2023-03-03, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud85
Fast hade han varit sjuk så hade väl det framkommit nu. Han har väl gjort massa olika ”test”.
Jag hoppas verkligen att han träffar en fin tjej med hjärta och hjärna på rätt ställe som han kan få det liv han förtjänar att ha.
Den där I va nog det största misstaget han gjort i sitt liv! Tragisk att såna som hon får ha barn!

Ja, hoppas allt blir bra för L och att han hittar en fin tjej som uppskattar allt han gör för sin familj.

I kan fara åt helvete och jag hoppas hon får ett rent helvete i sitt liv - hon förtjänar inget.
Citera
2023-03-03, 20:24
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Jag har redan skrivit till dig - eller i alla fall i tråden - flera gånger att jag anser att Lukas antagligen har haft ihjäl barnet. Du verkar inte vara på topp ikväll. Kompis, ta det lugnt. Andas.
Varför hoppar du i så fall på mig?

Citat:
Ursprungligen postat av cidertider
Märker du inte själv hur dåligt du mår och att din läsförståelse är helt under isen. Du svarar på vartenda inlägg och allt , precis allt är Lukas fel , enligt DIG. I har inte gjort ett endaste fel i hela sitt liv , trots att t.o.m hennes barn föredrar andra före henne. Denna hemska person som DU påstår att Lukas är , har I valt att skaffa barn med. Hon har lämnat alla sina barn i hans vård , ibland i flera dagar !! Du kan hålla på och försvara henne , men glorian har halkat kraftigt på sned och ALLA skrattar åt henne!!
Jag svarar så gott jag kan när folk citerar mig.
Mycket väljer jag bort.
Ditt påstående om vad jag sa är oriktigt.
Hennes barn föredrar inte andra.
Varför snackar du sånt skit.
Jag säger inte att Bella varit bästa mamman.
Jag säger att Lukas är den som dödat barnet för det är så.
Det säger till och med TR endera har han personligen skadat J eller också är det hunden när J hade ansvaret.
Bella har inte dödat något barn.
Både ni och TR är fixerade vid Bellas relationer istället för att Lukas är ansvarig för barnets död.
Det är han även om man låtsas att det var hunden.
Jag är klar över det och ni andra vill fira en människa som dödat eller skitit i sitt barn så det dödas.
Citera
2023-03-03, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Självklart
Han kommer få mer i ersättning än han kunde tjänat på samma tid
och han slipper ansvaret för sitt barns död fast alla vet att han på ena eller andra sättet var ansvarig.
Klart han är värd att få fira
Hoppas bara ingen är så dum så hon skaffar barn med honom igen.
För nästa barn kommer han använda för kontroll precis som han gjorde med J
Tro mig vi kommer se mer av honom i framtiden.
Klart han ska fira.
Han är ansvarig för sitt barns död men slapp straff.
Han besegrade alla.
Nu får vi hoppas att åklagaren inte överklagar för då faller ju han ner i offergrottan igen.
Klart han har något att fira.
Och det gör han ordentligt ikväll.

Nej men snälla rara. Du får du faktiskt ta och sätta dig ner i båten.
Du har ju något problem, stort jävla problem.
Citera
2023-03-03, 20:25
Medlem
Kunde inte sagt det bättre själv! 🙏🏻
Citera
2023-03-03, 20:26
Medlem
Citat:
I hennes kretsar
Asgarv så jag dör tamefan.
Som jag säger hans lögner är kontrollerade och tar ingen större plats i utredningen eftersom alla visste att han ljög.
Han är ju som jag redan sagt en notorisk lögnare och förundersökningsledarna såg igenom hans lögner om Bella i det avseendet direkt.
Den enda som har erfarenhet om dom påsarna är nog Lukas själv.
Det är han som varit missbrukare och inte Bella.

För att inte känna henne vet du otroligt mycket om ”hennes kretsar”. Logga ur. Föralltid
Citera
2023-03-03, 20:28
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Ja, hoppas allt blir bra för L och att han hittar en fin tjej som uppskattar allt han gör för sin familj.

I kan fara åt helvete och jag hoppas hon får ett rent helvete i sitt liv - hon förtjänar inget.
Jag tror få eller hoppas att det är obefintligt med kvinnor som tycker att en man som dödade eller lät sitt barn dödas av en känd fara är att klassas som "gör allt för sin familj"
Bella har inte dödat något barn och inte varit ansvarig när något barn dött.
Hon valde att inleda en ny relation så klart du hatar henne.
Kvinnor ska sitta still lyda och flämta på mäns order.
Lever dom egna liv ska dom dö.
Vi fattar.
TR verkar dela din uppfattning.
Citera
2023-03-03, 20:29
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oledolyckan111
För att inte känna henne vet du otroligt mycket om ”hennes kretsar”. Logga ur. Föralltid
Vem har sagt att jag inte känner "hennes kretsar"
Du?
Jag har sagt att jag inte tänker redogöra för vem jag är eller om eller hur jag känner Lukas och Bella
För det angår er inte.
Citera
2023-03-03, 20:33
Medlem
Citat:
Klart han är
Hade han suttit på kåken så hade hela avdelningen dunkat dörr i lycka.
Alla i den situationen gillar när man undkommer ansvar för brott.
Det han firar är att han slapp ansvar för sitt eget barns död trots att det var hans ansvar.
Jag hoppas ingen tjej i framtiden föder något barn som han alstrat
För Lukas är sjuk
Tro vad ni vill men Lukas är sjuk

Innan har du skrikit om att han är barnamördare, och nu gapar du om att han är sjuk… tröttnar du inte snart?
Citera
2023-03-03, 20:34
Medlem
Citat:
Vem har sagt att jag inte känner "hennes kretsar"
Du?
Jag har sagt att jag inte tänker redogöra för vem jag är eller om eller hur jag känner Lukas och Bella
För det angår er inte.

Du känner ingen av dom, du är en pappahatare🙂
Citera
2023-03-03, 20:35
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Wow vad du måste vara bitter. Vi spekulerar inte i vem som är vem här på Flashback. Men ett så blint hat (inte för att flickan är död) för att så mycket om I har framkommit säger en hel del.
På vilket vis kunde han använda J som kontroll? Det var ju hon som satt på alla essen och inte ville skriva faderskapet på honom.
Det var hon som bara kunde lämpa av barn och djur på honom och gå ut och ha kul på diverse sätt.
Det var hon som ville testa om det fanns känslor mellan henne och Johan när hon var höggravid och låta Lucas sova på soffan sedan pratar du om att han har kontroll.

'Du är ledsen för att sanningen kommit fram om I. Du är ledsen för att hon inte får pengar.
Du missunnar honom de pengar som alla får som bedöms oskyldiga i svenskt rättsväsen.

Om han skulle fira ikväll så är det bra, faktiskt tycker jag det. Han har suttit inspärrad så länge och säkert gråtit över sin döda dotter som han såg så mycket fram emot att få. Han ville gärna lära sig ännu mer om hur han skulle ta hand om dottern. Nu har han inte henne, hoppas Robin låter honom träffa pojkarna då de kom bra överens.

Jag missunnar honom inte att fira.
Folk brukar göra det när dom klarat sig undan straff fast dom varit ansvariga för att någon dött.
Robin verkar gilla Lukas så jag tror nog dom får umgås.
Det är en jättebra grund för barn att få umgås med den som är ansvarig för sitt småsyskons död och i synnerhet i sammanhang där deras pappa och barndödaren kan sitt och mysa ihop med skitsnack om deras mamma.
Det blir nog helgulligt.
Mys mys
Citera
2023-03-03, 20:35
Medlem
Följt fallet sedan start och blev inte särskilt förvånad över friande dom med tanke på dom bristande bevis som fanns på våld, om man jämför med exempelvis Hailey-fallet.

Om det nu var en människa som orsakade lilla Junies död så hoppas jag att denne plågas ordentligt av att ha detta på sitt samvete resten av livet.

Vila i frid fina lilla Junie ❤️
Citera
2023-03-03, 20:39
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frostglitter
Följt fallet sedan start och blev inte särskilt förvånad över friande dom med tanke på dom bristande bevis som fanns på våld, om man jämför med exempelvis Hailey-fallet.

Om det nu var en människa som orsakade lilla Junies död så hoppas jag att denne plågas ordentligt av att ha detta på sitt samvete resten av livet.

Vila i frid fina lilla Junie ❤️
Det är en människa som bär ansvaret för hennes död och det är hennes pappa.
Om det sen handlar om att han dödade henne själv eller struntade i hennes säkerhet och lät hunden döda henne innebär ändå att han är ansvarig för hennes död.
(Ingen vettig människa tror på hundteorin )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in