2023-03-02, 17:07
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaco
tydligen ser du i bilden att han ser utländsk ut...
visst ser han inte ut som medelsvennebanan,
men som svar på din fråga,

ja jag har sett svenskar som ser ut så !!! e detta svårt å koppla ??

min kommentar på din referens till "feg liten råtta" är följande:

Daniel Nyqvist,

Per Anders Eklund...

Finns svenskar med det utseendet men ingen etniskt svensk. Oavsett, oviktigt då utseende inte har något med gärningen att göra. Sen finns det olika typer som genom etnicitet kan förknippas med olika typer av brott. Exempelvis islamistisk-terrorism med araber, MENA. Dumpen gäddor med svenskar… osv osv.

Har vi det utrett.
Citera
2023-03-02, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sprluckylucy
Kan inte någon annan komma med ett nytt namn så jag slipper tänka att det är han. Någon här inne vet vem det är som gripits. Säg att jag har fel eller säg att jag har rätt!

Förlåt mig men du skrev i ett föregående inlägg ” ja det där är min våldtäktsman” om han har våldtagit dig varför vill du då helst att det ska vara någon annan?

Vill du inte se honom inspärrad?

Ledsen för vad du har blivit utsatt för btw.
Citera
2023-03-02, 17:09
Medlem
Svensk rättväsen visade sig vara helt värdelösa igen… ” Expressens kartläggning visar att han så sent som i vintras dömdes för brott och slapp fängelse, då frivården tyckte sig se en ”påtaglig förbättring” i hans annars brokiga och kriminella liv.”

https://www.expressen.se/nyheter/knivmannens-liv-vald-ran-och-hot/
Citera
2023-03-02, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprluckylucy
Jag är den enda som har kommit med ett namn här. Allt stämmer in på GM. Han är helt sjuk. Läs vad jag skrivit om honom. Orkar inte skriva igen. Hoppas jag har fel bara för det är svårt att leva med att man träffat en person och varsitt nära någon som bland annat hotade med att döda barn i mi. Släkt om jag inte tog tillbaka anmälan mot honom. Den andra tjejen har som sagt skyddad id (hon som gick all the way in court, mitt modersmål är också engelska) anmälde för våldtäckt bland annat och ja hennes liv blev förstört. Jag är nästan säker på att det är han. U**** C**** K*********. Allt stämmer in på honom.

Beklagar att du blivit utsatt för våldtäkt men ge oss mer än de tre bokstäver som är början på för- och efternamn som grisen har. U C K ger ju inte så mycket för de som vill gräva lite mera och kanske kan bidra till att få fram info och eventuellt avskriva eller bekräfta dina farhågor.
Citera
2023-03-02, 17:10
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
De är både överrepresenterade och i majoritet gällande våldsbrott.

Tydligen platsbrist eftersom GM blev frisläppt för att han verkade sköta sig tillräckligt bra trots sin kriminella historia...
Citera
2023-03-02, 17:14
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
Svensk rättväsen visade sig vara helt värdelösa igen… ” Expressens kartläggning visar att han så sent som i vintras dömdes för brott och slapp fängelse, då frivården tyckte sig se en ”påtaglig förbättring” i hans annars brokiga och kriminella liv.”

Har du tillgång till hela artikeln?
Citera
2023-03-02, 17:15
Medlem
vonfnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Ja men nu gällde det en lite flicka. Hade det varit en snut hade inte nån lyft ett finger. . .
Ja, varför drog inte flickan sitt tjänstevapen?!

Självklart hade folk reagerat om det var en polis.
Citera
2023-03-02, 17:15
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Tydligen platsbrist eftersom GM blev frisläppt för att han verkade sköta sig tillräckligt bra trots sin kriminella historia...
Nej, det var ett yttrande från Frivården som menade att en ny anstaltsvistelse kanske inte skulle gagna varken GM eller samhället. De hafe givetvis tvärfel men det hade absolut ingenting med platsbrist att göra och han var redan i frihet när den domen meddelades.
Senast redigerad av Benyamean 2023-03-02 kl. 17:20.
Citera
2023-03-02, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Haha men snälla nej så är det ju inte alls.
Orkar inte ens förklara för dig men du har inte förstått begreppen. Googla.
Jo, jag har förstått. Du kan ju inte ens förklara vad jag har uppfattat fel, så misstänker att det är du som får googla lite.
Citera
2023-03-02, 17:16
Medlem
Signalament på gärningsmannen?

Hur går det för flickan?
Citera
2023-03-02, 17:17
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx

Jag börjar tro mer och mer på en "three strikes, you're out"-policy.
Alternativt en strike om den är av grövre karaktär.

Det bästa vore ju om de aldrig kommit in från första början.
Senast redigerad av vallpojken 2023-03-02 kl. 17:19.
Citera
2023-03-02, 17:17
Bannlyst
Man måste bara älska TV4 istället för att rapportera om ett terrordåd på hemmaplan så rapporterar man hellre om en irrelevant tågstrejk i Grekland.

TV-kanalerna gör allt för promota det nya mångkulturella Sverige där 10 åriga flickor blir knivhuggna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in