2023-02-28, 17:01
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Varför så känslosam? Så du menar att du är smartare än Bergmark som du hävdar har över 160 i IQ?

Det är dumt att dricka och köra bil, det har ingenting med IQ att göra, vi kan hoppas att han lärt sig en läxa. Jag åkte med en kompis i min ungdom som körde bil trots att vi bägge var mycket berusade av öl, han hade en mycket hög IQ, polisen stoppade oss, han gjorde aldrig om det.
De riktigt farliga som kör påverkade av annat är missbrukare utan körkort, de brukar vara ganska unga personer.
Dr Bergmark dricker Chenin blanc, kikade på bolaget, det finns 69 sorter av det, ett vitt vin, friskt & fruktigt ex "Rooted Winemakers Selection" från Sydafrika, 750 ml 13,5% kostar endast 89:-kr.
Föredrar rött och litet dyrare vin.
Citera
2023-02-28, 17:10
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leo293
Det är dumt att dricka och köra bil, det har ingenting med IQ att göra, vi kan hoppas att han lärt sig en läxa. Jag åkte med en kompis i min ungdom som körde bil trots att vi bägge var mycket berusade av öl, han hade en mycket hög IQ, polisen stoppade oss, han gjorde aldrig om det.
De riktigt farliga som kör påverkade av annat är missbrukare utan körkort, de brukar vara ganska unga personer.
Dr Bergmark dricker Chenin blanc, kikade på bolaget, det finns 69 sorter av det, ett vitt vin, friskt & fruktigt ex "Rooted Winemakers Selection" från Sydafrika, 750 ml 13,5% kostar endast 89:-kr.

Haha tror du på allvar, baserat det skick alkoholisten Håkan visar sig själv framför kameran dagligen, att detta var en engångsföreteelse? du ser och hör att det är Stockholm festival i kaffekoppen som smuttas på igenom var och varannan video? Vad han sedan tänder till på under kvällarna kan nog vara högt och lågt, beroende vad husbonden har att erbjuda.

Varför ursäktar du alkoholisten Bergmarks beteende med whataboutism?
Citera
2023-02-28, 17:54
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:

Om nu HB är så smart som du och övriga i hans lågbegåvade fårskock tror att han är, borde han inte veta bättre än att dricka ”en” öl och sätta sig bakom ratten?
Citera
2023-02-28, 20:27
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Om nu HB är så smart som du och övriga i hans lågbegåvade fårskock tror att han är, borde han inte veta bättre än att dricka ”en” öl och sätta sig bakom ratten?

Här är du helt ute och cyklar, finns massa högintelligenta missbrukare som skiter i lagen, säger inte att Dr Kajuta är en sådan men kopplingen mellan intelligens och missbruk som du drar är helt fel.
Citera
2023-02-28, 22:18
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Fläskhaka och pisspottan Bergmark kanske hand i hand kunde avlägga visit på Rysslands och Kinas ambassader och höra om de inte kunde få nåt bidrag för sitt påhejande av dessa fredsvänliga och framsynta stater.

Inte säkert att de bedöms salongsfähiga och Håkan kanske inte ens blir insläppt på grund av att han inte tvättat sig den senaste månaden, men det kunde väl vara värt ett försök?

Fritte kan dra på sig pälsmössan och hoppa i bakgrunden och komma med glada tillrop.
Citera
2023-02-28, 23:20
Medlem
P
Citat:

Så du menar att DR=dyng råttan Bergmark kan köra när han dicker då han dricker ett i ert tycke fint vitt vin?
Och att man inte är alkis bara sorterna är dyrare.
Är som att man inte är alkis om man super på krogen.?
Vad menar du?
Du vet väldigt mycket om nån du knappt träffat.
Du bara hittar på=trollar
Senast redigerad av Ritva2 2023-02-28 kl. 23:29. Anledning: Stavfel
Citera
2023-03-01, 02:36
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Fläskhaka och pisspottan Bergmark kanske hand i hand kunde avlägga visit på Rysslands och Kinas ambassader och höra om de inte kunde få nåt bidrag för sitt påhejande av dessa fredsvänliga och framsynta stater.

Inte säkert att de bedöms salongsfähiga och Håkan kanske inte ens blir insläppt på grund av att han inte tvättat sig den senaste månaden, men det kunde väl vara värt ett försök?

Fritte kan dra på sig pälsmössan och hoppa i bakgrunden och komma med glada tillrop.

Cykelmössan, Mytomanen, Vingmuttern, Flintskallen, Analfabeten, tillika C Bigander kan även han följa Bergmark till Rysslands ambassad och ansöka om medborgarskap.

Däremot lämna den Geniala, Mytomspunna, Komikern, tillika Fritjof Persson utanför ovan idioter, Fritjof är ju KUNG!
Citera
2023-03-01, 07:40
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Cykelmössan, Mytomanen, Vingmuttern, Flintskallen, Analfabeten, tillika C Bigander kan även han följa Bergmark till Rysslands ambassad och ansöka om medborgarskap.

Däremot lämna den Geniala, Mytomspunna, Komikern, tillika Fritjof Persson utanför ovan idioter, Fritjof är ju KUNG!

Fritte är kung, ja, av idioter, och medan han kunnat få anställning som narr vid nåt medeltida hov hade ingen av de övriga platsat annat än till att mata grisar.
Citera
2023-03-01, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Haha tror du på allvar, baserat det skick alkoholisten Håkan visar sig själv framför kameran dagligen, att detta var en engångsföreteelse? du ser och hör att det är Stockholm festival i kaffekoppen som smuttas på igenom var och varannan video? Vad han sedan tänder till på under kvällarna kan nog vara högt och lågt, beroende vad husbonden har att erbjuda.

Varför ursäktar du alkoholisten Bergmarks beteende med whataboutism?
Rövhålet/ efterbliven Leo fixar inte
Citera
2023-03-01, 16:17
Medlem
NyaHenriksss avatar
I senaste videon reagerar jag på att han fått nya ticks. Kinderna åker upp rejält när han smackar.
Kan det vara tecken på att blodsystemet tillfälligt saknar alkohol?
https://youtu.be/j1QtQIkHyIE
Citera
2023-03-01, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
I senaste videon reagerar jag på att han fått nya ticks. Kinderna åker upp rejält när han smackar.
Kan det vara tecken på att blodsystemet tillfälligt saknar alkohol?
https://youtu.be/j1QtQIkHyIE

Eller så är det andra substanser han tillfört blodet?
Nu tigger han igen stackarn snyftar nästan till lite bubben.
Han har ju 3kg guld.
Så är väl inte synd om han.?😉😂
Citera
2023-03-01, 19:44
Medlem
jag tycker att vi sponsra Håkan Bergmark genom att skicka 50 till 100 kr till honom, han skulle säkert uppskatta detta och kanske komma på grön kvist, Hans reportage är intressanta och personliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in