Citat:
Ursprungligen postat av
skyggekaster
Har ligget litt i sivet og fulgt denne tråden en stund. Jeg har noen spørsmål da det er noen løse tråder jeg ikke klarer å nøste opp i.
- Hvilken forbindelse er det mellom MWL/PSS og MZ/RU?
Dette er litt uklart, det fins flere mulige koblinger. Av åpenbare grunner vil jeg
ikke skrive navn på de personene det gjelder, da disse ikke har noen kjent rolle - ennå.
Grad av kobling er også diskutabelt, da dette stort sett er basert på hvem som er venner
med hvem på facebook. Men PSS dukker opp på vennelisten hos flere av MZ sine venner.
Men så har også MZ en ganske "pompøs" venneliste, det skal han ha.
Citat:
- MoNa (MN) er omtalt flere ganger, men jeg kan ikke finne ut mer hvem dette er? (MoNe er kjent)
Legg til 'rten' til 'Mo' og 'rverud' til 'Na'. Merk at det fins flere med samme navn, og dem du
finner gjennom google er ikke 'vår mann'. Han befinner seg visstnok sør i Europa for tiden.
Han var i sin tid i et kortvarig forhold med TH og AEs yngste datter. Han er/var i et kriminelt
miljø med koblinger til MWL, har vært torpedo, dørvakt, og forsøkt seg i investorbransjen.
Har også hatt forbindelser til noen av dem som ble tiltalt i den såkalte Pareto-saken.
Citat:
- Ifm. IKEA skytingen (21.02.2023) var det flerer til stede og 2 fornærmede. AK og en til. Vet vi noe mer om hvem den 2. fornærmede er? Vet vi noe mer hvilket nettverk dette er? Er det knytninger til PSS?
- Ifm. IKEA skytingen (21.02.2023) er det også en sort Tesla Model 3 omtalt og avbildet med punkterte dekk. Dette er slik jeg ser det en 2020 modell eller eldre (kromlister). Har vi noe ID på denne bilen, og vet vi om det var flere biler involvert forruten MWL sin MB?
Mulig dette er kjent men Wibe & Co AS har eierinteresser (50%) i Rowi AS sammen med
MALMO INVEST AS. Malmo Invest AS eies av M*rtin M*lmo (MM). Rowi AS ble stiftet i 2017 av MM (styreleder) hvor også St*g *tle J*hnsen (SAJ) var styremedlem helt frem til 2020.
Hvem er AK? Har ikke sett navn på noen av de IKEA-beskutte.
Kjenner ikke bakgrunnen til MM.
Men er man i firma med MWL, kan man vel også omtales som "interessant", tenker jeg.
SAJ er vel hockeymann og konkursrytter, med adresse et steinkast unna S4, i Mar*cus Thra*nes vei 100.