2023-03-02, 09:08
Medlem
FederalAgents avatar
Kvinnor brukar beskriva att de vill ha en man som är "spännande". Men då är frågan: på vilket sätt?

Ja, jag vill ha man som gillar att resa, kanske ni säger.

Men går det få lite mer detaljerad information kring exakt vad en man ska göra för att vara "spännande"? Exakt vad gör ni er resa med en "spännande" man?

Och jag menar aktiviteter som ni gör tillsammans med er man.

Exempel, please.
Citera
2023-03-02, 09:11
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FederalAgent
Kvinnor brukar beskriva att de vill ha en man som är "spännande". Men då är frågan: på vilket sätt?

Men går det få lite mer detaljerad information kring exakt vad en man ska göra för att vara "spännande"? Exakt vad gör ni er resa med en "spännande" man?

Exempel, please.

Inte en förutsägbar man.
Citera
2023-03-02, 09:14
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:

Exempel, please.

Varför frågar du kvinnor? Du verkar vara en oskuld som tror kvinnor vill hjälpa dig att få ligga, och oskuld kommer du förbli om du frågar kvinnor hur du ska fånga kvinnor. De hatar dig och ser dig som en äcklig incel förlorare, förstår du inte det?

Kvinnor vill "känna". Vad för slags känslor är egentligen inte så intressant. Ganska många kvinnor startar rent av bråk med sina killar bara för att därigenom trigga några slags känslor, och sedan vill de knulla efteråt.

Kvinnor vill att en dejt ska vara som ett besök på gröna lund i Sthlm.
Citera
2023-03-02, 09:14
Medlem
ShotsFireds avatar
Citat:

Exempel, please.
Ingenting. Ignorera dem. Det är den yngre generationen som blivit cp-skadade av sociala medier.
Citera
2023-03-02, 09:15
Medlem
FederalAgents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Inte en förutsägbar man.

Jo, jag misstänkte det, kvinnor brukar vara diffusa när de ska beskriva en "spännande" man.
Citera
2023-03-02, 09:17
Medlem
Mindbreaths avatar
Kanske menar de någon som inte är tråkig.
Citera
2023-03-02, 09:17
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

"Spännande" betyder att man inte vet vad som ska hända. Om kvinnor visste var det är, så skulle de inte använda ordet "spännande".
Citera
2023-03-02, 09:20
Medlem
ShotsFireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Kanske menar de någon som inte är tråkig.
Det är sant. Man får vara många saker som man men aldrig tråkig.
Citera
2023-03-02, 09:22
Medlem
Silltunnas avatar
”Spännande” betyder att han skall vara ifrån ett annat land. Helst något afrikanskt eller arabisktalande land.
Citera
2023-03-02, 09:24
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:

Exempel, please.
En man som äter ärtsoppa varje torsdag, spelar på tipset varje helg, alltid gör allt på rutin är tämligen ospännande. Visst; man får det man ser men det gör ju inte att det pirrar till av nyfikenhet på vad det är för en person.
En man som är spännande är någon som man uppfattar har flera lager, har egna intressen, deltar i aktiviteter och hobbies osv. Någon man kan lära känna under tid, inte se hela hans liv på två minuter. Om det verkar som han har kul i sitt liv blir han absolut mer spännande än någon som känsn missnöjd med allt.
Det är klart det finns plats för rutiner och vardag också men man kanske inte drömmer om att bli fast vid ett köksbord utan att ha något att prata om för resten av livet.
Citera
2023-03-02, 09:24
Bannlyst
De vill ha äventyr, inte gå runt och kolla bagerier med nån chailattedrickande klimakteriekarl. Jag har tagit med mig många damer till häftiga ställen som glömts bort av allmänheten. Övergivna tåg, tågtunnlar, övergivna hus, gamla industrier och liknande. Har du dessutom med en liten bultsax så kan ni utforska broars innanmäten, det är alltid kul att få se insidan.

Så tar man med sig en liten picknickkorg, liten braja och sprejburkar. Sen blir det åka av, vill jag lova.

DET är spännande för en liten snärta.
Citera
2023-03-02, 09:26
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
De kanske vill ha en man som knarkar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto