Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Dock kan ju Engström haft blåtäckjacka väl ?
Det är väl bara han själv som påstår något annat ?
NF säger väl rakt ut att personen som förföljer Olof är för gammal så han tar väl bort både muskulös och runt 40år..
Hans vittnesmål pekar väl mer åt Engström enligt mig...
Jag skulle påstå att mannen Mårten och NF ser är samma person !!
Håller du med mig om det ?
Är för stor tillfällighet att det är två olika personer med så lika signalement
Det finns ju absolut ingenting som tyder på att han kan ha haft en blå täckjacka. väldigt märkligt att han som gm då skulle jobba för att ta bort rock från signalementet och istället hävda blå täckjacka.
Så han gick precis förbi AB utan att se honom då?
ska vi förkasta alla andras vittnesmål för en man som möjligtvis men inte troligtvis sett gm?
Han säger inget om kroppsform heller, eller säger en ålder utanför den jag angav som trolig heller. så jag förstår inte varför vi skulle behöva plocka bort något även om det var så.
Jag håller det som möjligt att det är samma person. Men jag blir chockad över att du gör det med tanke på att det utesluter SE som gm. Tog han en språngmarsch från grand, utan att ha anledning till att springa, till baksidan av Skandiahuset för att sedan gå in och stämpla ut, och utan att vara noterbart andfådd ha ett samtal med väktarna om semestern. För att sedan gå ut och knäppa Palme som råkade gå förbi?