• 1
  • 2
2023-03-01, 16:45
Medlem
Har en 4 rummare bostadsrtt och tv sov rum anvnds inte men r mblerade s har det vldigt frscht hr hemma. Nu har jag hittat en tjej som vill hyra ett av rummen och fr d anvnda kk och badrum till en bra kostnad, r inte girig och vill inte blsa henne. Hon flytta in idag.

Jag bertta det fr min morsa som tog vldigt illa upp. Hon sger det kommer sluta dligt. Hon knner mig sger hon. Det r helt fel sger hon. Jag svr p hgre makter att hon kan va lugn. Jag har inte ngon avsikt att frska med ngot trots att hon ser bra ut. Vill bara f in lite extra cash och inget mer.
Sen fr tiden avgra. r ingen sp gumma.

Varfr r det fel, kan inte kille och tjej dela bostad ? Vad sger ni ?
Citera
2023-03-01, 16:51
Har haft flera kvinnliga inneboende utan problem. Men din mamma knner dig bttre n vad vi gr. S ingen aning hur det gr fr dig.
Citera
2023-03-01, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesko
Har en 4 rummare bostadsrtt och tv sov rum anvnds inte men r mblerade s har det vldigt frscht hr hemma. Nu har jag hittat en tjej som vill hyra ett av rummen och fr d anvnda kk och badrum till en bra kostnad, r inte girig och vill inte blsa henne. Hon flytta in idag.

Jag bertta det fr min morsa som tog vldigt illa upp. Hon sger det kommer sluta dligt. Hon knner mig sger hon. Det r helt fel sger hon. Jag svr p hgre makter att hon kan va lugn. Jag har inte ngon avsikt att frska med ngot trots att hon ser bra ut. Vill bara f in lite extra cash och inget mer.

Kan bli problem oavsett kn, om det inte fungerar. Jag hade inte haft ngot emot det utan allt r ju hur man klickar sen om det r kille eller tjej spelar ingen roll.
Dremot hade jag passat mig som tjej d det finns mnga sexdrar.
Jag var hos en tjej en gng fr 20 r sen, som hyrde ut ett av hennes rum. Jag tror hon sa att hon bara hyrde ut t killar fr hon kom bttre verens med dom, hon var i min lder. Kanske ngra r ldre. Undrar hur det gick fr henne ung snygg med utlndsk pbr.

Kr p sger jag bara.
Citera
2023-03-01, 16:53
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesko

Ditt sprk och din mammas reaktion tyder p att du har rtter i nn kultur med stenldersmoral. Ignorera det, ni bor i Sverige.

Du knner f dig sjlv bst och vet sledes om dina intentioner r goda. I Sverige r mn och kvinnor ngorlunda jmstllda, det finns sledes ingen som helst del i att platoniskt dela lgenhet med en kvinna som r moraliskt fel. Tycker man det fr man flytta ngon annanstans (pun not intended).
Citera
2023-03-01, 16:53
Medlem
Bassplays avatar
Eftersom hon redan flyttat in s tycker jag du ska passa p att bevisa din mor fel, finner du din penis i din inneboende s vet du att hon hade rtt.
Citera
2023-03-01, 16:54
Medlem
proconsuls avatar
Varfr skulle det vara moraliskt fel? r din mamma religis?
Citera
2023-03-01, 16:56
Medlem
kl4sseKocks avatar
Vi har ju ingen aning om dina perversa bjelser och fantasier s det r nog lugnt fr damen att flytta in.
Citera
2023-03-01, 16:56
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag har varit inneboende hos tjejer, och det har aldrig varit ngot konstigt.

Men du fr ju rkna med att hon drar dit diverse killar, (snygga) tjejer brukar ju en lista om man sger s.
Citera
2023-03-01, 16:57
Medlem
zombie-nations avatar
Jag har haft inneboende av bda knen. Det har alltid varit lugnt.
Citera
2023-03-01, 17:00
Medlem
SAIVONs avatar
r ni inte svenskar? Varfr tog din mamma illa upp?

Nej jag skulle inte hyra ut till mn men funderade p om jag skulle lta en slkting bo hos mig (ej blodsslkt) men jag tnker att det r dumt att erbjuda d det r bttre fr en tonring att bo hos en man och ha en manlig frebild till hjlp med allt vad livet kommer med nr man r ung.

Kan inte se ngot problem frutom det att jag sjlv antagligen inte hade velat flytta in till vem som helst. En killkompis och jag fr en del r sedan diskuterade lite om att flytta ihop men d hade det inte varit vgg i vgg utan jag hade flyttat in i en bostad p en tomt.

r ni jmngamla r det vl mer problematiskt om en av er hittar en partner. Jag har aldrig gillat att trffa ngon som bor i lsningar dr de varit inneboende.
Citera
2023-03-01, 17:23
Medlem
SnutteFia03s avatar
Din mammas oro kommer ju ngonstans ifrn tnker jag. Varfr tror du sjlv att hon knner som hon gr kring situationen?
Citera
2023-03-01, 17:26
Medlem
Hon har ftt lna en nstan helt ny MacBook Pro 16 laptop som hon kan anvnda till studier d jag har dubblet. Sen om hon vill titta p 75tum tv med ip TV med 10 tusen kanaler och alla filmer, serier ingr i hyran p 4500 tusen i mnaden. Kolla genom henne noggrant vem hon r, vad gr hon osv. Hitta inget skumt plus deposition 3mn framt s jag e njd och hon r njd.

Har det tufft just nu med ekonomin efter ha frlorat en halv mille p mina aktier drfr jag gjorde det annars hade jag aldrig delat lgh med ngon. Har aldrig behvt d jag oftast varit i ett frhllande och haft tv inkomster.

Som jag skrev. Har inga intressen mer n att dela p lgh. Morsan r orolig fr jag kommer sklla p henne fr jag r pedant och perfektionist plus om jag har ngot intresse av henne vilket jag inte har. Hon blev orolig nr jag sa att jag tyckte hon sg bra ut. Skulle ha berttat att det r en gammal tant istllet s kanske hon hade varit lugnare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in