2023-03-02, 10:40
Medlem
Nytt napp #196
https://dumpen.se/2023/03/02/23118/
Senast redigerad av norrrrrmannn1 2023-03-02 kl. 11:08.
Citera
2023-03-02, 10:58
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det är det väl ingen som vet säkert, men man kan lätt tolka hans telefonsamtal som ett försök att muta. Han frågar om det finns någonting han kan göra för att bli blurrad. Att det skulle röra sig om något annat än pengar kan man ju försöka intala sig men frågan är vad det i så fall är. Springa lite ärenden?

Gäddan har ingenting annat att erbjuda Dumpen än just pengar.

Jag har lyssnat på hans telefonsamtal igen nu. Han säger "Och det finns inget jag kan hjälpa er med... eller på något sätt...?"

Jag tycker att det är fel att definitivt hävda att det är ett försök att erbjuda pengar. Sara hade ju kunnat fråga honom "Hur menar du?", och låtit honom precisera vad han tänkt sig kunna hjälpa Dumpen med. Även om jag självklart inser att det är svårt att tänka ut vad det skulle kunna vara.
Citera
2023-03-02, 11:19
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nytt napp #196

Märklig filur. Har svårt att avgöra vilken social fallhöjd vi har att göra med här. Men boendeort, utseende, faktum att han erbjuder knark till barn och är rätt frispråkig i hur han vill ha betalt vittnar om låg social fallhöjd.
Citera
2023-03-02, 11:21
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Jag har lyssnat på hans telefonsamtal igen nu. Han säger "Och det finns inget jag kan hjälpa er med... eller på något sätt...?"

Jag tycker att det är fel att definitivt hävda att det är ett försök att erbjuda pengar. Sara hade ju kunnat fråga honom "Hur menar du?", och låtit honom precisera vad han tänkt sig kunna hjälpa Dumpen med. Även om jag självklart inser att det är svårt att tänka ut vad det skulle kunna vara.

Den snubben är alldeles för smart för att öppet i ett samtal erbjuda pengar. Han fiskar lite lätt men vet precis var gränsen går. Han verkar känna det inte finns något att hämta och lämnar det där.

Men som du säger kan man inte hävda något med säkerhet och det är precis så gäddan själv vill ha det.
Citera
2023-03-02, 11:32
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nytt napp #196
Tror jag hittat honom, finns på facebook.
Förnamnet sägs i videon.
Efternamnet är ett träd av samma typ som tjuren ferdinand gillar+e+det som kebnekajse är, dvs motsatsen till dal.
Citera
2023-03-02, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Förnamnet sägs i videon.
Efternamnet är ett träd av samma typ som tjuren ferdinand gillar+e+det som kebnekajse är, dvs motsatsen till dal.

Hittar ingen med efternamnet Korktopp tyvärr.
Citera
2023-03-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STRAIGHTBALLIN
Hittar ingen med efternamnet Korktopp tyvärr.

Haha
Snabbt hittat Straightballin, måste vara rekord - känner du karln?
Citera
2023-03-02, 12:10
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Förnamnet sägs i videon.

Han har varit snabb med att låsa och göra sin Facebook så privat som möjligt. Eller så den kanske alltid varit så. Vilka hans vänner nu än är så kan i alla fall inte någon vara imponerad över att han vill köpa sex av barn i utbyte mot droger.
Citera
2023-03-02, 12:37
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Isabel Adrian bryter samarbetet...

https://nyheter24.se/noje/1131914-isabel-adrian-bryter-med-musikprofil-efter-pedofilanklagelser
Citera
2023-03-02, 12:41
Medlem
BeachBobs avatar
En annan gädda som också hade en trovärdig förklaring var MarkBigBone. Han hävdade att han bara spelade med pedofilmamman för att få träffa henne och få sex med henne. Jag hävdar att det är trovärdigt. Personligen var jag tillsammans med en oerhört vacker tjej med lågt mörkt hår och stora vackra ögon och en underbar kropp som var gyllenbrun. Dessutom var hon underbar i sängen och fick lätt orgasm. Hon tackade aldrig nej till sex. Men, hon var helt tom i skallen men jag spelade med och sjönk ner till hennes nivå enbart för hennes kropp och det underbara sex vi hade. Så visst kan vi killar bete oss svinigt och bete oss som kameleonter för lite sex. Precis som MarkBigBone gjorde men hans förklaring skrattade bara Sara åt.
Citera
2023-03-02, 12:50
Medlem
BeachBobs avatar
En annan som också hävdade att han chattade enbart för att få träffa pedofilmamman var Baskermongot. I efterhand har ingenting hittats som tyder på att det han skrev var sant. Man kan ju tycka att någonting borde kommit fram om man har sådana bisarra perversioner. Han hävdade också att han enbart spelade med pedofilmamman för att få träffa henne. Det var kanske sant men nu är hans liv också ödelagt. Det finns många av dessa gäddor som kan ha trovärdiga förklaringar men som viftas bort direkt av Sara.
Citera
2023-03-02, 13:03
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Isabel Adrian bryter samarbetet...

https://nyheter24.se/noje/1131914-isabel-adrian-bryter-med-musikprofil-efter-pedofilanklagelser

Han verkar tagit bort sin Facebook nu. Kan inte hitta den längre. Ångesten måste vara total. Lägger till honom på listan "Fallhöjder vi minns.."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in