2023-02-05, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destorn
Är det samma sak att ta 70mg kapslar som att ta 40mg kapsel + 30mg samtidigt?
Ja
Citera
2023-02-07, 17:30
Medlem
Officialmolles avatar
Bästa med elvanse måste ju ändå vara att man får ett "frikort" för att bruka gatutjack då du ändå kommer pissa positivtt på amfetamin
Citera
2023-02-07, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Officialmolle
Bästa med elvanse måste ju ändå vara att man får ett "frikort" för att bruka gatutjack då du ändå kommer pissa positivtt på amfetamin
Går det på analys så syns det direkt att det är d/l-amfetamin och inte bara dexamfetamin.
Tyvärr!
Citera
2023-02-08, 10:35
Medlem
Indos avatar
Fan jag softade hemma hos en guzz under en period och hon hade en hel zipbag full med 70mg kapslar så jag tog 13 stycken 70mg Elvanse, och jävlar vad påtänd jag blev efter nån timme och effekten varade bra länge, jag tog cykeln och cyklade och målade ett tåg, Vart riktigt påtänd av dom 13 kapslarna.

/Cold Heart Indo 😎✌️
Citera
2023-02-09, 19:43
Medlem
Gardenhose88s avatar
Hur får man högre elvanse medicin av sin psykiatriker

Har hört en sagt att den fick 210 mg elvanse alltså 70mg x 3 per dag.

Vet vilka slags läkare som kan göra det? Dem kommunala är bajs och följer bara riktlinjer.
Citera
2023-02-10, 11:15
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardenhose88
Har hört en sagt att den fick 210 mg elvanse alltså 70mg x 3 per dag.

Vet vilka slags läkare som kan göra det? Dem kommunala är bajs och följer bara riktlinjer.
Jag vet också en som har 70 gånger 3 och det har han fått av en Privatläkare, Dom är bäst Läkarna osv på Landstinget är Usla inget att hoppas nånting alls på fuck dom..

Satsa på att hitta en Privatklinik 👊

/Indo Med Stora kastrullen i Slummen (Whip Whip) 👑
Citera
2023-02-10, 12:32
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Går det på analys så syns det direkt att det är d/l-amfetamin och inte bara dexamfetamin.
Tyvärr!

Jag tror inte det syns i psykiatrins standardstickor, men om du får lämna in ett mer avancerat prov som åker på analys kan de skilja ut levo och dextroamfetamin
Citera
2023-02-10, 20:59
Medlem
Gardenhose88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Jag vet också en som har 70 gånger 3 och det har han fått av en Privatläkare, Dom är bäst Läkarna osv på Landstinget är Usla inget att hoppas nånting alls på fuck dom..

Satsa på att hitta en Privatklinik 👊

/Indo Med Stora kastrullen i Slummen (Whip Whip) 👑

Har kollat men dem kostar en hel del typ 9k vilken syftar du på?
Citera
2023-02-11, 06:13
Medlem
6.A.M.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Officialmolle

Skickar de iväg det på labb går det att skilja dem åt genom kiral amfetaminanalys. Så polis och beroendecentrum är man inte säker för men det går säkert bra på de ställen som som kör med stickor. Kiral analys är dyrare än vanlig analys och många behandlingshem skickar säkert inte såvida man inte har kontrakt.

Den kirala analysen verkar dock inte riktigt så effektiv men poliser och labb då hade jag inte chansat.
https://lakartidningen.se/klinik-och...issa-sidobruk/
Citera
2023-02-17, 17:15
Medlem
Ska börja med intuniv som tillägsmedicin utöver elvansen. Vad kan man förvänta sig? Upplever ni att intuniv jämnar ut elvansen mer över dagen? Hur är det med vikten osv?
Citera
2023-03-02, 19:58
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Fan jag softade hemma hos en guzz under en period och hon hade en hel zipbag full med 70mg kapslar så jag tog 13 stycken 70mg Elvanse, och jävlar vad påtänd jag blev efter nån timme och effekten varade bra länge, jag tog cykeln och cyklade och målade ett tåg, Vart riktigt påtänd av dom 13 kapslarna.

/Cold Heart Indo 😎✌️

Hahaha 13st?!?! Du måste haft en uppbyggd tolerans på tjack redan? Det är en löjligt hög dos.. Tror de flesta hade fått överdossymptom och mått riktigt jävla piss av den dosen lol..

Om ni läser detta kids så ta INTE 13*70mg på engång. Räcker med 2-3st för en normal person att bli påtänd.
Citera
2023-03-03, 10:03
Medlem
Är det någon mer som måste gå toa och skita efter tagit elvanse på morgonen, efter ca 30 min intag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in