2023-03-02, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brugfordi
Jag hänger med på hur det här fallet ser ut och hur GM ser ut, ja. Känns det bättre att veta att det inte var Bertil menar du?

Vad bra att du är med i matchen

Så om en invandrare begår dessa typer av brott. Du ser inget problem i det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jag såg en blond kvinna men hon hjälper ju den som ligger ner i videon. Tycker de ser ut som en man som ligger ner med jeansen

Håller med om att det inte ser ut dom vanliga jeans en 10 årig flicka skulle ha på sig. Men känns orimligt att GM skulle ligga på rygg, ha en blond kvinna som hjälper till och fler personer stormar dit för att vilja hjälpa till.
Citera
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Nu har polisen larmats om bombhot på en buss i Halmstad är det planerad terrorattack vi ser på flera platser i Sverige
Det är redan avskrivet men Aftonbladet gillar att ha rubriken och "nyheten" kvar tydligen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Vi får väl hoppas på att detta är inledningen till det kommande inbördeskriget!

nota bene...jag önskar inte livet av den som skrev ovan...

men den som önskar inbördeskrig...
bör ställas upp på 10 meter och skjutas !!!
Citera
2023-03-02, 14:50
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
Abraham Ukbagabir beskrivs i massmedia (Dagens Nyheter) som kristen, men DN nämnde aldrig att han varit en frekvent besökare av moskeer under en längre tid, förmodligen passade detta inte in utan det var enklare att gå på att han vart krisen, vill minnas att han använde det som ett skäl till asyl i sverige. så kristen in my as

Ok. Jag vet inte varifrån din uppgift om moskébesök kommer.
Citera
2023-03-02, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
brunt hår. då kan hon ju vara arab och ni kanske inte får in era "fullträffar" och billiga poäng idag?
Du är sjuk. En liten flicka har blivit knivad och du sitter och pratar om fullträffar och billiga poäng. Sök hjälp
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad bra att du är med i matchen

Så om en invandrare begår dessa typer av brott. Du ser inget problem i det?

Jag ser problem i att sådana här brott sker i överhuvudtaget men jag fokuserar inte på om det är en finne, en ukrainare eller en arab. Inte om det är en invandrare eller inte heller.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frost37
Som visade sig vara falskt och kom från "oserösa" källor enligt polisen.

Ok bra det inte var nått
Citera
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Konstigt att två givande inlägg i tråden nästan helt ignorerats: först den som påstår att GM jobbar i närheten av brottsplatsen, och sedan kvinnan som tror sig känna igen GM som en makedonier med initialerna CK.

Tack.

Finns en bild på GP där en polis står utanför Södra Hamngatan 37-41, är det den adressen som avses månne?

Nej, det är ju naturligtvis viktigare att alla jävla sysslolösa (förtids)pensionärer får lite tidsfördriv än att det kommer fram något relevant.
Citera
2023-03-02, 14:52
Medlem
maxatdunders avatar
Det är ett helt sjukt dåd. Som jag förstått är alltså den äldre en anhörig, då har GM gått på och med sin kniv huggit på barnets hals samt mage?? Alltså valde han barnet av någon speciell anledning istället för den äldre kvinnan.
Citera
2023-03-02, 14:52
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tack.

Finns en bild på GP där en polis står utanför Södra Hamngatan 37-41, är det den adressen som avses månne?

Nej, det är ju naturligtvis viktigare att alla jävla sysslolösa (förtids)pensionärer får lite tidsfördriv än att det kommer fram något relevant.
Det var tydligen fel. Gm jobbar alltså inte i närheten av brottsplatsen.
Citera
2023-03-02, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Hoppas ni som sprider filmer och liknande åker på olaga integritetsintrång. Ni må vara anonyma på Flashback men när ni laddar upp filmerna på 3:e partssida är ni knappast det. Värt att tänka på.

Hur bitter är du? Man kan inte ens identifiera flickan via videon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in