två barn som verkar bo hos henne på deltid och hon är väldigt aktiv på sociala medier. Det hon lägger upp är på många sätt tveksamt och det verkar som att hon ganska ofta blir anmäld till socialen. Det rör sig om överseggsuellt beteende, minst sagt svajigt humör och konspirationsteorier. Nu undrar jag:finns det någon här som vet något mer om denna kvinnan? Vem är hon? Hur hamnade hon där hon är idag? Hur kan hon ännu ha vårdnad om sina barn?
”Överseggsuellt”? 🤨

Du borde också bli anmäld någonstans.
Citera
2023-03-04, 10:59
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Citat:
Efter den där videon borde ju en vräkning vara ganska lätt att få igenom. Samtidigt hade jag nog varit rädd om jag vore granne med henne, känns som att hon kan ta till vad som helst.
Exakt. Hon uttalar ju direkta hot mot flera beskrivna grannar. Det betyder att hon stör sig på specifika individer, som då lever farligt. Med tanke på de vanföreställningar som hon berättar öppet om, känns det obehagligt.
Citera
2023-03-04, 11:43
Medlem
Grannarna lever inte säkert med denna situation. Vem vill ha en granne som basunerar ut på sociala medier att dens dörr inte går att låsa? Det är rimligt att tro att styrelsen agerar gällande vräkning.
Senast redigerad av sommartjejen 2023-03-04 kl. 11:47.
Citera
2023-03-04, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommartjejen
Grannarna lever inte säkert med denna situation. Vem vill ha en granne som basunerar ut på sociala medier att dens dörr inte går att låsa? Det är rimligt att tro att styrelsen agerar gällande vräkning.

Ja direkta hot och att hon skriker är goda grunder för vräkning. Att hon vägrar fixa dörren pga att polisen och försäkringsbolaget inte svarar henne på Mail är även en anledning till vräkning.
Vräkningspapperna kommer nog inom de närmaste veckorna.
Citera
2023-03-04, 13:07
Medlem
SuicidalButHappys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av NoMoreTears77
Exakt. Hon uttalar ju direkta hot mot flera beskrivna grannar. Det betyder att hon stör sig på specifika individer, som då lever farligt. Med tanke på de vanföreställningar som hon berättar öppet om, känns det obehagligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Abzo22
Ja direkta hot och att hon skriker är goda grunder för vräkning. Att hon vägrar fixa dörren pga att polisen och försäkringsbolaget inte svarar henne på Mail är även en anledning till vräkning.
Vräkningspapperna kommer nog inom de närmaste veckorna.

Hoppas verkligen inte att hon blir av med det sista hon har vilket är hennes lägenhet.
Må hon vara ett ego, men man behöver inte önska henne all olycka i världen och att hon hamnar på gatan.
Citera
2023-03-04, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuicidalButHappy
Hoppas verkligen inte att hon blir av med det sista hon har vilket är hennes lägenhet.
Må hon vara ett ego, men man behöver inte önska henne all olycka i världen och att hon hamnar på gatan.

Jag önskar henne inte alls någon olycka, jag önskar att hon skulle få hjälp. Dock bör hennes omgivnings säkerhet gå allra först, och det var faktiskt ett ganska obehagligt beteende mot grannarna hon visade upp i sin senaste video. Den verkar borttagen nu dock.
Citera
2023-03-04, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuicidalButHappy

Jag önskar inte Heller att hon hamnar på gatan. Men just nu verkar hon testa hur långt hon kan sträcka gränsen innan hon blir vräkt. Hon har gett upp helt nu verkar det som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in