2023-03-02, 17:41
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hroobarb
Jag har hört ryktesvägen att GM är INCEL, XENOFOB, MISOGYN, och RASIST. Varför hade inte SÄPO koll på honom!?
Rättelse: Rassist.

Nej men seriöst
Finns det ett korrekt signalement?
Ut med det
Citera
2023-03-02, 17:42
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Han är uppenbarligen ingen tillgång för samhället om man säger så. En lång rad mer eller mindre allvarliga brott.

En stor del av mannens kriminalitet bedöms vara drogrelaterad eller kopplad till psykiska ohälsa.

”Sammanfattningsvis har NN problematik inom flera områden såsom missbruk, psykisk ohälsa och prokriminella attityder och värderingar”, skriver Frivården.
Knappast oväntat om man ger sig på ett barn med kniv, vilken dåre
Citera
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
Fick apan mycket stryk när de plockade ned det fega lilla djuret?
Måste vara en sån fantastiskt känsla att bara få mata på ett sånt vid det tillfället!

Högst tveksamt Ser ju helskinnad ut på bilden, står t.om på egna ben. Tänk bara omvänd scenario med svensk medborgare i Turkiet som knivhugger en flicka, tror ni han kommer stå på benen sen?
Citera
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Hur mår det stackars flickebarnet
Citera
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Går det att snabba upp det förfarandet om svartskallen erkänner?
Ja, men inte mycket. Förhör är bsra en del av en förundersökning och man kan inte bara ta folk på orden i polisförhör då dessa inte gäller i rätten.
Citera
2023-03-02, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Män menar du? Män som står för majoriteten av brott.

Män står för majoriteten av mycket som händer.

Kanske för att vi är skapta för att utföra saker
Citera
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
"Allvarligt men stabilt" kan låta lugnande, men det är inte alltid det är så. Förhoppningsvis är det så, och vi får hoppas och be att den lilla flickan klarar sig. Ofattbart hemskt är det.

Om det visar sig att detta enbart är pga Paludans förfaranden så hoppas jag det äcklet hålls ansvarig han med. Terrordåd är precis vad Paludan vill se.

Gärningsmannen borde för övrigt ha avrättats på plats. Jag förundras alltid över hur civiliserade folk är när de brottar ner en sådan man som försökt hugga ihjäl ett litet barn. Imponerande, men ändå rätt märkligt.

Bra sagt! Jag håller också Paludan ansvarig + Chris Makoundoul och alla andra som har provocerat fram detta tragiska mordförsök.
Citera
Medlem
Att ingen slog ihjäl gm är ett under.
Citera
2023-03-02, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Att hans namn inte kommit fram ännu tyder på att han kanske umgås i slutna, islamistiska kretsar..
Där det enbart talas arabiska och hetsas mot Socialtjänsten, Svenskar, Kristna osv..
De som känner igenom honom hänger inte på Flashback direkt..

Det har ju varit en person här inne som tror sig blivit utsatt för mannen med endast 24 inlägg på ett konto från 2013 och sitter på ett namn. Han påstås även blivit åtalat tidigare och sedan släppt pågrund av en bedömning att han varit på ”bättringsvägen” (från inlägg jag läste på Twitter) samt att Expressen har hans namn. Namnet kommer när som helst.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .WhyAreYouGeh.
Hur mår det stackars flickebarnet

kl 16.00 var det allvarligt men stabilt.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Incelfest blir det när dina otaliga trollkonton är igång samtidigt och skriker incel! rasist! mammas källare! nazzar! incel! om varannat. Du slösar verkligen din tid på trams och forumförstörande verksamhet, tyvärr.

Han projicerar kraftigt med ”incelfest”.
Han har mer inlägg i tråden än du och mig gemensamt.

Så han kastar sten i glashus, typiskt sosse.
Citera
Medlem
Såg bilden på gärningsmannen då va han lik en vänn från lövgärdet...Ger dom första bokstäverna i namnet Li han e alban...ganska många domar å grova måt lite dåligt med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in