Citat:
Ursprungligen postat av
Vallasand
Jag har redan skrivit till dig - eller i alla fall i tråden - flera gånger att jag anser att Lukas antagligen har haft ihjäl barnet. Du verkar inte vara på topp ikväll. Kompis, ta det lugnt. Andas.
Varför hoppar du i så fall på mig?
Citat:
Ursprungligen postat av
cidertider
Märker du inte själv hur dåligt du mår och att din läsförståelse är helt under isen. Du svarar på vartenda inlägg och allt , precis allt är Lukas fel , enligt DIG. I har inte gjort ett endaste fel i hela sitt liv , trots att t.o.m hennes barn föredrar andra före henne. Denna hemska person som DU påstår att Lukas är , har I valt att skaffa barn med. Hon har lämnat alla sina barn i hans vård , ibland i flera dagar !! Du kan hålla på och försvara henne , men glorian har halkat kraftigt på sned och ALLA skrattar åt henne!!
Jag svarar så gott jag kan när folk citerar mig.
Mycket väljer jag bort.
Ditt påstående om vad jag sa är oriktigt.
Hennes barn föredrar inte andra.
Varför snackar du sånt skit.
Jag säger inte att Bella varit bästa mamman.
Jag säger att Lukas är den som dödat barnet för det är så.
Det säger till och med TR endera har han personligen skadat J eller också är det hunden när J hade ansvaret.
Bella har inte dödat något barn.
Både ni och TR är fixerade vid Bellas relationer istället för att Lukas är ansvarig för barnets död.
Det är han även om man låtsas att det var hunden.
Jag är klar över det och ni andra vill fira en människa som dödat eller skitit i sitt barn så det dödas.