Citat:
Ursprungligen postat av
Metainabox
Går man in på arbetsmiljöverkets sida, vidare till Sök i Arbetsmiljöverkets diarium, söker på Skurup så får man upp att dom varit hos Ak-ka ridcenter 24/2 med rubricering ” Inspektion inom Myndighetsgemensamma kontroller mot arbetslivskriminalitet”
Tror inte vi behöver gissa mer, men man kan väl säga att det varit en dålig månad för night and day
Inte bara det, ett dåligt decennium att döma av redovisade siffror!