2023-03-02, 21:28
Medlem
Tror ni de håller mellan Kevin och Lisa? Tror Lisa dumpar han på flyget hem 🙃
2023-03-02, 21:28
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Lisa 1.0 verkade helnöjd med att hennes flirt Nico fick rädda kvar Elin. Lite för nöjd. Vad har hon planerat egentligen? Jag tror att hon fortfarande är inställd på Adde. Hon försökte slå in en kil där genom att snacka skit om Adde med Celine. Alternativt ser hon sig själv som mycket starkare än Elin och att hon därför känner att hon kan manipulera ut henne. Jag misstänker seriöst att Lisa 1.0 är psykopat. Det blir en intressant studie i galenskap nu de sista dagarna.
Lisa V1.0 vill ju ha han hon sade ju direkt att den som passar henne på utsidan är Adrian då hon kom in i Love Island, Så alla kilar hon kan slå in och trycka in allt tvivel hon kan för hon ska komma åt han sedan om hon lyckas vete sjutton men nog har hon en plan alltid!
2023-03-02, 21:29
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Tror ni de håller mellan Kevin och Lisa? Tror Lisa dumpar han på flyget hem 🙃
När planet landar i Sverige så drar dem åt olika håll han till sitt jobb i Norge hon forts med sitt!
2023-03-02, 21:30
Medlem
Citat:
Lisa 1.0 verkade helnöjd med att hennes flirt Nico fick rädda kvar Elin. Lite för nöjd. Vad har hon planerat egentligen? Jag tror att hon fortfarande är inställd på Adde. Hon försökte slå in en kil där genom att snacka skit om Adde med Celine. Alternativt ser hon sig själv som mycket starkare än Elin och att hon därför känner att hon kan manipulera ut henne. Jag misstänker seriöst att Lisa 1.0 är psykopat. Det blir en intressant studie i galenskap nu de sista dagarna.

Va? Jag tror Lisas intresse för Adrian är lika med noll
2023-03-02, 21:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ta och lyssna ånyo vad hon säger iom det första som var han passar henne bäst på utsidan, MEN sedan kommer han inte flytta till Mallorca där Lisa bor så det där dödfött men kul om hon lyckas!
2023-03-02, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
När planet landar i Sverige så drar dem åt olika håll han till sitt jobb i Norge hon forts med sitt!

Haha han har skrivit på instagram nu att dom ska fortsätta dejta hemma i Sverige. Är han korkad?
2023-03-02, 21:47
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Haha han har skrivit på instagram nu att dom ska fortsätta dejta hemma i Sverige. Är han korkad?
Blåst är han!
Tror han verkligen att hon åker till Norge där han jobbar, Lisa är ett spån hon har ingen vinning av han så det där kommer inte fungera!
2023-03-02, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Blåst är han!
Tror han verkligen att hon åker till Norge där han jobbar, Lisa är ett spån hon har ingen vinning av han så det där kommer inte fungera!

Nä jag tror hon skiter i han. Hon var bara där för att vara med i tv
2023-03-02, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hon var intresserad från början. Adde är nog en drömkille för den manipulativa Lisa 1.0. Snygg och vältränad, absolut en Instagram-vänlig kille. Men konflikträdd, en perfekt toffelhjälte. Men Adde är inte korkad, han har nog redan insett problematiken med henne.
2023-03-02, 22:40
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Hon var intresserad från början. Adde är nog en drömkille för den manipulativa Lisa 1.0. Snygg och vältränad, absolut en Instagram-vänlig kille. Men konflikträdd, en perfekt toffelhjälte. Men Adde är inte korkad, han har nog redan insett problematiken med henne.
Tror nog hon är det ännu också men kommer inte åt han men kör man lite vad som säges på utsidan så sår man tvivel i Celine, Kommer nu in nästa kille och vattnar det fröet till att slå ut så har hon läge men han lär inte nappa på tåget!
Det är förmycket som inte skulle fungera iofs Lisa skulle nog tänka sig vara strikt privat på sociala medier likt han är, Men nej avstånd och annat så att hon kan försöka det råder inget tvivel men lyckas nej!
2023-03-03, 00:16
Medlem
Somnar när jag lyssnar på när Celine pratar, känns som varje ljud är en ansträngning för henne och hon låter oroligt uttråkad. Alla skriver så gulligt om henne och Adrian, men jag kan verkligen inte se vad av de 2 som ger tittarna något? Jag kan inte greppa någon av de, vet ingenting om deltagarna och deras personligheter?
2023-03-03, 06:44
Medlem
Det ska bli spännande att se i dagens avsnitt vad gårdagens cliffhanger handlar om. Att stabila par börjar vackla. Vad tror ni?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in