2023-03-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
Slitna och inte några snygga människor, men förutom missbruket är det inte anmärkningsvärt fula människor. Är det personliga problem eller vad är det som gör att folk är så fascinerade av att skiva massa om dessa 2. Humorn i deras upptåg mm förstår jag, men varför det enorma intresset att hata och påpeka utseende. Gå ett en sväng så ser man massa pundare som ser mycket sämre och värre ut.
Ja man kanske mår extra bra av att beskåda deras förfall, då man verkligen unnar dom det! Efter alla fulingar de gjort mot människor! Mord, därefter pissande på anhöriga, skryt om mordet, blåsningar i alla dess slag, bara lögner och lögner, grundlurar följare försöker även utnyttja och tjäna pengar på dem, misshandel av både kvinnor och gamlingar, nu senast va han sugen på en grupp våldtäkt också! Kan forts i det oändliga.
Vanliga pundare/alkisar är inget man går o garvar åt. 90% har ett fint hjärta och säkerligen inte skadat massa människor, förutom känslomässigt då som är vanligt bland missbrukare. Men det allra vanligaste är att de flesta hamnat snett, och det är bara sorgligt inte roligt!

Men Alex och Alva däremot! Det är som att kolla en komedi film varje gång de postar ngt, skrattar ihjäl mig åt deras förfall och hur de gör bort sig själv varje dag!
Citera
2023-03-01, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Ja jävlar vad han börjar se spinkig ut? Ser ut som en somalisk transa med Alvas redigering hahaha

Vaddå, har de "flyttat" till Töreboda nu? Vilken röjjarturné de är ute på. Nästa vecka kommer väl en "Vad hääändiiiish Laxå?!"

Snart har de gjort hela varvet runt Vättern och flyttar tillbaka in hos Berg
Ögon hålorna också. Usch ser ut som vandrande död människan. Hans fysiska status är nog sämre än vad vi tror. Och även han själv tror. Som säkerligen tror han kommer klara ut det här på egen hand (för att han gjort det förr)
Men nej nej, han kommer verkligen behöva ta hjälp av vården denna gång om han ska komma på benen. Och då snackar vi inte en vecka på beroendecentrum. Utan 6+ månader behandling efter avgiftning!
Citera
2023-03-01, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
Slitna och inte några snygga människor, men förutom missbruket är det inte anmärkningsvärt fula människor. Är det personliga problem eller vad är det som gör att folk är så fascinerade av att skiva massa om dessa 2. Humorn i deras upptåg mm förstår jag, men varför det enorma intresset att hata och påpeka utseende. Gå ett en sväng så ser man massa pundare som ser mycket sämre och värre ut.

Fast ändå sitter du och klickar på tråden dagligen för och läsa om dom. Det är Flashback. Vad fan förväntar du dig? Rosor och fina kommentarer?

Sorry, men har ingen sympati för kvinnomisshandlare, mördare, nån som skiter i sina barn, en wannabe thug som spottar på folk som lever i riktig misär!

En belastning för samhället och det vet du. Killen hade en ljus framtid men släckte sig själv. Alla garvar åt dom. Vad fan är det för gott att säga om den här människan? Ge mig tre bra exempel
Senast redigerad av imluvrgrl 2023-03-01 kl. 23:45.
Citera
2023-03-02, 10:23
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ögon hålorna också. Usch ser ut som vandrande död människan. Hans fysiska status är nog sämre än vad vi tror. Och även han själv tror. Som säkerligen tror han kommer klara ut det här på egen hand (för att han gjort det förr)
Men nej nej, han kommer verkligen behöva ta hjälp av vården denna gång om han ska komma på benen. Och då snackar vi inte en vecka på beroendecentrum. Utan 6+ månader behandling efter avgiftning!

Tänker på Alex organ? Han tar ju stora mängder vaket dygnet runt blandat med starka benzo. Före det stora mängder anabola. Stressat kroppen med dålig näring och sömn i månader. Hur länge orkar hans kropp? Hans hjärta och lever? Åker han inte in snart och vilar upp sig kommer han väl typ dö. Dricker säkert stora mängder alkohol på det. Och lilla Alva. Tjej dessutom som de säger är extra mottaglig för organsvikt?
Citera
2023-03-02, 12:50
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillyboys
Känner bartendern som kastade ut dom, därifrån jag fick reda på det.

Hade dom med sig en massa packning som hemlösa brukar ha? Typ stora kassar och väskor osv. Får känslan av att dom blivit utslängda från paret Berg. Något hände väl i Gbg 🤭
Citera
2023-03-02, 13:10
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hade dom med sig en massa packning som hemlösa brukar ha? Typ stora kassar och väskor osv. Får känslan av att dom blivit utslängda från paret Berg. Något hände väl i Gbg 🤭

Självklart blev dom utkastade. Berg sa i den sista videon som finns tagen av han och Alex tillsammans väldigt irriterat "Ni får röka någon annanstans".

Han bränner broar vart än han går. Nu är han tvingad att bo i någon liten jävla håla och umgås med EPA-pojkar.

Jag har själv varit missbrukare men aldrig i helvetet skulle jag ha gått igenom varje stad i Sverige för att jag hade fuckat varenda relation jag någonsin haft i varenda stad jag kom till. Då har man sjunkit lågt. Och jag är lika gammal som Ceesay (31).
Senast redigerad av Jachin 2023-03-02 kl. 13:31.
Citera
2023-03-02, 14:20
Medlem
Man vet att man är askar om man som 31 åring åker runt I epor och pundar med tonårspojkar.

G 4 life
Citera
2023-03-02, 14:30
Medlem
knark-kungens avatar
Kolla Alvas senaste story, klockan är inte ens lunch och Alex har redan problem med talet.

Vad är det för jävla flickvän som lägger ut sånt där? Alva tycker väl säkert det är coolt.

Ser ut som dom är i ett nytt boende också, dom har garanterat blivit utslängda från Berg, vem skulle palla ha det där drägglande mongot hemma hos sig längre än en kafferast.
Citera
2023-03-02, 14:31
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ja man kanske mår extra bra av att beskåda deras förfall, då man verkligen unnar dom det! Efter alla fulingar de gjort mot människor! Mord, därefter pissande på anhöriga, skryt om mordet, blåsningar i alla dess slag, bara lögner och lögner, grundlurar följare försöker även utnyttja och tjäna pengar på dem, misshandel av både kvinnor och gamlingar, nu senast va han sugen på en grupp våldtäkt också! Kan forts i det oändliga.
Vanliga pundare/alkisar är inget man går o garvar åt. 90% har ett fint hjärta och säkerligen inte skadat massa människor, förutom känslomässigt då som är vanligt bland missbrukare. Men det allra vanligaste är att de flesta hamnat snett, och det är bara sorgligt inte roligt!

Men Alex och Alva däremot! Det är som att kolla en komedi film varje gång de postar ngt, skrattar ihjäl mig åt deras förfall och hur de gör bort sig själv varje dag!

Vad exakt är det Alva gjort mot någon som är så oerhört mycket hemskare än vad andra missbrukare brukar syssla med?
Senast redigerad av saprofyt. 2023-03-02 kl. 14:36.
Citera
2023-03-02, 14:59
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kolla Alvas senaste story, klockan är inte ens lunch och Alex har redan problem med talet.

Vad är det för jävla flickvän som lägger ut sånt där? Alva tycker väl säkert det är coolt.

Ser ut som dom är i ett nytt boende också, dom har garanterat blivit utslängda från Berg, vem skulle palla ha det där drägglande mongot hemma hos sig längre än en kafferast.

Haha ”vem har golat” helt borta ju.
Citera
2023-03-02, 15:34
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Haha ”vem har golat” helt borta ju.
Det där vraket kommer få flipp och slå ihjäl henne en vacker dag efter fyra dagars vakenhet. Dumskallen kommer tro hon är oppsen eller en civvare
Citera
2023-03-02, 15:39
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

länk please till de som inte är så insatta i vad de heter på olika sociala medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in