Citat:
Ursprungligen postat av
Gustav2adolf
Helt korrekt .
Men det är väldigt mycket som tyder på att det just nu i skrivande stund håller på att bli omringade.
Norr ut finns det vissa vattendrag som försvårar framryckning. Sen har ryssen intaget höjderna på norra delen.
Så du tycker inte att krigets mittpunkt kvalar in i denna tråd... Då får du allt ta och tänka om.
Nej det tror jag inte , tror nästan det bara blir värre då.
De som putin har runt sig värkar nästa värre än han själv.
Vad tror du ?
Jag tycker inte att hypotetiska frågor om vad som ska hända om något annat händer, kvalar in. Dubbla hypoteser.
Din fråga vart dessutom ledande då du även ansåg att Ukrainska militärledningen skulle offra sina soldater då.
Sånt resonemang är egentligen inte en fråga, bara en massa trams där du vill framställa den Ukrainska militärledningen som att de inte bryr sig om sina soldater, utan att ha några belägg för det. Handlar helt enkelt inte att om att du ville diskuterar någonting alls egentligen.
Kanske ska vi diskutera vad som skulle hända om månen föll ned på Ryssland och hur det skulle påverka kriget.
Min fråga var inte menad att bli diskuterad, det var bara en annan totalt hypotetisk fråga som motvikt mot din idiotiska. för att visa hur dum din var.
Om Putin skulle dö, anser jag det är mer troligt att man skyller kriget på honom och avslutar det. Att syssla med maktkamp och ha en stor beväpnad armé samtidigt, är förmodligen ingen bra idé. Då tar nog armén makten.