2023-03-02, 16:45
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Ja det är bara att erkänna och inse att det här
landet är förlorat. Hoppas att alltfler vaknar upp.

Men media lär väl i vanlig ordning skriva snyftreportage om GM.

Media kallar in fylle GW som är råsosse som rapar statistisk om våld mot närstående och i hemmet är vanligare. Så snyftar han lite att det är synd om personen som försökt mörda ett barn random. När fan skall svensken vakna?? När kommer gula västarna fram? När åker man ut till invandrartäta områden och protesterar? Typ aldrig för vi är så sjukt kuvade och vågar inte yppa ett skit.
Citera
2023-03-02, 16:46
Medlem
Finns något namn på GM?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Be för att flickan klarar sig

Har gjort det, fy vad hemskt. Förfärlig utveckling i Sverige nuförtiden
Citera
Medlem
frdks avatar
nån som vet en seriös organisation som kan hantera donationer till flickan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Ja det är enormt många känslosamma människor i tråden som inte kan tänka längre än så tyvärr. Sorgligt att dom inte ser hur dumma dom ser ut.

Är ju slående ofta som det är en ny medborgare som begår sånna brott. Något vi hade sluppit med strängare invandringspolitik. Så är det ju bara. Det kan ni fan inte godhetsknarka er bort från.
Citera
2023-03-02, 16:47
Medlem
HRTs avatar
Det är dags att utrkäva ansvar av de som friar, eller skriver ut farliga personer från psyk.
Så här står det i expressen:

Mannen som misstänks ha knivskurit en flicka i centrala Göteborg övermannades av vittnen och kunde gripas på plats.

Det finns enligt polisen ingen känd koppling mellan honom och flickan.

Expressens kartläggning visar att han så sent som i vintras dömdes för brott och slapp fängelse, då frivården tyckte sig se en ”påtaglig förbättring” i hans annars brokiga och kriminella liv.

Dömd för bl.a Grovt Rån med automatvapen
Hade han suttit inne hade detta inte skett!
Citera
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LatentAmbivalens
Vad menar du med beställning?

Hennes etnicitet känner jag inte till i skrivande stund, men hon har beskrivits som vit.
Man vet aldrig i det här galna samhället vad som är i terrorsyfte, dvs att skapa skräck och terror hos allmänheten och vad som inte är det.

Jag tror inte att allt som sker är enskilda, isolerade händelser av ensamma, galna gärningsmän.
Citera
Medlem
hroobarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Jo fast skulle man utgå från statistik så skulle män automatiskt vara skyldiga när dom är misstänkt för våldtäkt. Män är också enormt överrepresenterade när det gäller kriminalitet och våld men det håller du väl med mig om att man inte ska döma alla män för? Det är endast ett primitivt och rätt slötänkt sätt att tänka på eller hur?

Män är överrepresenterade på grund av socioekonomiska faktorer. Så skall din tankegång gå om du skall vara konsekvent.
Citera
2023-03-02, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApansPappa
Är ju slående ofta som det är en ny medborgare som begår sånna brott. Något vi hade sluppit med strängare invandringspolitik. Så är det ju bara. Det kan ni fan inte godhetsknarka er bort från.

Tänker inte fortsätta diskutera detta då det inte har med tråden att göra men själv tycker jag inte man ska döma någon innan som begått ett brott. Varken invandrare eller män.
Citera
2023-03-02, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
I helgen blir det nog en ljusmanifestation mot "rasism" på platsen. Med lite uppträden av "rappare" från Bergsjön.
Ljusmanifestation är alltid på sin plats. Men fortfarande mörk årstid, så ett rejält fackeltåg vore inte fel.
Rasismen måste bekämpas. Den gripne mannen såg inte pursvensk ut.
Har det framkommit någon typ av relation?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Finns något namn på GM?

Jag är den enda som har kommit med ett namn här. Allt stämmer in på GM. Han är helt sjuk. Läs vad jag skrivit om honom. Orkar inte skriva igen. Hoppas jag har fel bara för det är svårt att leva med att man träffat en person och varsitt nära någon som bland annat hotade med att döda barn i mi. Släkt om jag inte tog tillbaka anmälan mot honom. Den andra tjejen har som sagt skyddad id (hon som gick all the way in court, mitt modersmål är också engelska) anmälde för våldtäckt bland annat och ja hennes liv blev förstört. Jag är nästan säker på att det är han. U**** C**** K*********. Allt stämmer in på honom.
Citera
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Hur är det whataboutism att peka ut att personen som påstår att det alltid handlar om invandrare som GM har fel? Din hjärna funkar inte särskilt effektivt va?

Du skriver om andra fall för att flytta fokus från detta fall. Det är liksom definitionen av whataboutism. Dina härskartekniker fungerar inte på någon. För alla vet att du är en förlorare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in